Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko työtä vastaan, josta on netissä kirjoitettu ikävästi?

Vierailija
26.04.2022 |

Ottaisitko työtä vastaan, josta on netissä kirjoitettu ikävästi? Kuten mm. että työpaikalla ei makseta palkkoja oikein, työntekijöitä kiristetään, potkuja jaetaan eikä etätyötä myönnetty vaikka luvattiin. Tilanteeni, että määräaikaisuus päättymässä eikä työttömyyskään kiinnostaisi. Mitä tekisitte, eli hakisitko / ottaisitko työn josta on netissä kirjoitettu ikävästi?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perkele tämä se on työttömien yhteinen asennevamma, että kaikesta pitää löytää jotain vikaa ja oikeuttaa heidän elämäntyylinsä. Sitten sitä netistä etsitään kaikki negatiiviset asiat firmoista ja tietenkin jätetään huomioimatta kaikki ne hyvät asiat.

Se elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Nyt kasvatte perkele aikuisiksi ja hankkiudutte eroon tuosta asennevammasta.

Ja tämä on idioottien yrittäjien asennevamma. Ilmaistyötä pitäisi tehdä yötäpäivää. Yrittäjät voi huoletta tehdä itse, saa parhaan tuoton. Joka ainoa paskafirma mikä jättää velvoitteensa hoitamatta, heti tiedot nettiin kaikkien luettavaksi.

Menes saatana töihin siitä kitisemästä. Et pure sitä kättä joka sinua syöttää.

-Veronmaksaja

Aivan varmasti puren jos asiat jää hoitamatta, taatusti luettavissa netistä kaikki.

Eiköhän se ole vain ja ainoastaan sinä joka jätät jotain hoitamatta. Et minnekkään edes hae, etkä minnekkään menisi vaikka työtarjouksen saisit.

Oikeudessa hoidettu ennenkin nämä paskafirmat. Hyvältä näytti yrittäjän kyyneleet kun tuomio luettiin. Nauroin matkalla pankkiin.

Joo varmasti näin kävikin. Montako olet jo tänään ottanut? Olutta ei sitten myydä enään tunnin päästä, joten kiirettä vaan jos haluat jatkaa tuota säälittävää menoasi...

En ole käyttänyt mitään päihteitä yli 20vuoteen. Koitahan keksiä hieman pontevampaa, nyt ei oikein irronnut.

Vierailija
22/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leimaaantumisen pelko. tarvittaisiin ulkopuolista konsulttia varmaan sanomaan mikä firmassa tökkii.

Ihmisen elävät liiallisen paineen alla työn ja perheeen paineessa ja pitäiisi olla enemmän harrastustoimintaa kuten vaikka futista tai sählyä jne.. jossa pääsee poikien ja tyttöjeniltoihin.

Jos ihminen ei pääse purkamaan, käsittelemään, jne niin stressihän tarkoittaa suomeksi englannista käännetynä stress eli painolasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leimaaantumisen pelko. tarvittaisiin ulkopuolista konsulttia varmaan sanomaan mikä firmassa tökkii.

Ihmisen elävät liiallisen paineen alla työn ja perheeen paineessa ja pitäiisi olla enemmän harrastustoimintaa kuten vaikka futista tai sählyä jne.. jossa pääsee poikien ja tyttöjeniltoihin.

Jos ihminen ei pääse purkamaan, käsittelemään, jne niin stressihän tarkoittaa suomeksi englannista käännetynä stress eli painolasti.

Jäsentelemäään ja suhteuttamaaan.

Vierailija
24/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan hakisi heseen, mustiin tai mirriinkään tai mihinkään näiden tyyppisiin paikkoihin jossa palkka maksetaan siitä että pidättelet vessahätää nälissäsi koko pitkän päivän ja pidät naamasi peruslukemat sellaisena ettei asiakas voi ymmärtääkään miten täynnä rakkosi onkaan.

Ja se ihana lopetusajan jälkeinen palkaton siivous ja kassanlasku.

Ai että. Siitähän syntyy viikossa jo yli tunnin verran tehtyä palkatonta työtä...

Vierailija
25/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäsentelemäään ja suhteuttamaaan.

Kukaaan ei ala seinillekään puhumaan sehän olisi hulluutta.

Vierailija
26/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin en taikinanaamapyrkyrille mene!

Vierailija
27/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en paskapurkyreiden perseitä lihota! Lahtarit perkele!

Kuulevatkohan TE-keskusten työntekijät paljonkin tällaista lahtarihumppaa? Hieno meininki…

Vierailija
28/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän, jaksoin katsoa ko. sirkusta sen 3 kk.

Olin työttömämä työnhakijana, joten oli vähän pakkokin sen puolesta. Nettikirjoittelut on aina nettikirjoitteluja, mutta osa kirjoituksista olivat sellaisia, joista osasi aavistaa, ettei savua ilman tulta. Suurin osa kirjoitteluista paljastui todenmukaisiksi, vaikka toki jonkin verran sitä kuuluisaa värikynää oli.

Sirkus tuli siis katsastettua, en uudelleen menisi muusta kuin olosuhteiden pakosta. Toisaalta tämä työ siivitti mut nykyiseen, vakituiseen työhöni, jossa viihdyn täydellisesti. Olisinko saanut paikkaa työttömämä työnhakijana? Välttämättä en.

Vierailija
29/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Jos netissä leviää scheissea, kyllä se itse paskaperse sieltä työpaikalta yleensä löytyy. Eli en.

Vierailija
30/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokemus on tämän tyyppisestä työpaikasta jonka työilmapiiristä oli verkossa keskusteltu ikävään sävyyn. Menin kuitenkin haastatteluun ja sain paikan. Totesin, että puheet piti paikkansa. Onneksi oli määräaikainen työsuhde.

Vierailija
31/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole nykyään päinvastoin, että ihmisillä niin aikuisilla kuin lapsillakin on liikaa sitä harrastustoimintaa. Liikaa menoja kalenterissa ja sitä sun tätä tekemistä, ei osata enää rauhoittua ja rentoutua. Se stressin ja paineen purkaminen voi olla ihan metsässä rämpimistä, lenkkeilyä, yhdessä perheen kanssa tekemistä ja touhuamista. Ihmiset on nykyään liian ulkoapäin ohjautuva ja kasvaneet esim someen kiinni.

Vierailija
32/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuon työn vastaan ja jatkaisin työnhakua. 

Joskus on ihan hyvä mennä työpaikkaan, joka ei inspiroi eikä vetoa. Sieltä on helppo lähteäkin, toisin kuin jostain unelmien supertyöpaikasta, joka osoittautuu jälkikäteen kurjaksi.

Vierailija
33/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs siivousfirma, olkoot nimeltään vaikka Lika&Törky, sai paljon lokaa niskaan netissä. Ymmärrän täysin miksi. Ei enää koskaan: ylityötuntien palkanmaksua sai itse kysellä, perehdytys oli mallia "kumpparit jalkaan ja olet ammattilainen", kesälomat tulivat aina työnantajalle yllärinä. Yleinen työn arvostus työnantajan puolelta loisti poissaolollaan.

Yllättävän monta vuotta sitäkin jaksoi.

Vierailija
34/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin tuon työn vastaan ja jatkaisin työnhakua. 

Joskus on ihan hyvä mennä työpaikkaan, joka ei inspiroi eikä vetoa. Sieltä on helppo lähteäkin, toisin kuin jostain unelmien supertyöpaikasta, joka osoittautuu jälkikäteen kurjaksi.

Olen tämän kirjoittanut. Minulla kävi niin, että alanvaihdon ja koronatyöttömyyden myötä pääsin vain yhteen "pskaläpeen" töihin. Kun selvisin siellä puoli vuotta, aloin kiinnostaa muitakin työnantajia. Eli kannatti mennä ojanpohjien kautta :D Nyt olen mukavassa ja jämptissä työpaikassa.

Vierailija
35/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut yhtä firmaa ja huomaa että on vaikeuksia saada hyvää työvoimaa maineen vuoksi. En ala avamaan enempää, ettei mene tunnistuksen puolelle, mutta jos sanon että luottamuksen vuoksi olisi tärkeää saada edustavan ja pätevän näköistä ja saadaan resupekan näköistä. Hakijoiden puute ja joku pakko ottaa. Sen se yrityksen huono maine teettää...kilpailija kiittää...

Vierailija
36/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen uskoo, kun itse näkee...

Vierailija
37/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kuulla tästä Nesentasta. Aika usein vakkari paikkoja auki, mutta sinne varmaan pääsisi kun monesti ottavat useamman. Mutta kun luin Suomi24 kirjoitukset, niin... Täällä kans yks työtön. Ehkä ite pelkään sitä, että saan jonkun huonon työpaikan ja sitten lähtisin josta tulisi karenssi, enkä sitä halua. Kuka tietää tästä Nesentasta?

Vierailija
38/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä työnhaku turhauttavaa, etenkin kun ei ole edes suhteita. Joten pakko tyytyä pask...aan. Olisinpa jo eläkkeellä, muutan heti Lappiin metsän keskelle.

Vierailija
39/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on ottaa koska todennäköisesti ainoa paikka 100 vuodessa mistä ees tarjottaisiin paikkaa. Harva paikka on oikeesti hyvä ja niissä ei väki vaihdu. Pskn on tyydyttävä

Vierailija
40/47 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse koronan ajan ihan kamalassa riistofirmassa, jossa kyllä viilattiin työntekijää(ja asiakasta) linssiin niin paljon kuin mahdollista. Hain koko ajan muuta työtä ja vihdoin pääsin pois. Yhteenkään lessujen omistamaan/perustamaan riistofirmaan en enää mene. Ja suosittelen että oman mielenterveyden ja hyvinvoinnin takia ei mene kukaan muukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi