Miehen kuiva orgasmi..
tänäaamua. Onko Yleistä? Eli ei meinannut naimalla saada, niin tein käsityötä hänelle, en tajunnut lopettaa kun ei spermaa tullutkaan. Mies huokaili kovin ja sai siis, mutta mitään ei tullut! Ei ole ennen noin käynyt. Sitten ehkä 10 minuutin päästä alkoi valumaa pikkuhiljaa ulos.
Pelkäsin muten, etten jaksa loppuun...sai käsi harjoitusta..
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut ottaa sen kalun huulille ja kielellä nuolla terskan alapintaan suudella ja imeä samalla kun kätesi hyväilee kasseja olen varma et olisit saanut kullin sykkimään spermat suuhusi.
Joo yleensä otankin aina aamuisin. Mutta nyt vaan meni noin ihan vahingossa, kun näytti että tykkäsi kovin. Ja mies tosiaan tykkää myös kassien hyväilystä kovin!
Pääasia kuitenkin että tuntui kuulemma huikeelle.
Mutta onko tuo harvinaista? Ei olla ennen koettu.
Onko mies aloittanut uuden tai vaihtanut jonkin lääkityksen?
Puristitko kalua ylettömän tiukasti?
Jos runttaan kalun totaaliruttuun tumputtaessa niin pääsen kyllä samaan. Taitaa mennä satsi sitten putkessa "väärään suuntaan" kohti virtsarakkoa?
Ei ole lääkitys vaihtunut, eikä nainenkaan!
Ja aika kovaa haluaa puristusta kyllä, aina sanoo kun kysyn, etten liikaaa voi puristaa.
Onko nesteytys kunnossa. Näistä funktioista yleensä keho säästää jos pakko on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lääkitys vaihtunut, eikä nainenkaan!
Ja aika kovaa haluaa puristusta kyllä, aina sanoo kun kysyn, etten liikaaa voi puristaa.
Tarpeeksi kovaa kun puristaa, sieltä ei kertakaikkiaan pääse mitään ulos. Tuntuu muuten todella hyvälle, mutta en tiedä onko kovin terveellistä kun ne mällit sykkii jonnekin sisälle?
Kaksi mahdollisuutta: 1. Sperma meni virtsarakkoon. Monia syitä, mm. jotkut lääkkeet (minulla tamsulosin). 2. Se oli todella ilman siemensyöksyä. Sen taidon opettelin aikoinaan kun halusin monta kierrosta saman illan aikana. Orgasmi on eri asia kuin siemensyöksy, vaikka useimmiten ne tapahtuvat yhtä aikaa. Jos saa pelkän orgasmin, voi yleensä aloittaa seuraavan rundin usein melkein heti. Arvostettu taito seksibileissä. Jos haluaa jatkaa saman kumppanin kanssa, ei välttämättä tarvitse vetää ulos välillä.
Äsken mies tuli kotiin, ja vielä sanoi, että oli erikoisen hyvä kokemus tuo aamuinen. Ja aivan erikoinen kuulemma. Nyt kiinnostaa jatkaa..mutta tosiaan puristus pitää olla kova, jos vain pystyy. Mieskin saoi että pelkäsi, etten jaksa! :D
Itsellä kerran käynyt noin, mutta se oli hurjan sängyssä vietetyn viikonlopun lopuksi.
Ei vaan tullut enää mitään, vaikka itse orgasmi oli hurjan voimakas. Nainen tuolloin hyväili kädellä, mutta ei muistaakseni puristanut mitenkään erikoisen kovasti.
Mulla on nyt ollut noita kuivia laukeamisia kun olen ollut vapaalla pitkän suhteen jälkeen. Tuntuu, että jännitän liikaa ja laukeaminen jää kuivaksi. Syy ei ole kiihottumisen puutteesta tai kiireestä, vaan ihan jännittämisestä. Tätä esiintyi myös nuorempana.
Se liittyy ikään ja lääkkeisiin. Esim. Finasterid saa aikaan sen, että sperma ei tule ulos, vaan menee virtsarakkoon.
Olisit voinut ottaa sen kalun huulille ja kielellä nuolla terskan alapintaan suudella ja imeä samalla kun kätesi hyväilee kasseja olen varma et olisit saanut kullin sykkimään spermat suuhusi.