Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätähuuto!!

Vierailija
25.04.2022 |

Olen aivan itsemurhan partaalla. En tiedä mistä voisi saada apua, kun en uskalla puhua kenellekkään. Mieheni ja lapseni vihaavat minua, nuoremmat lapset ihmettelee, kun äiti on niin surullinen. Eilen Illalla mies ehdotti, että vie lapset tänään hoitoon ja mietti, että mitä minä teen ja yhtäkkiä kirkastui ajatus, että menen jonnekkin metsään ja teen lopullisen ratkaisun, tuli hyvä olo ja sitten itku. Ei vienyt niitä, mutta huomenna vie ja mä en enää keksi muuta mitä teen. Olen ihan loppu ja kokoajan on vain paha olla, oksettaa, pääsärkee, tuskaa, sydän hakkaa ym

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa enää edes hampaita pestyä, millään ei ole mitään väliä. En pysty katsomaan enää edes itseäni peilistä. Pelko, ahdistus, tuska, pahaolo, kuvotus, en syö mitään, kun ei maistu. Sossusta ei ole tullut mitään apua. Ei mistään lääkäristä, kaikki on nähty. Ainut, että en halua satuttaa lapsia.

Katso niitä lapsiasi. Sinä olet heidän ainoa äiti.

Nyt sitten puhelin käteen, näpyttelee 116117 päivystysapu, apua sinä tarvitset. Ole niin hyvä. Vielä joskus, joku hetki huomaat, että kyllä päivä paistaa niin risukasaan kuin kompostiinkin. Ei aina, mutta joskus. Usko mua, olen nähnyt.

Vierailija
22/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa psykoosiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tukenasi <3 ei ole mitään hätää, oikeasti. Vaikka nyt tuntuu siltä. Mutta ihan oikeasti, olet turvassa <3

Vierailija
24/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei vie sinua sairaalaan?

Vierailija
25/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa enää edes hampaita pestyä, millään ei ole mitään väliä. En pysty katsomaan enää edes itseäni peilistä. Pelko, ahdistus, tuska, pahaolo, kuvotus, en syö mitään, kun ei maistu. Sossusta ei ole tullut mitään apua. Ei mistään lääkäristä, kaikki on nähty. Ainut, että en halua satuttaa lapsia.

No, sitten ei ainakaan kannata tehdä itselle pahaa. Se satuttaa eniten läheisiä ja lapsia, ne kun jäävät tänne.

Itsemurha on raukkamainen ja itsekäs teko niitä kohtaan, jotka jäävät. Siksi se on synti. Nyt pienin askelin eteenpäin, paras lääke on itsekuri. Huomenna peset ne hampaat, ainakin aamulla.

Vierailija
26/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää päättä, kumpaa pelkäät enemmän kuolemaa vai avun hakemista.

Vierailija
27/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on vaikea, koska mun pitäisi huolehtia lapsista, kodista ym. En ole enää viikkokausiin päässyt kotoa mihinkään.. kauppaan, lääkäriin, töihin ym. Ajattelin, että lepo auttaa, mutta nyt tilanne on aivan hirveä. Eilen illalla, kun ajattelin, että lähden tänään sinne metsään (siis se oli vain ajatuksen tasolla, koska hyvä että postin saan joskus haettua), ajattelin että lähden vaan pois, siis jätän kirjeen ja tuhoan puhelimen ym

Vierailija
28/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä tuli hetkellinen hyvä olo, vaikka itkinkin. Siis sellainen, että enää ei satu, eikä tunnu pahalle ja kukaan ei huuda tai ole mulle vihainen ei raivoa eikä mitään, saan vaan olla ja leijua pois

Vierailija
29/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla työterveys? Johon voisit mennä?

Millaista apua haluaisit?

Vierailija
30/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla työterveys? Johon voisit mennä?

Millaista apua haluaisit?

Tämä on erikoissairaanhoidon keissi. Ei millään työterveyksillä tee tässä mitään, sieltä saisi vain lähetteen päivystykseen.

Vierailija
31/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää sitä, mutta pelästyin sitä hirveästi. Mieheni suuttuu, jos ”valitan turhasta”, koska minullahan pitäisi kaikki olla hyvin. Mutta kun ei ole ja saan kuulemma syyttää siitä itseäni

Vierailija
32/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"menen jonnekkin metsään ja teen lopullisen ratkaisun" Työnnätkö kävyn tai risun jonnekin kriittiseen paikkaan? Itse kärsin masennuksesta ja tiedän että täällä on monia muita. Nämä trollit oikeasti loukkaa ja lujaa. Jos oikeasti ahdistaa niin soittaa kriisipuhelimeen 09 2525 0111 toimii 24/7.

Vierailija
33/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ihan hyvin jaksaa kirjoitella nettiin, ei yhtään enempää sekaisin kuin peruspalstailija

Vierailija
34/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa millaista apua tarvitsen. Tai ehkä ihan konkreettista apua. En jaksaisi ruokkia lapsia, pestä pyykkiä, tehdä ruokaa, käydä kaupassa, en mitään. Minä joka olen ollut erittäin hirveä tehopakkaus aina. Ja häpeä siitä, että olen täysi luuseri mikä ei kehtaa tai jaksa sanoa kenelläkään, että en jaksa, antakaa mun olla, en jaksa mitään!!

Vierailija
35/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEhesi käytös ei ole OK.

Vierailija
36/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua tällä hetkellä kotona, koska täällä on muitakin. Ainoastaan näin anonyyminä kehtaan sanoa, että haluaisin, että tämä tuska loppuu. En tiedä haluanko kuolla, mutten halua enää jatkaa tätä, kipu, tuska ja taakka on liian raskas. Yritin puhua äidilleni, ei asu täälläpäin, että en jaksa, hänkin käski ottaa niskasta kiinni, se pahensi tilannetta ja tunnen itseni ja lapseni taakaksi muille

Vierailija
37/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa millaista apua tarvitsen. Tai ehkä ihan konkreettista apua. En jaksaisi ruokkia lapsia, pestä pyykkiä, tehdä ruokaa, käydä kaupassa, en mitään. Minä joka olen ollut erittäin hirveä tehopakkaus aina. Ja häpeä siitä, että olen täysi luuseri mikä ei kehtaa tai jaksa sanoa kenelläkään, että en jaksa, antakaa mun olla, en jaksa mitään!!

Vaikuttaa siltä, että olet vähintään keskivaikeasti masentunut. Siksi et jaksa.

Siihen on apua tarjolla. Se on mahtava tunne, kun elämään tulee taas väriä ja jaksaa tehdä jotain.

Vierailija
38/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile

Korkeimman suojelus

Se, joka asuu Korkeimman suojassa

ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa,

sanoo näin:

»Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani.

Jumalani, sinuun minä turvaan.»

Herra pelastaa sinut linnustajan ansasta

ja pahan sanan vallasta.

Hän levittää siipensä yllesi,

ja sinä olet turvassa niiden alla.

Hänen uskollisuutensa on sinulle muuri ja kilpi.

Et pelkää yön kauhuja

etkä päivällä lentävää nuolta,

et ruttoa, joka liikkuu pimeässä,

et tautia, joka riehuu keskellä päivää.

Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä

ja ympäriltäsi kymmenentuhatta,sinä säästyt

Vierailija
39/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi puhua tällä hetkellä kotona, koska täällä on muitakin. Ainoastaan näin anonyyminä kehtaan sanoa, että haluaisin, että tämä tuska loppuu. En tiedä haluanko kuolla, mutten halua enää jatkaa tätä, kipu, tuska ja taakka on liian raskas. Yritin puhua äidilleni, ei asu täälläpäin, että en jaksa, hänkin käski ottaa niskasta kiinni, se pahensi tilannetta ja tunnen itseni ja lapseni taakaksi muille

Tarvitset apua nyt heti. Jos mies ei pysty viemään sinua päivystykseen, mene taksilla tai soita jopa 112.

Vierailija
40/151 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele lapsiasi. Aiheutat heille hirveän trauman jos tekisit itsemurhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä