Olen opiskelijamies, ja ajatellut alkaa etsiä itselleni tyttöystävää opiskelijabileistä
Ei jaksa enää deittisovelluksia kun sieltä ei ikinä löydä mitään. Siispä olen tuuminut että alan pyöriä opiskelijatapahtumissa niin kumppanin ehkä löytää helpommin
M25
Kommentit (32)
Ihanaa, mä 40 vee nainen ja pokailen teitä parikymppisiä täällä kampuksella. En muistanutkaan kuinka hauskaa opiskelijaelämä voi ollakaan. ❤️
Ei kannata koska opiskeluaikana solmitut parisuhteet kaatuu ennen kuin täytät 30 vuotta koska elämäntilanteet muuttuu. Pysyvät suhteet solmitaan +50 vuotiaina.
Joo. Ei enää tossa iässä. Kahden vuoden päästä sulla alkaa testotasot laskee ja kalu lerpattaa. Noi jutut ois pitäny hoitaa aikoja sitten. Auttamatta myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Alat olla vähän vanha
Tiedän.
Jaa että tuollainen setämies pyörisi siellä parikymppisten keskellä? :D hyi olkoon
N22
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Ittee ainaki opiskeluaikoina kiinnosti enemmän tinder miehet kun semmoset ihme jonnet joiden piti tunkea jokaisiin opiskelijabileisiiin. Olin itellä jo tuos vaihees into laskenu ryyppäämiseen/ bilettämiseen muutenkin.
Ja tinderistä löysinkin ukkelin sit aika pian :)
Nauti ahdistelusyytteistäsi ja seurauksista.
Mitähän yhteistä sulla on niiden 19-23 vuotiaiden kanssa? Taidat olla henkisesti jälkeen jäänyt
Miks täällä on näin paljon ilkeitä kommentteja?
Ap
Oot hypännyt suoraan ajattelu-vaiheeseen?
Jos oot yliopistolainen, niin ennen ajatteluvaihetta kannattas kyllä muistaa syvälliset ja pitkälliset kehittely, ideointi, innovointi ja suunnitteluvaiheet.
Voin kertoa, että me nuoret naiset ei tykätä ollenkaan kun tuollaiset vanhat sedät tulee lähestymään tanssilattialla ja ties missä. Joten tee palvelus ja jätä menemättä. Pysy vaan siellä tinderissä :)
N21
Vierailija kirjoitti:
Jaa että tuollainen setämies pyörisi siellä parikymppisten keskellä? :D hyi olkoon
N22
Kun käyttää elvyttävää naamiota menee ihan täydestä. Sinne vaan.
Hyvä! Parhaat viedään nopeasti.
Muista seurata, miten hän käyttäytyy muiden ihmisten kanssa.
Älä kosi ennen kuin tiedät, millaiset vanhemmat hänellä on.
Älä puhu: politiikasta, uskonnosta, yms.
Yhtä lailla voit 10 vuoden päästä ottaa saman ikäisen, kuin nyt ottaisit, eli ei kiire sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Miks täällä on näin paljon ilkeitä kommentteja?
Ap
Minäpä kerron: Olet opiskelija, se on kirosana. Voit osallistua opiskelijabileisiin ja hyvin helposti tavata naisia kuten siellä on tapana. Muistan omat opiskeluajat, se oli hurjaa menoa! Minä olen tosin nainen.
Sinulle ollaan yksinkertaisesti kateellisia! Opiskelet ja pääset elämässä eteenpäin. Olet hankkimassa itsellesi korkeampaa oksaa. Ei niin saa tehdä! Aiheutat pahaa mieltä tietyssä porukassa.
Pidä ihmeessä hauskaa! Pian on Vappu, opiskelijoitten juhla! Mene sekaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla voit 10 vuoden päästä ottaa saman ikäisen, kuin nyt ottaisit, eli ei kiire sikäli.
Mutta VAIN jos olen älykäs. (Muuten vanhenet kuin nainen, joka ei huolehdi itsestään.)
Alat olla vähän vanha