Tiedättekö jonkun, joka on voittanut koskaan mitään Lotossa?
Itse en ole voittanut ikinä mitään. Ajattelin alkaa veikkaamaan, koska haluan auttaa siskoani ja jos voittaisin edes vähän, niin antaisin puolet rahoista hänelle.
Kommentit (95)
Itse voittanut joskus tyyliin 4 oikein. Setä voitti markka aikana 200000mk.
Vaimo on voittanut noin 40 vuoden aikana keskimäärin 20-50€ vuodessa ja pelaa huomattavasti suuremmilla summilla.
Joka viikko...
Taisin voittaa kerran kympin. Jos lottoamalla meinaat auttaa, niin taitaa sisko joutua odottelemaan aika kauan..
Erinomaisen epämiellyttävät sukulaiset voittivat Lotossa 2 x täysosuman 60 - 70-luvuilla, onneksi kimppapelissä! Lisäksi voittivat bingolla auton. Rahaa ei kai ihan älyttömästi tullut ja se meni yritykseen (epäonnistunut viritys!) ja tilan sekä talon remontteihin. Molemmat menehtyneet jo syöpään... ei liene ollut heille onnea noiden voittojen myötä.
Onko täällä jotain veikkauksen maksettuja työntekijöitä? Juu, setäni voitti 5 miljoonaa vuonna 1992, uskotaan.
Itse oon voittanut pari kertaa jotain kympin. Naapurikylällä yrittäjä voitti päävoiton.
Joskus kakarana voitin ehkä 14 markkaa. Suunnilleen saman verran kuin se on nykyään euroissa. Mutta oli se lapsena kivaa, sillä sai jotain ostettuakin.
Kauan sitten tapailin hetken aikaa miestä, joka oli voittanut lotossa n. 40 000 mk. Oli tehnyt rahoilla taloonsa pienen remontin.
Minä olen kerran voittanut pääpotin.. Oli 7 oikein ja voitin yli 5 miljoonaa euroa :)
Elän nyt unelma elämääni, enempää en itsestäni paljasta tänne ettei henkilöllisyyteni paljastu.
Mummovainaalla oli lottokupongissa kerran kaikki oikein. Oli vaan unohtanut viedä sen kupongin.
Mummoni voitti aikoinaan 40000mk, sukulaisperhe 200000mk ja kummitätini 10000e.
Äitini voitti Loton alkuvaiheessa 5 oikein (täysosuma oli silloin 6oikein) ja sai aika mukavan summan. Me veljeni kanssa virnuilimme, että äiti teetti sillä voitolla tekarit. Hoito oli juuri silloin kesken, kun voitto napsahti kohdalle.
Minä olen saanut joitakin kertoja muutamia kymppejä ja kerran markka-aikaan lähes kolmesataa.
Exän serkku voitti 7 miljoonaa - jakoi sen millin osiin - lapsilleen + itselleen ja vaimolleen
Vierailija kirjoitti:
Isotäti voitti aikanaan isomman summan jolla osti itselleen asunnon. Tämä oli joskus 60-luvulla eikä ole mitään hajua paljon tuo summa oikein oli.
Lotto alkanut 70luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isotäti voitti aikanaan isomman summan jolla osti itselleen asunnon. Tämä oli joskus 60-luvulla eikä ole mitään hajua paljon tuo summa oikein oli.
Lotto alkanut 70luvun alussa.
vakio oli jo 60-luvulla
Olen voittanut lotossa jotain kahdeksan euroa ja ässäarvasta kaksikymppiä. Enemmän jää voiton puolelle olemalla lottoamatta ja ostamatta mitään raaputusarpoja. En ole mikään hyvän tuurin ihminen muutenkaan. Kaveri on saanut kohtuullisen hyviä veikkausvoittoja, kun seuraa jalkapalloa tiiviisti.
Olen voittanut jotain 50€. Vielä ollaan voiton puolella, koska olen ehkä 4 kertaa elämässäni lotonnut.
10€ ja yx tuttu mies sai 80 000 vanhaa markkaa ja yksi työpaikan kimppalotto.Moni on saanut veikkauksen Toto ja muissa.Arvalla on monet saanut.