Laittaako kukaan lapsiaan kesäleirille? Onko suositella mitään?
Olen yksinhuoltaja vailla minkäänlaista tukiverkostoa. Lapset ovat mulla aina.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun lapset ainakaan ollut. Ovat aina ystävien luona. Meillä mökki jossa lapset viettää kesälomansa.
Ihanaa 😍😍😍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun lapset ainakaan ollut. Ovat aina ystävien luona. Meillä mökki jossa lapset viettää kesälomansa.
Ei v i t t u :'D
On kai niitä leirejä, mutta vaikea suositella mitään kun ei yhtään tiedä mistäpäin suomea tarvis löytyä...
Kato täältä:
Kysy niiltä lapsilta haluavatko leirille. Minä sanoin karkaavani kun mutsi kerran ehdotti kesäleirille menoa. Siellä olisi ollut herätys kahdeksalta aamulla. Miettikää kesälomalla herätys aikaisin aamulla. Ei, ei, ei ikinä.
Joka kesä on olleet päiväleireillä. Kirjoita googleen hakusanoiksi lasten päiväleirit oulu tai kesäleirit.
Täälläpäin monet menee alkukesästä päiväleirille. Leirejä löytyy joka lähtöön.
Aatu-setä kirjoitti:
Käviskö keskitysleiri?
Se vois olla hyvä. Nykynuoret ei osaa keskittyä.
Kymppileiri kymmenvuotiaille kirkon kautta.
Rippileiri ja sen jälkeen isosina leireillä.
Aatu-setä kirjoitti:
Käviskö keskitysleiri?
Mjeillä jolisi tjarjolla pjioneeriljeiri Sjiperjiassa.
Muiden sossulasten kiusattavaksi jonnekin paskaleirille? Kuulostaapa ihanalta.
Kyllä menee. Alaluokkien aikana lapset kävivät yleensä kesäkuun kolme ekaa viikkoa päiväleirillä. Oli ennen koronaa, joten silloin ainakin meillä päin lähes kaikki kävi niin.
Tänä kesänä nuorempi menee partioleirille ja vanhempi menee seuran valmennusleirille, ovat jo siis isompia.
Leirit alkavat olla täynnä, mutta jos googletat "oulu päiväleiri kesä 2022" saattaa löytyä jotain paikkoja. Hiukan myöhään heräät asiaan kun leireille on voinut ilmoittautua jo viikkojen ajan.
En suosittele. Lapsena en halunnut leireille, osa ahdisti. Tykkäsin olla yhden kaverin luona maalla jossa oli koiria ja lemmikkejä. Käytiin sitten sieltä eri paikoissa. Ja vanhemman kanssa ulkomaanmatkat.
Vierailija kirjoitti:
AINA ystävien luona? Ettekö kykene itse hoitamaan vai?