Alexander Skarsgård liian komea Hollywoodiin? Minusta kuvassa aika tavallinen pukumies
Mitä mieltä te? Toki ei millään tavalla ruma, mutta tuollainen voisi tulla kadulla helposti vastaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f97c07e1-a81d-4026-b54e-535aa3…
Kommentit (45)
Nyt on kyllä muuttunut viesti matkalla alkuperäisestä artikkelista Iltalehden kautta apn viestiin.
Alexander on uransa alussa profiloitunut seksikkääksi mieheksi True Blood sarjassa, joka ei nyt ollut ihan pahinta hömppää, mutta melkein. Viihdyttävä sarja ja kyllä Alexander siinä oli oikein komea. Sen jälkeen erilaisten roolien saaminen on ollut vaikeaa, mutta kuten hän artikkelissa toteaa, ei tiedä oliko ulkonäkö ainoa syy.
Minusta hän on sitä tyyppiä komea, että valokuvat eivät tee oikeutta, liikkuvassa kuvassa parhaat puolet tulevat paremmin esiin. Ja yli 190 cm pituus nyt vähintään kiinnittää huomiota.
Muistaakseni True Bloodissa oli kyllä komea, vaikka noissa kuvissa ei näytäkään mitenkään hirveän ihmeelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
No joo on kyllä naisilla kovat ulkonäkövaatimukset jos tuo ole komea. Miettikää vähän tavallisia suomalaisia miehiä:D
No jaa. Mä tykkään monen tavallisen suomalaisen miehen ulkonäöstä paljon enemmmän. Tuo vaan ei ole ollenkaan mun tyyppiä. En tykkää ensinnäkään pitkistä enkä laihoista. Ja tykkään persoonallisista naamoista, tuo on vaan minusta tavallisen ja tylsän näköinen. sen sijaan vaikka mun duunissa on mun makuun todella kuuma mies, pilke silmäkulmassa oleva söötti persjalkainen ja isikroppainenen savolaismies. Makuja on niin erilaisia.
En pysty kattomaan tota kun hänen päänsä näyttää niin pienelle!
Ihan tavis. Taitaa olla näyttelijänlahjoista kyse eikä ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty kattomaan tota kun hänen päänsä näyttää niin pienelle!
Olisko äiti nätti ja siro, jotenkin feminiinisen näköinen kivalla tavalla. Mutta täytyy sanoa, että tuossa jannussa on kyllä menny hyvät työmiehen kädet haaskuun. Toki pää näyttää pieneltä vaikka se on hartioihin nähden suhteessa, kun kädet ovat lapiot.
On komea. Mutta vielä paljon komeampi ruotsalainen näyttelijä, joka on tehnyt uraa myös Yhdysvalloissa, on Joel Kinnaman. Siinä vasta uskomattoman hyvännäköinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan tavallisen näköinen, aina ollut. En voi ymmärtää.
Niin joo, naiset pitävät 80 prosenttia miehistä keskimääräistä vähemmän hyvännäköisinä jne. Ja sitten ne luulee, että joku hyvin komea mies on ihan tavallinen, kun se ei ole just tismalleen omien kriteerien mukaan komea.
En oikein miehenä osaa tajuta, millainen mies naisten mielestä on komea, mutta tuo nyt ei kovin kummoiselta omaan silmääni näytä. Siis melko tavanomaisen näköinen mielestäni.
Sen nenä on kyllä todella häiritsevä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaamattoman näköinen, en kiinnittäisi mitään huomiota jos tulisi vastaan
Naama on tosi tavis, mutta onhan se ihan miehen kokoinen. Hollywoodissa tuollainen 190-senttinen mies, joka on Pohjoismaissa ihan tavallinen, on erityisen ihmeellinen.
Itse tykkään Alexanderin melankolisesta möllötyksestä, mutta esim. Nikolaj Coster-Waldau on skandinäyttelijöistä monin verroin paremman näköinen ja myös parempi näyttelijä, eikä hänellekään mitään suuria tähtirooleja ole löytynyt, liekö etsinyt. Tehnyt kyllä ihan mielenkiintoisia pienempiä projekteja.
Mulle tulee siitä Navalnyi mieleen, tosin Navalnyi karismaattisempi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole. Vajaaleukainen rimpula.
No ei todellakaan ole mikään vajaaleukainen rimpula. Sun kannattaisi käydä optikolla.
Kun mä katsoin True Bloodia ensimmäisen kerran niin ei niin sykähdyttänyt Alexander, mutta kun nyt katson uudestaan niin ai että mikä mies! Kyllä tuo mies kelpaisi mun kanssa lakanoihin piehtaroimaan. :laugh:
Me ollaan niin totuttu tuollaisiin vaaleisiin miehiin Suomessa, että näyttävät meille ihan tavallisilta. Etelämpänä varmaan ovat kovaa valuuttaa ulkonäöltään eli eksoottisia. 😁
Perspirantin tyylinen ylikomea kohdassa 6:22
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies.
Mitä sitten? Ei tässä nyt kukaan ole menossa häntä yrittämään vaan ihan vain kaukaa ihaillaan.
Tarkoitan että eivätkä tyrkytä.