Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jotain tyhmiä faktoja ex-poikaystävistänne tai ex-miehistänne

Vierailija
07.10.2006 |

Minulla oli yksi ex, joka aina toi esiin, miten hänen ex:nsä oli lääkäri. Itse olin (vain) sairaanhoitaja.

Toinen ex halusi AINA rakastella takaapäin. Kantoi tyhmää olkalaukkua. Olikohan homo vai olinko hänestä kamalan ruma?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarrutusjäljet kalsareissa oli ihan normaalia hänelle. Suihkussa ei viittiny käydä iltavuoron jälkeen ku huomenna menee kuitenki taas duuniin ja siellä sit taas likastuu... Tätä siis jatkui koko työviikon, lauantaina sit saunaan. Kusi toisinaan kännipäissään housuunsa. Hammaslääkäriä kartteli tunnollisesti. On ihan sairaan pihi, tälläset leikkeleet sun muut puolitettiin ja leivälle sai laittaa vaan yhden puolikkaan. Lähti reissuillensa ja jalomielisesti antoi mulle 200mk, sillä sitten mulle ja kahdelle lapselle ruuat, vaipat, Tuttelit yms.

Vierailija
42/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi exäni oli lähes sairaalloisen tarkka hikoilustaan ja tarkisteli jatkuvasti onko dödö pettänyt. Yleisellä paikallakin kaiveli kainaloitaan tarkistaakseen asiaa, esimerkiksi kerran ravintolapöydässä syömisen aikana. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex1 oli niiiiiin itserakas ja itsetietoinen että ei toista. Pelasi sm-liigassa ja luuli olevansa kaikkien naisten päiväuni. Yök, ei kestä tollaista egoa!!!

ex2 pelasi myös sm-liigassa toisessa joukkueessa. Puhui kokoajan miten aikoi treenata niin että hänelle tulee " siivet" (siis jotkut fucking lihakset yläselän alueella) ja oli niiiiiin uhono sängyssä ja suutelemaan että ihan hirvittää ajatellakin.

ex3 oli ja ON alkoholiongelmainen ja risaisessa perheessä kasvanut. Ei koskaan osannut kasvaa aikuiseksi, petti (hommasi mullekin klamydian parin vuoden seurustelun päätteeksi), tuli fritsut kaulassa himaan ja sanoi niiden tulleen kun oli sammunut sohvalle. Huoh!

ex4 oli aivan ihana ihminen, mutta liian sosiaalinen. Hirveästi naispuolisia kavereita ja saattoi lähteä parin kundikaverinsa kanssa viettämään mökkiviikonloppua kolmen naisen mökille Jumalan selän taa Öölantiin (oli ruotsalainen siis).

Vierailija
44/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti kaikki omat rahansa, sitten minun ja sitten lainaili vielä lisää. Oli ulosotossa myös. Elätin häntä ja itseäni paskaduunissa, itse ei koskaan tehnyt muita hommia kuin taidettaan, josta sai jonkunlatin silloin tällöin. Nolasi itsensä ja varsinkin minut aina julkisesti; myöhemmin on käynyt ilmi, että minua säälittiin ihan yleisesti pienessä kotikaupungissani.

Kadehti parempaa koulutustani ja pilkkasi sitä aina kavereille. Itse oli joku hitsari, ja minä siis maisteri.

Sain vielä klamydiankin siltä.

Että semmoinen ihanuus.

Vierailija
45/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex1 sain siltä genitaaliherpeksen, kiitos vaan joka sängyn luuhaaja!

ex2 niin iso ego että hän ei meinannut mahtua sen kanssa minun pieneen yksiöön, seksiriippuvainen aamut alkoivat aina käteenvedolla tai sitten ruinattiin minulta suihinottoa (ei muuten ikinä aamuisin halunnut tehdä minulle mitään kivaa), kuvitteli olevansa jumalan lahja naisille ison kyrpänsä kanssa

ex3 todellinen mammanmussukka, asui vielä kotona (säästi omaan asuntoon käsirahaa, ja paskat sanon minä), ei osannut tehdä mitään (ei siivota, laittaa ruokaa yms.), ei ikinä tarjonnut vaan jouduin kaiken maksamaan itse (ja mielellän vielä hänen puolesta vaikka opiskelija olinkin) kävi suihkussa vaikka minulla oli puhtaat (kuivat!) pyykit kuivumassa suihkun yläpuolella (tämä oli viimeinen pisara, lensi niska-perseotteella ulos)

Vierailija
46/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä ollu sama mies?!??! Misä päin miehesi oli?

Vierailija
47/104 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun ex sanoi aina seksin jälkeen " kiitos"

Vierailija
48/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun ex käytti kaikki mun rahat.. kinus aina ostamaan jotain ja arvosti sitä niin paljon, että myi tai vaihto sen eteenpäin.. ehkä se olinkin minä, joka olin tyhmä. siks jätin sen luuserin just ennen kun meidän lapsi synty. ai niin, sama mies kertoi luvanneensa meidän lapsen saatanalle ja on uhannu tappaa sekä lapsensa että minut tai ittensä lapsen syntymäpäivänä.

adhd ja maanisdepressiivinen tapaus. ei varmaan kaipaa lisää selityksiä. mua ei haittaa, vaikkei lapsi oppisikaan tuntemaan isäänsä...

Vierailija
49/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sekopäältä kuulostaa. jopa psykopaatin ja skitsofreenikon elkeitä.

Vierailija
50/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mielettömän nirso, ei voinut syödä juuri mitään, vaikka oli aikuinen ja ei allerginen. Kotona ollut monipuolista ruokaa, en ymmärrä mistä moinen nirsoilu johtui...?!

Oli ahdistavaa, kun ei voinut kokata mitään hyviä ruokia koskaan, sillä mitään ei voinut syödä. Pitsaa söi tasan yhdenlaista, kinkku-ananasta...

Hävetti usein sukulaisissa, kun ei syönyt koskaan mitään, koska " en pidä tuosta tai tuosta" .

Kyseinen tyyppi viipyi myös aina todella kauan vessassa " istunnolla" ... En ymmärrä mikä siellä kesti ja kesti... Oli myös todella käsi tekemään mitään, ei olisi osannut varmaan naulaa lyödä seinään/vaihtaa renkaita autoon...

Vierailija
51/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka ex vaihtoi uskontoaan ja sitten suhteemme muuttuikin synniksi.

Kolmas ex pyysi, että päästäisin hänen nuoremman (25-vuotiaan) pikkuveljensä poikuudestaan ja ihmetteli, kun en suostunutkaan.

Tämä neljäs, jonka kanssa on nyt pyöritty kohta kymmenen vuotta, vaikuttaa suht. koht. normaalilta.

Vierailija
52/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei käy lääkärissä, ei saa diagnoosia...mutta ei mua enää kiinnosta... nyt mulla on maailman ihanin pieni tyttö. ja olen onnellinen yh. (vaikka monen mielestä yh-opiskelijan asema ei ole kovin kadehdittava.)

valitettavasti toi ex on lapsen kautta ikuinen riippakivi. välillä ilmoittaa, ettei halua lasta ikinä nähdäkään ja sitten valittaa, että mä omin lapsen itselleni...

Vierailija
53/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli joskus nuorempana myynyt seksipalveluita varakkaille rouville. Joskus mukana oli ollut myös rouvan aviomies. Rahoitti tällä kuulemma mukavasti rahaa syövän elämäntyylinsä. Tämä ex olikin tosi hyvännäköinen ja aivan taivaallisen hyvä sängyssä, mutta jotenkin alkoi ällöttää kun mietti miten oli taitonsa oppinut.

Vierailija
54/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä päin Suomea? Kuulostaa tutulta tapaukselta .Tämä mun exä tahto kanssa aina takaaapäin ja kerran kun sanoin, että nyt välilä niin päin,että näen sen, niin johan muuttu elin veltoksi... että näin...OLi muutenkin outo tyyppi, selkee homo, vaikka tuskin sitä itsellen ollut vielä paljastanut...

Vierailija
55/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs ex: pampunmuotoinen ja iso peenis. ja hän laukesi melkein heti, kun oli aika kokematon, mutta tooosi mukava kuitenkin oli.

eräs ex: aina oli alkohooli tärkeintä, mukava poika ja komea, mutta kun käsky kävi baariin, niin lahkeet vaan lepattivat

eräs ex: ällö luomi selässä, kun sen näin niin good bye

Vierailija
56/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhutteli häpyäni kisuksi yms. sellaisella vauvakielellä. Enkä saanut missään nimessä parturoida karvoitustani. Jos ajoin säärikarvatkin, niin oli aika pettynyt, enkä ollut kuulemma yhtä kiihottava.

Mutta toisaalta oli ihan mukavaa, kun piti karvoista. Olen todella tumma ja karvoitus on yleensä ollut minulle ongelma.

Vierailija
57/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut.......

Vierailija
58/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli käyttänyt niiden tekemiseen esim. lihanuijaa ja kaikkea mahdollista mitä keittiöstä löytyi sotkusta päätellen. Kun ei kaapista löytynytkään vehnäjauhoja, niin korvasi ne perunajauhoilla. Halusi vielä päällystää ne suklaalla, joten sulatti mikrossa polly-rakeita.

Hänellä oli todella huono itsetunto alhaisen äo:n lisäksi, eikä kestänyt itselleen nauramista ollenkaan. Tuohon mennessä olinkin vain lähinnä väsynyt työpäivän jälkeen ja närkästynyt sotkusta. Kaiken kruunasi se, kun hän oli vihdoin saanut " keksit" uuniin ja istui niitä katselemassa. Hetken siinä mietittyään, hän kääntyi minuun päin ja kysyi: " Kulta, koska noi keksit pitää KÄÄNTÄÄ (!)" . Siinä vaiheessa oli kyllä pakko jo nauraa...

Vierailija
59/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex1 rämpytteli romanttisesti kitaraa päivät ja yöt, vailla soittotaitoa, ja haaveili hippiajoista, jolloin kaikki oli paremmin. Teki kesäisin kukkaseppeleitä itsekseen pihalla.

Ex2 kulki talvella kaikkialla joissain kamalissa lasketteluvaatteissa ja puhui suureen ääneen keskikaupungillakin (ja ihan kaikkialla muuallakin) siitä, kuinka kaupunkilaiset eivät tajua elämästä mittään.

Ex3 halusi aina, että hänen kiveksiään puristellaan ja sorkitaan. Ei siis mitenkään seksiin liittyen, vaan ihan muuten vaan vaikka telkkaria katsellessa sohvalla raotti housujaan ja houkutteli, että hei hiplaas noita munia.

Ex4:llä oli hammasraudat, joihin ruoan rippeitä. Ei pystynyt suutelemaan kanssaan, kun ne ruoanjämät yökötti aina.

Ex5:lla oli hirveitä arpia kaikkialla joita häpesi, ja piti keskikesälläkin paksuja pitkähihaisia paitoja ja farkkuja, ettei kukaan näe. Ei olisi halunnut seksiäkään valot päällä tms.

Vierailija
60/104 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli suuret luulot seksitaidoistaan ja pieni munanenkin oli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi