Tiedättekö jonkun, joka on voittanut koskaan mitään Lotossa?
Itse en ole voittanut ikinä mitään. Ajattelin alkaa veikkaamaan, koska haluan auttaa siskoani ja jos voittaisin edes vähän, niin antaisin puolet rahoista hänelle.
Kommentit (95)
100% varmaksi tiedän kaksi kymmeniä tuhansia euroja voittanutta 6+1 tuloksella, sekä raaputusarvasta 10 000 euroa voittaneen. Sitä en tiedä onko joku/jotkut voittaneet enemmänkin. Itse ainakaan en kertoisi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on lotossa ollut enimmillään 5 oikein jolla markka-aikana taisi tulla joku satanen tai vähän päälle.
Nyt ei ole tullut pitkilleen edes pieniä voittoja, ihan kuin Veikkaus olisi kiristänyt jollain lailla voittomahdollisuuksia, tai sitten se vähäinenkin tuuri elämästäni on vaan loppunut...
Voitonmahdollisuus on pienentynyt, koska numeroita lisättiin 39:stä 40:neen.
Työkaverin isä oli voittanu markka-aikaan miljoonan. Työkaveri itse kertoi.
Äidilläni oli 80-luvulla lotossa 6+1. Oli neljän hengen kimppalotto ja päävoittojakin meni jakoon useampi. Voittosumma ei noussut mihinkään kymppitonneihin.
Katsoin netistä että Lotossa oli 6 oikein nyt viikonloppuna ollut 79 kappaletta, mielestäni se on paljon. Kyllä ottaisi päähän jos päävoitto jäisi saamatta koska yksi numero olisi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin netistä että Lotossa oli 6 oikein nyt viikonloppuna ollut 79 kappaletta, mielestäni se on paljon. Kyllä ottaisi päähän jos päävoitto jäisi saamatta koska yksi numero olisi väärin.
Alkupään numerot viikonlopun Lotossa oli kyllä helpot 3 peräkkäistä pientä numeroa.
Olen voittanut lotossa mutta se oli porukkalotto ja pieni voitto eli vain pari euroa.
Kun kysytään, että on voittanut mitään... Niin voitin itse viime kierroksella viis euroo... Tämän enempää en ole koskaan voittanut, tai olisko joskus ollut kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Suvussani yksi voitti 90-luvulla pääpotin Lotossa ja kaksi ihmistä on voittanut jokerissa muutamia kymmeniä tuhansia.
Oma suuri voittoni vikinglotossa n. 120e.
Minä voitin Vikinloton porukalla 4 oikein ja Viking numero 1,66eur
Ei lotossa oikeasti kukaan voita mitään. Kyseessä on huijaus jossa Veikkaus välillä lavastaa jonkin keksityn voittotilanteen luodakseen kuvaa pelistä jossa voisi mukamas voittaa. Kaikki niinsanotut "voittajat" ovat maksettuja näyttelijöitä.
Kummitädin naapuri voitti 7 miljoonaa. Otti loparit ja muutti espanjaan välittömästi.