Olen opiskelijamies, ja ajatellut alkaa etsiä itselleni tyttöystävää opiskelijabileistä
Ei jaksa enää deittisovelluksia kun sieltä ei ikinä löydä mitään. Siispä olen tuuminut että alan pyöriä opiskelijatapahtumissa niin kumppanin ehkä löytää helpommin
M25
Kommentit (32)
Jaa minkäs takia vasta nyt? Nehän on ihan paras paikka löytää seuraa, paljon nuoria samanhenkisiä yhdessä juhlimassa. Yhteistä jutun juurta löytyy helposti ja elämäntilanteet sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että tuollainen setämies pyörisi siellä parikymppisten keskellä? :D hyi olkoon
N22
Kun käyttää elvyttävää naamiota menee ihan täydestä. Sinne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä on näin paljon ilkeitä kommentteja?
Ap
Tämä on toinen tänään avaamani ketju. Sama homma kuin edellisessä - täysin asialliseen avaukseen vastauksena yleistä v*ttuilua.
Mutta asiaan: Ap, strategiasi kuulostaa järkevältä! Muistathan vain olla itse aloitteellinen, jottei tarvitse sitten myöhemmin katua. Olet vielä tosi nuori ja opiskelijabileissä liikkuu fiksuja naisia (eiväthän he muuten olisi päässeet edes opiskelemaan). Jos olet reippaalla ja positiivisella asenteella liikkeellä, niin mitä todennäköisimmin löydät bileistä hyvän matchin, jonka kanssa katsoa yhteiseen tulevaisuuteen. Paljon todennäköisemmin, kuin netin suosta....
Olen muuten niin iloinen, että nuorilla vihdoin on vihdoin taas mahdollisuus bilettää. Itselleni (olen 44-v akateeminen nainen) opiskelijabileet ovat jättäneet todella hauskoja ja tärkeitä nuoruusmuistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minäpä kerron: Olet opiskelija, se on kirosana. Voit osallistua opiskelijabileisiin ja hyvin helposti tavata naisia kuten siellä on tapana. Muistan omat opiskeluajat, se oli hurjaa menoa! Minä olen tosin nainen.
Sinulle ollaan yksinkertaisesti kateellisia! Opiskelet ja pääset elämässä eteenpäin. Olet hankkimassa itsellesi korkeampaa oksaa. Ei niin saa tehdä! Aiheutat pahaa mieltä tietyssä porukassa.
Pidä ihmeessä hauskaa! Pian on Vappu, opiskelijoitten juhla! Mene sekaan vaan.
Touché. Ap:n pitäis jättää opinnot, tumputella kotona ja haaveilla naisista uskaltamatta tehdä elettäkään elämänsä kohentamiseksi. Sitten sataisi yläpeukkua. Tosiasahan on, että korkeakoulujen bileissä on villi meininki ja paljon valinnanvaraa sinkkumiehelle. Ei taida bensalenkkaribileissä olla naisia ollenkaan.
Mikä on akateemisen dokaamisen ero verrattuna tavismaisempaan duunari-dokaamiseen? Ja kyllä, olen kieltäynyt rillipäisen keskijakaus-naisakateemikon jatkoista. Ilta kun etenee niin sieltäKIN erottuu ne neidot jotka lähtee ekan tarpeeksi pitkän mies kysyjän mukaan. Se pituus. Ei kannata olla lyhyt, kaikki muu on sitten eri tavoin tasapainotettavissa.
Siis ap. Nyt kyse on suorituskyvystäsi joka voi tarkoittaa tätä Vappua tai 10 vuotta sen jälkeen. Teet sen tyypillisen että isket vähän vaatimattomamman keskijakaus-neidon jonka kanssa jotenkin ajatukset ja intiimiys kulkee mutta silti tiedät että pienellä treenillä voisi yltää seuraavaan kerrokseen jossa voisi jo kavereissa herättää kateutta ja huokailua- mikä leidi onkaan hänellä. Suurin osa miehistä tarvitsee löytää ensiksi sisin oma itsensä jotta voi löytää edes jonkunlaisen partnerikanditaatin vierelleen.
Onnea yritykseen. Moni nainen on oppinut iässäsi antamaan jo pakit sanoilla: "mikset ole Tinderissä?", ellet nyt satu olemaan aivan taivaallisen komea mies. 18-35-vuotiaat naiset odottavat, että sinulta löytyy vuosia treenattu vartalo ja rasvaa 8-12 pinnaa. Lisäksi hiukset on oltava päässä ja henkinen puoli järkähtämättömän itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet internetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä on toinen tänään avaamani ketju. Sama homma kuin edellisessä - täysin asialliseen avaukseen vastauksena yleistä v*ttuilua.
Mutta asiaan: Ap, strategiasi kuulostaa järkevältä! Muistathan vain olla itse aloitteellinen, jottei tarvitse sitten myöhemmin katua. Olet vielä tosi nuori ja opiskelijabileissä liikkuu fiksuja naisia (eiväthän he muuten olisi päässeet edes opiskelemaan). Jos olet reippaalla ja positiivisella asenteella liikkeellä, niin mitä todennäköisimmin löydät bileistä hyvän matchin, jonka kanssa katsoa yhteiseen tulevaisuuteen. Paljon todennäköisemmin, kuin netin suosta....
Olen muuten niin iloinen, että nuorilla vihdoin on vihdoin taas mahdollisuus bilettää. Itselleni (olen 44-v akateeminen nainen) opiskelijabileet ovat jättäneet todella hauskoja ja tärkeitä nuoruusmuistoja.
Tuon ikäiset nuoret ovat lähes kaikki siellä netin suossa, jotka eivät parisuhteessa ole. Ja monet nykynuoret eivät ole.
Reipas Mies kirjoitti:
Mikä on akateemisen dokaamisen ero verrattuna tavismaisempaan duunari-dokaamiseen? Ja kyllä, olen kieltäynyt rillipäisen keskijakaus-naisakateemikon jatkoista. Ilta kun etenee niin sieltäKIN erottuu ne neidot jotka lähtee ekan tarpeeksi pitkän mies kysyjän mukaan. Se pituus. Ei kannata olla lyhyt, kaikki muu on sitten eri tavoin tasapainotettavissa.
Siis ap. Nyt kyse on suorituskyvystäsi joka voi tarkoittaa tätä Vappua tai 10 vuotta sen jälkeen. Teet sen tyypillisen että isket vähän vaatimattomamman keskijakaus-neidon jonka kanssa jotenkin ajatukset ja intiimiys kulkee mutta silti tiedät että pienellä treenillä voisi yltää seuraavaan kerrokseen jossa voisi jo kavereissa herättää kateutta ja huokailua- mikä leidi onkaan hänellä. Suurin osa miehistä tarvitsee löytää ensiksi sisin oma itsensä jotta voi löytää edes jonkunlaisen partnerikanditaatin vierelleen.
Ero on ihan vaikka heti siinä, että akateemisissa bileissä on paljon tasokkaita naisia. Joillain ehkä keskijakaus, joo. Ei kai se kenestäkään tee epäviehättävää? Ja ensimmäistä opiskeluvuotta lukuunottamatta akateemisissa bileissä harvemmin dokataan itseään oksennuskuntoon. Fiksu nuori ihminen oppii vuodessa, max. kahdessa rajansa, eivätkä itsensä kehittäminen ja kaatokännit sovi samaan pakettiin.
Outoja kommentteja. Teen samaa 30-vuotiaana ja hyvin toimii.
Reipas Mies kirjoitti:
Ongelma on vain siinä, että nuo kiltit keskijakaustytöt ovat paljon vaikeampia saada sänkyyn. Näin se on ollut aina ja tulee aina olemaan. Se on kumma, miten sen näkee jo päälle päin, ettei seksi ilman tunteita onnistu mitenkään.
Vappuna on liian suuri kilpailu, liian kova hälinä. "Aina on vappu" on hyvä asenne silloin, kun haluaa tutustua.