Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saarioisen vai itsetehty maksalaatikko häävieraille?

Vierailija
24.04.2022 |

Huomaaki vieraat jos tarjoamme saarioisen maksalaatikkoa sen sijaan että tekisimme sen itse? Minusta tuo saarioisen on ihan hyvää eikä sitä varmaan erottaisi kuitenkaan itsetehdystä 😀 puolukkahilloa tarjolle niin kyllä maistuu vieraillekkin 😊 mitä mieltä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hienoja häitä tarvitse kun en ole mikään hieno itsekään. Jos kunnon kotiruokaa saa pöydän täyteen niin olen kyllä erittäin tyytyväinen tarjoiluihin. Monesta arkiruoasta saa juhlavaa kun sitä tuunaa ja koristelee.

Vierailija
42/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee häränkiveskastike muusilla tai munuaiskastike. Ja jälkkäriksi raikkaita kokonaisia karviaismarjoja. Vieraat ilahtuvat ikihyviksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaruuat jakavat mielipiteitä, kaikki eivät pidä niistä eivätkä syö niitä ollenkaan. Siksi maksalaatikon valitseminen hääruuaksi on erittäin huono valinta.

Kukaan ei pakota nirsoilijoita syömään.

Maksaruuista saattaa tulla niitä väkisin syömään joutuville huono olo. Ette varmaan halua häitänne muistettavan sellaisesta?

Ei ketään väkisin häissä syötetä. Maksalaatikko on budjetinkin kannalta hyvä.

Vierailija
44/49 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaruuat jakavat mielipiteitä, kaikki eivät pidä niistä eivätkä syö niitä ollenkaan. Siksi maksalaatikon valitseminen hääruuaksi on erittäin huono valinta.

Maksaruuista saattaa tulla niitä väkisin syömään joutuville huono olo. Ette varmaan halua häitänne muistettavan sellaisesta?

Ei ketään väkisin häissä syötetä. Maksalaatikko on budjetinkin kannalta hyvä.

Kakkuna käpykakku on hyvä vaihtoehto, kun haluaa tarjota vieraille sitä halvinta.

Käpyjähän saa kerätä maastosta ihan ilmaiseksi.

Lihaa jos tarjoot, niin käpylehmä on halvinta nykyään. Niitä osaa lapsikin valmistaa.

Juomaksi sitten biinaa.

Vierailija
45/49 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin? Maksalaatikkoa? Hyh-hyh.

Vierailija
46/49 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Arki makaronilaatikkoa. Se on hyvää kylmänä.

Vierailija
47/49 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä olo tulee maksalaatikosta!

Sehän on juhlava monen joulupöytäänkin kuuluva perinneruoka.

Rautaa siinä on ja A-vitamiinia, jaksaa illan tanssia ruuan päälle.

Vierailija
48/49 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittekö tosiaan valmistaa itse ruoan?

Vierailija
49/49 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa hääruuaksi, mutta epäilen ettei monikaan vastaajista ole edes tehnyt itse maksalaatikkoa. Maku on nimittäin aivan eri kun valmislaatikossa. Etovan näköistä velliä ennen uuniin laittoa. Mutta jos tukiaisilla raaskii ostaa jauhettua maksaa, riisiä siirappia yms niin suosittelen kokeilemaan.