15-vuotias äiti vastailee hetken aikaa kysymyksiin
Kommentit (18)
Aion käydä 9. luokan nyt ensi talvena tenttimällä.
t. ap
Millainen tukiverkosto sulla on?
Miksi " hankit" lapsen vaikka olet itsekin vielä lapsi?
...siis taloudessanne asuu KAKSI lasta vailla huoltajaa :(
Hmm... ihan hyvä, ei siinä mitään, mutta kyllä kotiäidilläkin olisi suositeltavaa olla hyvä koulutus, ihan kaiken varalta! Tätä mieltä minä olen.
Aiotko mennä ja tekeekö mieli?
Poltatteko tupakkaa?
Onko sulla kuvia galleriassa (ei tartte kertoa osotetta)?
Miten meni synnytys?
Onko sinulla hyvä tukijoukko?
Saatko tukeä esim. äidiltäsi?
Tunnetko itsesi aikuiseksi vai teiniksi, vai miksi? :D
Jotkut äidit aika ylimielisiä minua kohtaan. Olen yksinhuoltaja, lapsen isä asuu ulkomailla. Isä ei halua tavata lastaan, mutta eipä se minua haittaa. Vanhempani olivat asiasta kauhuissaan, mutta nyt ovat jo tottuneita vauvaan. Osa ystävistäni on hävinnyt elämästäni, no eipä meillä enää oikein mitään yhteistäkään oikein ole.
t. ap
Meillä on hyvätukiverkosto, kavereitani käy auttamassa ja myös vanhempani hoitavat lasta ja kuskaavat meitä, kun ei vielä ole autoa.
Poltin ennen tupakkaa, en enää.
On kuvia galleriassa.
Tunnen itseni nuoreksi ja äidiksi.
Synnytys meni hyvin, ei ollut kipua juuri ollenkaan, myös palautuminen meni hyvin. Saan siis tukea myös vanhemmiltani sekä rahallista, että hoitoapua.
t. ap
haluan ison perheen ja paljon lapsia sekä miehen ja isän lapsilleni. Toiveena olisi, että saisi olla lasten kanssa kotona ja asua vaikka jossain isossa maalaistalossa.
t. ap
enemmän pissis ts. angstinen teini ennen raskautta?
Mikä oli 8.luokan todistuksen keskiarvo? :)
En ole ikinä ollut mikään kiltti kotityttö, enemmän sellainen viihteellä viihtyvä.
t. ap
Mitä tarkoitat tällä? Aika naivistinen ajatus, jos et ajattele muuta kuin, että " pari kanaa pihalla, kissa, koira, sikoja ja pari lehmää" , lapset saavat elää maatalossa....
Se on rankkaa työtä elää oikeassa maatalossa jos siihen tulee vielä karja ja maatyöt päälle....
Olisi lapsilla paljon tilaa ja tekemistä ulkona sekä kotieläimiä ja itse voisin olla kotona kotiäitinä ja hoitaa samalla maalaistaloa.
t. ap
Porvoon joki sai nimensä 1300-luvulla Linnamäelle rakennetun maalinnoituksen mukaan ja siitä muodostui myöhemmin kaupunginkin nimi.
Porvoon joki sai nimensä 1300-luvulla Linnamäelle rakennetun maalinnoituksen mukaan ja siitä muodostui myöhemmin kaupunginkin nimi.
Vai juotko naapurin juopon hakemaa pussikaljaa ojan penkalla kera muiden pissisten?
Montako lasta, minkä ikäisiä?