Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskajumiset onko teillä kipeitä lihaksia myös ympäri päätä?? Mikä avuksi näihin?

Vierailija
25.04.2022 |

En ole ennen huomannutkaan miten juukelin kipeitä kohtia on niskahartiajumien lisäksi myös ympäri pääkalloa. Saattavat liittyä myös yölliseen bruksaamiseen, tai kumpaankin.
Mutta miten ihmeessä nuo saa pois?? Sormet väsyvät hieromisesta niin ettei niitä saa kunnolla hierottua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään..?

Vierailija
2/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on purentalihaksia ja kyllä, liittyy juurikin tuohon bruksaamiseen. Auttaako sulle purusuoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hierojalle tai pyydä lääkäriltä lihasrelaxsantteja. Sirdaluddeja tai norflexia.

Vierailija
4/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jonkun verran auttaa, ainakin hampaita se suojaa. Ai ne johtuu siitä bruksaamisesta, joo, ok. Kipeitä kohtia korvien yläpuolella ohimoilla, mutta myös takaraivolla ja joskus pahimmillaan jopa päälaella.

Näitten hierominen auttaa jonkun verran, mutta omat sormet väsyy aika äkkiä. Olisiko näitten pehmittämiseksi mitään muita keinoja? Niskajumpat ja suu/leukajumpat on jo käytössä.

Vierailija
5/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludia kokeilin joskus kauan sitten mutta siitä tuli tosi huono oksettava olo. Pitääpä tutkia tuota toista, kiitos vinkistä.

Oikea hieroja voisi kans olla kyllä hyvä.

Vierailija
6/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se jonkun verran auttaa, ainakin hampaita se suojaa. Ai ne johtuu siitä bruksaamisesta, joo, ok. Kipeitä kohtia korvien yläpuolella ohimoilla, mutta myös takaraivolla ja joskus pahimmillaan jopa päälaella.

Näitten hierominen auttaa jonkun verran, mutta omat sormet väsyy aika äkkiä. Olisiko näitten pehmittämiseksi mitään muita keinoja? Niskajumpat ja suu/leukajumpat on jo käytössä.

Googlaa purulihashieronta. Yhdet lihakset ovat suun sisällä niin, että niitä ei pääse hieromaankaan muualta kuin suusta. Voit tehdä hieronta itsekin.

Itselläni on auttanut eniten se purusuoja. Hampaat ei mulla ole ongelma, en narskuttele, vaan puren vaan niitä yhteen. Jo yksi yö suojan kanssa rentoutti lihakset tosi hyvin. Tää on mulla täysin stressiperäistä ja puremista esiintyy myös päiväsaikaan.

Vierailija
7/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hierojalle tai pyydä lääkäriltä lihasrelaxsantteja. Sirdaluddeja tai norflexia.

Lihasrelaksantit on ainoita mitä auttaa mutta ei niitäkään saa. Niitä joutuu myös ottamaan monta että ne vaikuttaa. Joskus monta vuotta sitten oli paketillinen. 

Vierailija
8/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä saa? Olen minä aina saanut kun olen pyytänyt,tosin on paljon erilaisia tuki- ja liikuntaelinsairauksia.

Vierailija
9/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä purulihashierontaan! Se varmaan onkin just hyvä juttu! Ja stressi vaikuttaa täälläkin... Kaikki liikunta ja rentoutuminen auttaa, kunhan varoo ettei niihin sisälly niskalle hankalia asentoja.