Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronnut mies, hänellä ei seisonut

Vierailija
25.04.2022 |

Tapasimme drinkeillä ja suudelma oli ihan mieletön, näin miehen katseesta paljon, hän myös kertoi sen sanoin.
Ei ollut mitään epäilystäkään etteikö hän halunnut minua. Mutta sitten hieman myöhemmin se ei onnistunut, kaikki muu kyllä toimi erittäin hyvin.

Hän on vasta eronnut joten oletan että asia on psykologinen. Mutta silloinkaan kun suutelimme ensimmäistä kertaa ja miehen silmät ns paloivat. Hän koski minua joten ehdin nähdä ettei hänen housuissa tapahtunut mitään. Onkohan tämä huono merkki? Ei kyllä ole ennen vastaavaa tapahtunut, tunnelma oli kuitenkin todella kuuma.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suhde voi jättää pahoja jälkiä, sekä miehiin että naisiin. Johonkin rajaan varmaan tulisi olla ymmärrystä. Tässähän en todellakaan tiedä mistä on kyse. Eikä se minulle kuulukaan.

Vierailija
22/25 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etei olisi ollut liikaa kiihkoa ja liikaa kiirettä.Rauhallisemmin.

Kiihkeys vaatii että on rakasteltua ja tietää mistä toinen pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö jos miehen housuissa ei tapahtunut mitään kun suutelitte niin kerrotko mitä sinun housuissasi tapahtui samaan aikaan?

Vierailija
24/25 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä uuden jännittäjiä on paljon. Sanonkin uudelle seurustelukumppanille, että minun kanssa ei kannata pitää kiirettä. Seksin sujumista kannattaa arvostella, kun on vietetty 10 kokonaista iltaa/yötä sängyssä. Satun tuntemaan itseni. 10 kerran jälkeen kukaan ei ole valittanut sillä saralla.

Kiva kuulla ja lukea, että joku muu mies ajattelee samalla tavalla. Toi koko kirjoitus vois olla omasta näppiksestä.

Aina pitänyt itseäni jotenkin outona, ja nolostellut kun uuden kumppanin kanssa vaikeuksia. Lohduttavaa etten oo mikään luonnon oikku tai ainut omituisuus.

Vierailija
25/25 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö pystyväsi housujen läpi näkemään suudeltaessa, jäykistyykö miehellä vai ei? Boxerisillaanko hän siinä suuteli? Jos mies on fyysisesti terve eikä hänellä seiso sängyssä, syy on mysteeri. Hyvä vartaloinen, alaston nainen vieressä nyt yleensä pitäisi saada viisarin värähtämään vaikka tunnetta ei olisi pelissä mukana yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi