Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulla on vauva ja olet sukulaisten kesken juhlapöydässä. Imetätkö pöydässä vai menetkö sivuun?

Vierailija
25.04.2022 |

Siis joulupöytä, syntymäpäiväpöytä, pääsiäispöytä tms.

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin sukulaisnaisen imettävän ja kun vauvan ote heltisi tissistä ruiskusi maitoa kauas. Järkyttävää jos niin kävisi ruokapöydässä. Menkää naiset toiseen huoneeseen imettämään. Ettekö tajua että imettämisen näkeminen saattaa järkyttää joitakin.

Tämä oli paras! :D :D

Imettämisen näkeminen saattaa järkyttää joitakin herkkiä sieluja! :D :D 

Kyllä järkytti. Nyt olen jo aikuinen mutta muistan vieläkin sen maitoruiskun. Se oli oksettavin näky mitä pakkosukuloinnissa aikoinaan tapahtui.

Vierailija
42/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu äiti kysyisi pöydässä olijoilta haittaako jos imetän tässä, ja joku sukulainen voisi ystävällisesti opastaa äidin ja vauvan hieman rauhallisempaan paikkaan.

Kenenkään äidin ei pidä alkaa imettämään pöydässä yllättäin, se on erittäin vaivaannuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten rinnat pitää olla kaikkialla muualla peitettynä, mutta imettäessä pitäisi joidenkin mielestä saada olla kaiken kansan näkyvillä?

Ei, en käsitä julkisella paikalla imettämistä. Sieltä rinnasta voi pumpata maitoa ja opettaa vauva juomaan pullosta näitä tilanteita silmällä pitäen. Tai vaihtoehtoisesti mennä sivuun imettämään.

Vierailija
44/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan imettänyt ruokapöydässä.

Vierailija
45/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ, minä olen ÄITYLIINI ja koko universumi pyörii minun ja MINUN VAUVANI ympärillä!

Kun MINUN VAUVANI haluaa imeä MINUN TISSEJÄNI, niin muu maailma pysähtyköön ihailemaan, kuinka hienosti ja luonnollisesti MINÄ IMETÄN!

Vierailija
46/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän aina masturboin ruokapöydässä, laitan kuitenkin pyyhkeen päälle näkösuojaksi. Tämä on meidän suvussa ihan normaalitapa, kuitenkin luonnollinen asia

Vertasitko juuri imetystä itsetyydytykseen? Voi luoja mikä juntti...

Vierailija
47/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ihan kuin saisi imettää rauhassa menemällä syrjemmäksi. Yksi kerrallaan porukkaa tulee katsomaan, miten somasti se vauva imee. Pahimmat tulee ihan viereen tekemään imemisääniä ja lässyttämään "näin minä työn titumaitoa". Teki mieli lyödä.

Sinulla on umpihullu suku ja ystäväpiiri, herrasiunaa miten typerää sakkia.

Vierailija
48/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen sohvalle ihan oman mukavuuden takia. Mutta kyllä minusta pöydässä saa imettää, jos haluaa.

Ehdottomasti. Meneekö muut pöydässä istuvat lautasiensa kanssa sivuun häpeämään ja syömään, pois toisten silmistä? Miksi vauvan siis pitäisi?

Mikä on luonnollisempaa kuin rintaruokinta vauvalle.  Minulla on kaksi lasta ja molemmat saaneet rintaa juuri silloin kun nälkä on yllättänyt. Jos joku siitä on herneen nenäänsä vetänyt on saanut poistua paikalta itse.

Tietysti ihanne on keskittyä imetystuokioon kaikessa rauhassa pois hälystä ja häirinnästä. Se on lapsen ja äidin yhteinen hetki joka vahvistaa symbioosia heidän välillään. Lapsi katsoo äitiä silmiin, tuntee äidin läsnäolon ja lämmön ja tutun tuoksun. On turvallinen ja hyvä olla. Mitä kauheaa siinä on?

Minkälainen ihminen näkee siinä jotain pahaa? 

Mikä on luonnollisempaa kuin suuseksi aikuiselle. Minulla on kaksi vaimoa ja molemmat saaneet munaa juuri silloin kun himo on yllättänyt. Jos joku siitä on herneen nenäänsä vetänyt on saanut poistua paikalta itse.

Tietysti ihanne on keskittyä imetystuokioon kaikessa rauhassa pois hälystä ja häirinnästä. Se on miehen ja vaimon yhteinen hetki joka vahvistaa symbioosia heidän välillään. Vaimo katsoo miestä silmiin, tuntee miehen läsnäolon ja lämmön ja tutun tuoksun. On turvallinen ja hyvä olla. Mitä kauheaa siinä on?

Vierailija
49/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ihan kuin saisi imettää rauhassa menemällä syrjemmäksi. Yksi kerrallaan porukkaa tulee katsomaan, miten somasti se vauva imee. Pahimmat tulee ihan viereen tekemään imemisääniä ja lässyttämään "näin minä työn titumaitoa". Teki mieli lyödä.

Hyi että mikä tilanne, tulla viereen kyttäämään ja lässyttämään. Ei ihme että nyrkkiä ois tehny mieli käyttää😖

Vierailija
50/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lutkutus, tuhina ja valuvan äidinmaidon ja kuolan löyhkä ei todellakaan ole kaikkien mielestä mitenkään herttaista.

Aivan yhtä yhtä vastenmielistä, kun suu auki mässyttäminen, maiskutus, ryystäily ja muut ruokapöytätapoihin kuulumattomat äänet ja hajut.

Vierailija
51/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu äiti kysyisi pöydässä olijoilta haittaako jos imetän tässä, ja joku sukulainen voisi ystävällisesti opastaa äidin ja vauvan hieman rauhallisempaan paikkaan.

Kenenkään äidin ei pidä alkaa imettämään pöydässä yllättäin, se on erittäin vaivaannuttavaa.

Yksi yritti minun juhlissani imettää ruokapöydässä. Ohjasin muijan ulos asunnosta, eipä ole sen koomin tavattu. Oli juuri tälläinen nykyäiti, jonka kaikki tekeminen pyörii oman navan ympärillä. Viikko sitten kuulin, että ukkonsakin on lähtenyt litomaan. Viisas mies.

Joistakin naisista tulee ääliöitä heti kun ne pusertaa penskan ulos viŧustaan.

Vierailija
52/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä ollaan, jos ollana jonkun kotona, eli muita tiloja on käytettävissä, siirryn pois pöydästä, Jos ollaan ravintolassa, jossa ainoa muu paikka on vessa, imetän pyödässä. Voin kertoa, että sitä mun tissiä ei näe kukaan, ei edes se vauva siellä pimessä paidan alla. 

Tämä. Vessa ei ole ruokailupaikka vauvallekaan, mutta jos on muita vaihtoehtoja, esim. vaikka rauhallisempi käytävä tai oleskelutila, tai kyläillessä eri huone, niin sitten vaihdan paikkaa jo vauvan ruokarauhan takia. Esikoinen ei ainakaan olisi malttanut siinä 4-7kk iässä syödä muiden seurassa ollenkaan. Kuopus on vielä niin pieni, että syö missä vaan, joten syötän missä vain - toki seurasta riippuen. Anoppilassa menen syrjään, porukoilla ja muilla omilla sukulaisilla en.

Vierailija
53/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen sohvalle ihan oman mukavuuden takia. Mutta kyllä minusta pöydässä saa imettää, jos haluaa.

Ehdottomasti. Meneekö muut pöydässä istuvat lautasiensa kanssa sivuun häpeämään ja syömään, pois toisten silmistä? Miksi vauvan siis pitäisi?

Mikä on luonnollisempaa kuin rintaruokinta vauvalle.  Minulla on kaksi lasta ja molemmat saaneet rintaa juuri silloin kun nälkä on yllättänyt. Jos joku siitä on herneen nenäänsä vetänyt on saanut poistua paikalta itse.

Tietysti ihanne on keskittyä imetystuokioon kaikessa rauhassa pois hälystä ja häirinnästä. Se on lapsen ja äidin yhteinen hetki joka vahvistaa symbioosia heidän välillään. Lapsi katsoo äitiä silmiin, tuntee äidin läsnäolon ja lämmön ja tutun tuoksun. On turvallinen ja hyvä olla. Mitä kauheaa siinä on?

Mikä on luonnollisempaa kuin suuseksi aikuiselle. Minulla on kaksi vaimoa ja molemmat saaneet munaa juuri silloin kun himo on yllättänyt. Jos joku siitä on herneen nenäänsä vetänyt on saanut poistua paikalta itse.

Tietysti ihanne on keskittyä imetystuokioon kaikessa rauhassa pois hälystä ja häirinnästä. Se on miehen ja vaimon yhteinen hetki joka vahvistaa symbioosia heidän välillään. Vaimo katsoo miestä silmiin, tuntee miehen läsnäolon ja lämmön ja tutun tuoksun. On turvallinen ja hyvä olla. Mitä kauheaa siinä on?

Sairas p**ka kun vertaat ruokailua seksiin. Se rintamaitoa on täysimetetyn ainoaa ravintoa ekat 4-6kk. Sinä ja mulukkusi taas pärjäätte vallan hyvin ilmankin seksiä.

Vierailija
54/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itsekkäästi haluan, että se imetys on mulle mahdollisimman mukavaa, joten vauva joutuu ruokailla muualla kuin ruuhkaisessa juhlapöydässä.

Vierailija
55/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lämmittämään tuttipullon tottakai. Toivoisin sukulaiselta, että siirtyisi imettämään muualle. En usko, että moni edes haluaisi siinä toisten ruokaillessa. On se aika tökeröä.

Vierailija
56/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain rajaa! Vaikka onkin luonnollinen tapahtuma, niin on moni muukin, ja siltikään kaikkea ei ole tarkoitettu yleisön nähtäväksi.

Vierailija
57/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä ollaan, jos ollana jonkun kotona, eli muita tiloja on käytettävissä, siirryn pois pöydästä, Jos ollaan ravintolassa, jossa ainoa muu paikka on vessa, imetän pyödässä. Voin kertoa, että sitä mun tissiä ei näe kukaan, ei edes se vauva siellä pimessä paidan alla. 

Tämä. Vessa ei ole ruokailupaikka vauvallekaan, mutta jos on muita vaihtoehtoja, esim. vaikka rauhallisempi käytävä tai oleskelutila, tai kyläillessä eri huone, niin sitten vaihdan paikkaa jo vauvan ruokarauhan takia. Esikoinen ei ainakaan olisi malttanut siinä 4-7kk iässä syödä muiden seurassa ollenkaan. Kuopus on vielä niin pieni, että syö missä vaan, joten syötän missä vain - toki seurasta riippuen. Anoppilassa menen syrjään, porukoilla ja muilla omilla sukulaisilla en.

Hieman tekopyhää, että siirryttäisiin sivuun vain vauvan ruokarauhan takia. Luulisi, että muualle voi siirtyä myös sen takia, että se saattaa häiritä muita. Ei varmaan ole harvinaista, että useat pitäisi ehkä vähän tökerönä siinä ruokapöydässä imettämistä. Joillekin ehkä täysin ok, mutta joillekin ei.

Vierailija
58/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Vierailija
59/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain rajaa! Vaikka onkin luonnollinen tapahtuma, niin on moni muukin, ja siltikään kaikkea ei ole tarkoitettu yleisön nähtäväksi.

En ymmärrä myöskään ihmisiä, jotka räkii tai niistää voimakkaasti esim. ruokapöydässä. Joo, luonnollista niistää voimakkaasti jos on kova nuha, mutta eikö voi siirtyä sivuun ja miettiä, että ehkä muiden mielestä se on ällöä, vaikka omasta mielestä ei.

Vierailija
60/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti imetätte pöydässä. Jos nolostuttaa, voi käyttää sellaista liinaa suojana. Lapsen olisi hyvä kuitenkin pitää katsekontakti äitiin imettäessä. 

Häh? Creepy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi