Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Infektiolääkäri Asko Järvinen: Koronan sairastaneet saavat jo palata normaaliin. Heidän pitää kuitenkin muistaa, ettå osa ei vielä ole sairastanut koronaa. Oletko sinä?

Vierailija
25.04.2022 |

"Nuoremmat ihmiset, jotka tietävät koronan sairastaneensa, voivat alkaa pohtia paluuta normaaliin."

"on tärkeää tervehtiessä muistaa riskiryhmäläiset ja ne, jotka eivät ole koronaa vielä sairastaneet.

– Heidän kanssaan meidän kaikkien tulisi olla varovaisia ja heidät huomioida."

https://yle.fi/uutiset/3-12416487

Jos järjestää bileitä tai käy esim. syömässä kaveriporukalla, lienee viisainta kutsua vain koronan sairastaneet.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki tuttavat ovat jo sairastaneet sen niin voidaan vappuakin viettää vapaasti. Sairastamattomia emme kutsu!

Nyt aletaan sitten syrjiä sairastamattomia? Itsekin odotan vielä vuoroani, mutta en tahallani rupea tautia hakemaan. Elämä kuitenkin jo palannut normaaliksi: matkustan, käyn tapahtumissa ja tapaan ihmisiä.

Vierailija
82/85 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 64 vuotta vanha nainen. En ole ottanut ns koronarokotusta enkä sairastanut koronaa. Asun isossa kaupungissa ja liikun paljon väkijoukoissa. Olen ollut isoissa juhlissa. Kukaan lähipiiristä ei ole sairastanut koronaa, joten en ole ollut oireeton tartuttaja. Influenssa minulla oli 20 vuotta sitten. En käytä mitään lääkkeitä. Harrastan avantountia ja ratsastusta. Olen laiha.

Jo ymmärrän oikein oikein sun oma immuunipuolustus on vahva! Käytätkö lisävitamiineja tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita horiskoja enää kuuntelee?

Vierailija
84/85 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin kaksi vuotta koronaa. Mulla on läskiä ja verenpainetauti. Siihen vielä tupakointi päälle. Ja niin uhkailtiin, että kuolema tulee ja vähintäänkin hengityskonehoito.

No sain sen lähes oireettomana nyt muutama viikko sitten. Samoin kävi puolisolleni. Pelkkä lievä kurkkukipu yhden päivä ajan.

Maskit sai nyt jäädä kaappiin.

Ai niin. Sain sen koronan muuten kauppareissulla ffp2 maskilla. Muuten eristäydyin ja tein etätöitä eikä ollut muita kontakteja.

Vierailija
85/85 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt on koko perhe koronassa. Inhoo lihaskipua ja päänsärkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän