Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saarioisen vai itsetehty maksalaatikko häävieraille?

Vierailija
24.04.2022 |

Huomaaki vieraat jos tarjoamme saarioisen maksalaatikkoa sen sijaan että tekisimme sen itse? Minusta tuo saarioisen on ihan hyvää eikä sitä varmaan erottaisi kuitenkaan itsetehdystä 😀 puolukkahilloa tarjolle niin kyllä maistuu vieraillekkin 😊 mitä mieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaruuat jakavat mielipiteitä, kaikki eivät pidä niistä eivätkä syö niitä ollenkaan. Siksi maksalaatikon valitseminen hääruuaksi on erittäin huono valinta.

Kukaan ei pakota nirsoilijoita syömään.

Maksaruuista saattaa tulla niitä väkisin syömään joutuville huono olo. Ette varmaan halua häitänne muistettavan sellaisesta?

Vierailija
22/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillivoileipiä maksalaatikon kaveriksi. Eiköhän vieraat nesteyttäisi itseään ja säästyisi rahaa, kun ei tarvitsisi laskea ruokaa kuin joka kuudennelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaruuat jakavat mielipiteitä, kaikki eivät pidä niistä eivätkä syö niitä ollenkaan. Siksi maksalaatikon valitseminen hääruuaksi on erittäin huono valinta.

Maksaruuista saattaa tulla niitä väkisin syömään joutuville huono olo. Ette varmaan halua häitänne muistettavan sellaisesta?

Eiköhän häävieraat voi pahoin jo tuollaisesta hääparista, mikä tarjoaa maksista.

Vierailija
24/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarjoilin Saarioisten maksalaatikkoa hilloilla sekä toinen ruokavaihtoehto oli Saarioisten pinaattikeitto ja makaronilaatikko + leivät ja vesi, näitä sai vieraat käydä ottamassa seisovasta pöydästä itse, jälkkäriksi oli munkit ja Marianne karkkeja.

Vierailija
25/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten laatikko sopii mainiosti, kunhan lisukehillon puolukat on poimittu itse! Niistä voi sitten aloittaa keskustelunkin jos tunnelma on jostakin syystä vaivaantunut.

Vierailija
26/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä häät.Edes viinaa ja kakkua.

Vierailija
27/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ihmiset menee häihin tarjoilujen takia?

Vierailija
28/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olisi HK:n sininen silloin tarjouksessa, että voisi tarjota kunnon makkarasoppaa.

Vierailija
29/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen, jos saat punalaputettuna suuren määrän

Vierailija
30/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lähteä hakeen kaupasta maksalaatikkoo ja puolukkahilloo...

Palaan pian.

Vierailija
31/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että hyvin haudutettu munuaiskastike tekisi myös säväyksen.

Vierailija
32/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut olisi kutsuttu häihin ja ruokana tarjottaisiin maksalaatikkoa, olisin täydellisen pöyristynyt. En voi ikinä kuvitella, että joku tarjoaisi häissään maksalaatikkoa ruokana. Maksalaatikko on arkisista arkisinta ruokaa, joka ei sovi juhlatilaisuuksiin.

Vierailija
33/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim juhlavasti esille laitetut lihapullat kastike erikseen( myös kasvis) ja perunamuusi tai riisi,vihersalaatteja erilaisia.

Siihen kylkeen kera raikkaiden voileipien!

Vierailija
34/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle laukesi kihtikohtaus viime häissä! Nih! Miettikää sitä! Sanompahan vain!

Vierailija
35/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdoksi maksalaatikolle ehdottaisin kanankynsisoppaa.

On muuten riittoisaa, kun lisäät roiskeet mukaan keittoon.

Näitä kynsiä voi saada ihan ilmaiseksi tuotantolaitokselta.

Jos keitto uhkaa loppua kesken, lisäät vaan makaroninkeitinvettä sekaan.

Sitä on kaikkien pakasteessa.

Vierailija
36/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankynsitehtaalle kantsii ilmoittaa ajoissa, milloin voitte noutaa keittoainekset. Yleensä sieltä saa roiskeita myös, kuten sisälmykset. Noin tulee täyteläisempää keittoa.

Vierailija
37/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, että pyytäisit jokaista vierasta tuomaan itse itselleen sopivaa ruokaa. Kaikki saisivat sitä mitä haluaisivat.

Vierailija
38/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko on hyvä perusruoka ja oikeasti helppo tehdä itse. Kaveriksi perunoita, puolukkahilloa ja voisipuli kastiketta. Ethän osta häihisi valmista maksalaatikkoa.

Vierailija
39/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minut olisi kutsuttu häihin ja ruokana tarjottaisiin maksalaatikkoa, olisin täydellisen pöyristynyt. En voi ikinä kuvitella, että joku tarjoaisi häissään maksalaatikkoa ruokana. Maksalaatikko on arkisista arkisinta ruokaa, joka ei sovi juhlatilaisuuksiin.

Nykyisinhän kaiken suuntana on pois pröystäilystä. Nyt suositaan minimalismia ja koruttomuutta ( poislukien tamponikorut). Häät voi pitää hienosti esim. nyyttäreinä.

Vierailija
40/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä muuta aiotte tarjota ruuaksi? Kaikki ihmiset eivät syö maksalaatikkoa.

Ei kai kukaan nykyisin häihin syömään mene?