Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jotain tyhmiä faktoja ex-poikaystävistänne tai ex-miehistänne

Vierailija
07.10.2006 |

Minulla oli yksi ex, joka aina toi esiin, miten hänen ex:nsä oli lääkäri. Itse olin (vain) sairaanhoitaja.

Toinen ex halusi AINA rakastella takaapäin. Kantoi tyhmää olkalaukkua. Olikohan homo vai olinko hänestä kamalan ruma?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona 26 vuotiaaksi asunut (ja sen jälkeen isin omistamaan kämppään muuttanut) jumalan lahja maailmalle, jolta puuttui kaikki sosiaalinen rekisteröintikyky. Oli vielä seksikammoinen tunari.

Ei edes seukattu, soitettiin ja pari kolme kertaa treffailtiin. Tokilla treffeillä alkoi selittämään, miten hänen unelmanaisensa on tietynmittainen blondi (minä olen tumma) ja mikä biisi tulee soimaan taustalla kun hän näkee tämän ihanuuden ekan kerran. Nauratti lähinnä kun en ollut koko hepusta kovin kiinnostunut, mutta miten tökeröä! Eikä itse tajunnut ollenkaan, koko muu käytös yhtä loukkaavaa.

Ilmoitti ettei hänelle saa soittaa (sopi minulle!) ja kuitenkin itse rinkutti. Kettuilin sille usein aika raskaasti mutta herra ei tajunnut ollenkaan.

Sekstailtiin kerran ja se oli niin surkeaa vemputusta, ettei mulla pitänyt pokka vaan aloin nauraa. Jätkä kysyi että mikä naurattaa ja uskoi, kun sanoin että mua kutittaa...

Vierailija
102/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa ei koskaan edes yrittänyt!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti valitsi ja osti pojalle vaatteet, useimmiten kirpputoreilta ja halpistavaratalojen alennusmyynneistä. Pojalla oli lähes aina virttynyt t-paita, jossa oli kainalot ja kauluksen sauma rei' illä. Sellaisia kulahtaneita harmaita Lassi&Leevi-kuvioisia... Housut oli ehdottomasti verkkarit, farkut pisti vain kun oli menossa sellaiseen baariin, mihin ei verkkareilla pääse sisään. Verkkareissa oli sitten aina tupakan ja ties minkä polttamia reikiä.

" Hienompaan tarkoitukseen" eli sukujuhlia ja yökerhoreissuja varten pojalla oli sellainen vanhojen äijien mallia oleva viininpunainen silkkipusakka. Jostain kirpputorilta varmaan sekin. Minun ylioppilasjuhlissani se häpäisi itsensä sellaisessa kauheassa kirjavaraidallisessa liivissä, missä se näytti ihan jollekin humppabändin hanuristille. Äitinsä oli käskenyt laittaa. Minä ostin sille kerran joitain juhlia varten edullisen lyhythihaisen trendikauluspaidan. Kiemurrellen pisti sen päälleen ja mutisi, että jos tällaisia kerran muutkin pitää. Luuli sitä ensin naisten paidaksi, kun oli helmassa yksinkertainen havaijikukkakuvio... Kerran se sitä piti siellä juhlissa, sen jälkeen se päätyi auton peräkonttiin ja hups! siihen kaatui moottoriöljyä päälle. Kymppieuron vahinko, että ei sikäli, mutta periaatteesta pänni.

Kerran olin värjäämässä hiuksia ja pistin kylppärin nurkasta päälleni yhden hänen reikäisimmistä Lassi&Leevi-paidoistaan, etteivät hartiani värjäytyisi. Poika tuli kesken värjäyksen kotiin ja nosti huudon, että olin pilannut hänen paitansa. Vaikka selitin, että se oli ihan reikäinen ja menossa roskiin, niin väitti, että oli tunnearvoa. Ikinä ennen en ollut kuullut sen paidan tai minkään muunkaan paidan olleen erityisen kallisarvoinen, kyse oli ilmeisesti siis vain siitä, ettei hänen riepujaan saa hävittää...

Vierailija
104/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

levitteli monesti paljasta persettään. Siis vaikka aamulla kun oli laittamassa vaatteita päälle, niin otti omista pakaroista kiinni ja levitti ja vielä mun suuntaan.

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi