Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö vuokralla asuvan ostaa itse liesituulettimeen uusi lamppu?

Vierailija
26.04.2022 |

Vai vuokranantajan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukas itse. En mä ainakaan noin pienistä jaksais murehtia ja vääntää kuka ostaa ja kuka ei.

Vierailija
2/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy. Myös palovaroittimeen patterit. Sekä oma vessapaperi. Jopa täytyy itse sulkea hana ja lukita ovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaan. Jos asunnossa on sinne muuttaessasi ollut ehjä liesituulettimen lamppu, pitää sellainen olla myös poismuuttaessa.

Vierailija
4/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vessapaperi? Itse kustantaa?

Vierailija
5/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamppu on vuokralaisen vastuulla.

Vierailija
6/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat itse ja otat sen sitten pois kun muutat.

Vierailija
7/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silloin pitää, jos vaihtamiseen ei tarvitse mitään erikoistyökaluja. Meillä ihan käsin kierretään lamppu irti, eikä ole mitään suojaa edessä.

Vierailija
8/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liesituulettimeen ei ole tarvinnut ostaa lamppua, mutta esim. kylppärin peilikaapin loisteputken vaihdoin itse ihan mielenkiinnosta ja että oppisin jotain.

Vierailija
9/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö itse imuroida. eikö lattioiden kunnossapito kuulu vuokranantajalle?

Vierailija
10/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vuokranantaja tuo ovelle. Käy myös siivoamassa, jotta asunto pysyy varmasti puhtaana ja pesee vielä pyykitkin varmuuden vuoksi ettei hana jää päälle ja tule vesivahinkoa. Tulisi laittamaan ruoatkin, mutta sanoin että se olisi jo liikaa.

Vierailija
11/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossu maksaa, niin kuin muunkin elämisesi

Vierailija
12/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minä varmaan tekisin, eli ostaisin uuden, mutta säilyttäisin vanhan. Kun muutan pois, niin ruuvaisin sen rikkinäisen paikalleen. Vaikka lamput eivät olekaan kalliita, niin vuokrataan eivät ole halpoja.

Vierailija
13/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minä varmaan tekisin, eli ostaisin uuden, mutta säilyttäisin vanhan. Kun muutan pois, niin ruuvaisin sen rikkinäisen paikalleen. Vaikka lamput eivät olekaan kalliita, niin vuokrataan eivät ole halpoja.

Ja mitä hyötyisit tuosta? Ei ne vuokrat sillä laske, että kikkailee pikkumaisesti jollain parin euron lampulla. 

Vierailija
14/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa vuokranantajan maksamaan lampun, niin jää sossuntuesta rahaa ainakin yhteen lisäsiideriin

Vierailija
15/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä hyötyisit tuosta? Ei ne vuokrat sillä laske, että kikkailee pikkumaisesti jollain parin euron lampulla. 

En tiedä, en ole asunut vuokralla kuin viimeksi 20 vuotta sitten ulkomailla asuessani. Kiusa se on pienikin kiusa. :)

Vierailija
16/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poismuuttaessa kannattaa se ehjä lamppu jättää siihen lamppuun, eikä vaihtaa rikkinäistä tilalle, tai vuokranantaja vaihdattaa sen kalliisti huoltofirmalla ja vie sillä nojalla vuokratakuusummasi.

Vierailija
17/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palovaroittimen hankkiminenkin on vuokralaisen vastuulla!

Vierailija
18/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuokrariita menossa käräjäoikeuteen: vuokranantaja väittää, että hänen ei tarvitse tulla meille tiskaamaan, vaikka asunnossa ei ole tiskikonetta.

Vierailija
19/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtasun ite, ukko vaan kärkkyy tekosyytä tulla ja aina vaatii varvun

Vierailija
20/26 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vuokranantaja tuo ovelle. Käy myös siivoamassa, jotta asunto pysyy varmasti puhtaana ja pesee vielä pyykitkin varmuuden vuoksi ettei hana jää päälle ja tule vesivahinkoa. Tulisi laittamaan ruoatkin, mutta sanoin että se olisi jo liikaa.

Vuokranantaja, toiselta nimeltä äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä