Saarioisen vai itsetehty maksalaatikko häävieraille?
Huomaaki vieraat jos tarjoamme saarioisen maksalaatikkoa sen sijaan että tekisimme sen itse? Minusta tuo saarioisen on ihan hyvää eikä sitä varmaan erottaisi kuitenkaan itsetehdystä 😀 puolukkahilloa tarjolle niin kyllä maistuu vieraillekkin 😊 mitä mieltä?
Kommentit (49)
Sillivoileipiä maksalaatikon kaveriksi. Eiköhän vieraat nesteyttäisi itseään ja säästyisi rahaa, kun ei tarvitsisi laskea ruokaa kuin joka kuudennelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaruuat jakavat mielipiteitä, kaikki eivät pidä niistä eivätkä syö niitä ollenkaan. Siksi maksalaatikon valitseminen hääruuaksi on erittäin huono valinta.
Kukaan ei pakota nirsoilijoita syömään.
Maksaruuista saattaa tulla niitä väkisin syömään joutuville huono olo. Ette varmaan halua häitänne muistettavan sellaisesta?
Eiköhän häävieraat voi pahoin jo tuollaisesta hääparista, mikä tarjoaa maksista.
Itse tarjoilin Saarioisten maksalaatikkoa hilloilla sekä toinen ruokavaihtoehto oli Saarioisten pinaattikeitto ja makaronilaatikko + leivät ja vesi, näitä sai vieraat käydä ottamassa seisovasta pöydästä itse, jälkkäriksi oli munkit ja Marianne karkkeja.
Saarioisten laatikko sopii mainiosti, kunhan lisukehillon puolukat on poimittu itse! Niistä voi sitten aloittaa keskustelunkin jos tunnelma on jostakin syystä vaivaantunut.
On siinä häät.Edes viinaa ja kakkua.
Minkälaiset ihmiset menee häihin tarjoilujen takia?
Toivottavasti olisi HK:n sininen silloin tarjouksessa, että voisi tarjota kunnon makkarasoppaa.
Saarioisen, jos saat punalaputettuna suuren määrän
Pakko lähteä hakeen kaupasta maksalaatikkoo ja puolukkahilloo...
Palaan pian.
Mä mietin että hyvin haudutettu munuaiskastike tekisi myös säväyksen.
Jos minut olisi kutsuttu häihin ja ruokana tarjottaisiin maksalaatikkoa, olisin täydellisen pöyristynyt. En voi ikinä kuvitella, että joku tarjoaisi häissään maksalaatikkoa ruokana. Maksalaatikko on arkisista arkisinta ruokaa, joka ei sovi juhlatilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Esim juhlavasti esille laitetut lihapullat kastike erikseen( myös kasvis) ja perunamuusi tai riisi,vihersalaatteja erilaisia.
Siihen kylkeen kera raikkaiden voileipien!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaruuat jakavat mielipiteitä, kaikki eivät pidä niistä eivätkä syö niitä ollenkaan. Siksi maksalaatikon valitseminen hääruuaksi on erittäin huono valinta.
Kukaan ei pakota nirsoilijoita syömään.
Maksaruuista saattaa tulla niitä väkisin syömään joutuville huono olo. Ette varmaan halua häitänne muistettavan sellaisesta?
Minulle laukesi kihtikohtaus viime häissä! Nih! Miettikää sitä! Sanompahan vain!
Vaihtoehdoksi maksalaatikolle ehdottaisin kanankynsisoppaa.
On muuten riittoisaa, kun lisäät roiskeet mukaan keittoon.
Näitä kynsiä voi saada ihan ilmaiseksi tuotantolaitokselta.
Jos keitto uhkaa loppua kesken, lisäät vaan makaroninkeitinvettä sekaan.
Sitä on kaikkien pakasteessa.
Kanankynsitehtaalle kantsii ilmoittaa ajoissa, milloin voitte noutaa keittoainekset. Yleensä sieltä saa roiskeita myös, kuten sisälmykset. Noin tulee täyteläisempää keittoa.
Parasta olisi, että pyytäisit jokaista vierasta tuomaan itse itselleen sopivaa ruokaa. Kaikki saisivat sitä mitä haluaisivat.
Maksalaatikko on hyvä perusruoka ja oikeasti helppo tehdä itse. Kaveriksi perunoita, puolukkahilloa ja voisipuli kastiketta. Ethän osta häihisi valmista maksalaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minut olisi kutsuttu häihin ja ruokana tarjottaisiin maksalaatikkoa, olisin täydellisen pöyristynyt. En voi ikinä kuvitella, että joku tarjoaisi häissään maksalaatikkoa ruokana. Maksalaatikko on arkisista arkisinta ruokaa, joka ei sovi juhlatilaisuuksiin.
Nykyisinhän kaiken suuntana on pois pröystäilystä. Nyt suositaan minimalismia ja koruttomuutta ( poislukien tamponikorut). Häät voi pitää hienosti esim. nyyttäreinä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä muuta aiotte tarjota ruuaksi? Kaikki ihmiset eivät syö maksalaatikkoa.
Ei kai kukaan nykyisin häihin syömään mene?