Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinun mielestäsi on pettämistä parisuhteessa?

Vierailija
25.04.2022 |

Toisen keskustelun perusteella mielipiteitä on laidasta laitaan. Minun mielestäni pettämistä on vain seksuaaliset teot ja suutelu suulle muun kuin kumppanin kanssa, kun on sovittu yksiavioisesta parisuhteesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pään sisäinen dialogi sen oman kumppanin kanssa. Jos tietää tekevänsä, jotain sellaista mistä tietää toisen hyppivän seinille on pettämistä.

Vierailija
2/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa ne miehet vessapaperiinkin niin miksei sitten johonkin naiseenkin, mutta jos jakaa jotain henkilökohtaista, intiimiä, jne jonkun muun kanssa se on jo toinen tarina. Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman pään sisäinen dialogi sen oman kumppanin kanssa. Jos tietää tekevänsä, jotain sellaista mistä tietää toisen hyppivän seinille on pettämistä.

Mä vahingossa rikoin miehen pelikoneen. Mies hyppi siitä seinille mutta ei ollut pettämistä.

Vierailija
4/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vahingossa rikoin miehen pelikoneen. Mies hyppi siitä seinille mutta ei ollut pettämistä.

Ainahan ne vahinkoja on kun iskee mustasukkaisuus huomiota kohtaan

Vierailija
5/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse ja mikroilme.

Vierailija
6/6 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria voi halata pikaisesti, mut jos menee pitkäksi/intiimiksi halaaminen, tulkitsen sen jo pettämiseksi. Kaveria voi myös suukottaa poskelle pikaisesti, mut niistäkin tulee vähän liian helposti liian intiimejä juttuja.

Kyllä puoliso lukee kehonkieltä niin hyvin, että näkee mikä menee yli rajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi