Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jotain tyhmiä faktoja ex-poikaystävistänne tai ex-miehistänne

Vierailija
07.10.2006 |

Minulla oli yksi ex, joka aina toi esiin, miten hänen ex:nsä oli lääkäri. Itse olin (vain) sairaanhoitaja.

Toinen ex halusi AINA rakastella takaapäin. Kantoi tyhmää olkalaukkua. Olikohan homo vai olinko hänestä kamalan ruma?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttikö tuo mies oikeasti pikkuhousuja? Ihan säännöllisesti?

Vierailija
82/104 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole itse ainoa, jolla on ollut kaamea exä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ex3 todellinen mammanmussukka, asui vielä kotona (säästi omaan asuntoon käsirahaa, ja paskat sanon minä), ei osannut tehdä mitään (ei siivota, laittaa ruokaa yms.), ei ikinä tarjonnut vaan jouduin kaiken maksamaan itse (ja mielellän vielä hänen puolesta vaikka opiskelija olinkin) kävi suihkussa vaikka minulla oli puhtaat (kuivat!) pyykit kuivumassa suihkun yläpuolella (tämä oli viimeinen pisara, lensi niska-perseotteella ulos)

Näitä varmaan tosin riittää Suomessa, lienekö ollut sama? Vuosimallia -78 on tämä minun exäni, ja minun tietojeni mukaan asuu yhä kotonaan iskän ja äiskän hoivissa..

Vierailija
84/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex laukesi kahdesta työnnöstä, aina!

oli jotain vikaa vehkeessä, kiinnikkeitä tai jotain...

olin vissiin sille eka =(

Vierailija
85/104 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti Lumenen meikkivoidetta ollakseen paremman näköinen.. Äitinsä osteli aina hänelle näitä meikkivoiteita!

Todella itserakas tyyppi joka kisasi kaikenmaailman Mr- kisoissa, ikinä ei kyllä menestynyt mitenkään..mutta kovasti yritti;)

Vierailija
86/104 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskeli aina naissaavutuksillaan. Oli kuulemma joskus esim. iskenyt Pariisissa tosi hyvän näköisen muijan, joka sitten taksissa oli paljastunut transuksi. Tällä ex:llä oli tosi pieni penis, taisi olla kompleksi hänelle, kun piti sitten naisten määrällä päteä.

Vierailija
87/104 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessaan ja sanoi: Pidä paikkaa.

Vierailija
88/104 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...halusi olla kuin Modern Talkingista se tumma jäbä...ripsiväristä kyllä tiet erkanivat :)

Vierailija
89/104 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän näkyi sitten kalsareissa, ja tappoi vähän seksielämää...

Tykkäsi myös kun kaivoin hänen nenäänsä( perverssi olen, tykkäsin itekin.. )

Vierailija
90/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
91/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan siksi meille ero tulikin, kun pyysin useaan otteeseen, että en saisi mitään lässytyskirjeitä.. Siis saattoi kopioida jostain kirjasta jonkin 1920-luvulla kirjoitetun värssyn, ja sitten piirteli siihen paperille jotain sydämiä ja kukkasia .. Minua alkoi rasittaa tuo piirre hänessä, kun kerran kävin YHDEN yön kotipaikkakunnallani, niin kotiin tullessani postiluukusta oli tiputettu 8 (!) sydämenmuotoista lappusta, joissa jokaisessa oli runo, ja yhdessä luki lisäksi " Tervetuloa kotiin, kulta" :DD Ei vitsi.. Ja siis oltiin tossa vaiheessa seukattu ehkä 4kk..

Samainen exä toi mulle usein ruusun, ja odotti aina hirveän suurta kiitosta siitä kukkasesta. Jos en tajunnut niiata ja punastella ja vielä seuraavana päivänäkin hehkuttaa siitä kukasta, niin olin ' romantiikkaa ymmärtämätön, kylmä nainen' ..

Vierailija
92/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan tarjonnut mulle mitään, ei edes yhtä siiderituoppia. Ihan ok! että, molemmat maksaa omat juomansa, mutta on mulle muut ainakin joskus tarjonneet tai ainakin ehdottaneet että, " voinko maksaa" .

Törkeintä mun mielestä oli se, että jos menin tän miehen luona käymään, niin hän saattoi ruveta tekemään vaikka voileipää, ja ei tietenkään tajunnut/halunnut kysyä haluaisinko minä leivän?

Sitten siinä miehessä oli vielä semmoinen " vika" , että se näytti ilman silmälaseja ihan oudolta, en tykännyt yhtään. Yleensä se piti lasit päässä, mutta seksin aikana ne piti ottaa pois.

Vierailija
93/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki hillittömästi, jos en voinut viettää hänen kanssaan viikonloppua. Uhkaili myös tappaa itsensä, jos jätän hänet. (sanoin, että siitä sitten vaan)

Ex2: oli pitkä komea mies, mutta naposteluporkkanan kokoinen pippeli. Esileikki oli sitä, kun hän paijasi mun selkää samasta kohtaa puoli tuntia ja sit tsukutsuku. Yäk!

Ex3: hullu pöpökammoinen poliisi.

Ex4: tooodellla komean kokoinen vehje, mutta tiesi sen liian hyvin.

Ex5: hyväksikäyttäjä ja työaddikti. Poltti tupakkaa kuin korsteeni ja oli aina kipeenä.

Kyllä näitä riittää. Olin jo varma, etten sitä " normaalia" miestä itselleni löydä, mutta sitten asteli nykyinen mieheni vastaan:)

Vierailija
94/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavan tutulta...

Vierailija
95/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä ei kuitenkaan ollut omasta mielestäni lahjoja vaan enemmänkin röyhkeyttä menestyä.

kun hän halusi olla vakavasti otettava, hän puhui matalalla äänellä (oikeasti hänellä oli " tenori" ). välillä hänen fasadinsa kuitenkin rapisi ja suustä pääsi sellainen kiekaisu mitä murkkuikäisilläkin on. lisäksi hän kikatteli. siis ihan oikeasti, ihan niin kuin akat!

Vierailija
96/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

älytöntä ja niin kovaan ääneen, että varmaan koko talo kuuli. Tykkäsi hokea esim. " [b]hot mama, anna palaa[/b]" ! Vaikka en ollut edes äiti...

Vierailija
97/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi on Ismo!..sekin vielä!

Vierailija
98/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitteli monesti paljasta persettään. Siis vaikka aamulla kun oli laittamassa vaatteita päälle, niin otti omista pakaroista kiinni ja levitti ja vielä mun suuntaan.

Lisäksi se oli kans semmonen itkupilli, mun ois pitäny olla vähän niinku äiti sille ja lohduttaa ja kehua joka asiasta...

Vierailija
99/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pessyt käsiään vessassa käytyään, ja suuttui kun valistin häntä käsien pesun tärkeydestä. Ihan sama mitä ostin, mutta hän vähän ajan päästä julisti sen paskaksi, eli ilonpilaaja!

Vierailija
100/104 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin huvittava " uskonnollisuudessaan" . Esim. tuo yhdyntä olisi ollut mitä lie syntiä, mutta suuseksi ja yleensäkin kaikki muu paitsi varsinainen yhdyntä oli mitä normaaleinta, ja puuhasi sellaista

paljon

ja mooonien kanssa. Noh, eipä se mitään. Tosi hyvää suuseksiä häneltä saikin.

Joi aika reippaasti ja poltteli niin tupakkaa kuin pilveäkin, mutta sitten sunnuntaina kuitenkin hurskaina mentiin joihinkin uskonnollisiin kokouksiin, joissa kaikki tällainen julistettiin pannaan ja paholaisen työksi. Vei mutkin aina seurakuntakokouksiinsa, joissa harrastettiin aina jotain ihmeen hyppelehtimistä ja aika hurmoshenkistä lauleskelua.

Poika oli tosi rikkaasta perheestä ja osteli jatkuvasti superkalliita heräteostoksia eikä itse maksanut mitään elämisestään (oli siis opiskelija) ja puhui jatkuvasti siitä, kuinka rahalla ei ole merkitystä, ja ihmiset, jotka murehtivat raha-asioita ovat pikkusieluisia ja tylsiä eivätkä vaan tajua, kuinka materialla ei ole väliä. Otti vähän päähän, kun itse rahattomana venyttelin opintotuista kaurapuurorahoja.

Hänellä oli lisäksi pakkoneuroosi niin, että saattoi viettää illan järjestellen jotain tuoleja juuri oikeaan järjestykseen, eikä silti mennyt oikein, yms. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi