Mille nauroit viimeksi?
Kommentit (25)
Nauran monta kertaa päivässä. En muista mille viimeksi.
Silloin kun kaikki meni päin hel¤ettiä. Se alkoi jo naurattamaan.
3- vuotta sitten Ennen Covid19 leviämistä Maailmalle ja tänne Suomeen Ja miten se ON
TAPPANUTKIN ihmisiä tuhansia vai joko on miljoona jo tullut täyteen kuolleista KOKO maailmalla?☹️😢.
3,5v tyttäreni kertoo itse keksimiään pikku-Kalle vitsejä. On niin surkeita, että naurattaa.
Eilen nauroin ihan kippurassa teinini kanssa jotain hänen oivalluksiaan mutta en muista enää mitä. Pelkäsin tukehtuvani ruokaan, sen muistan.
Kurkku meni kauppaan ja näki maidon, pikku-Kalle kysyi mitä teettte? Ostamme itseämme!
Nauroin jotain Fingerporin sarjista, mutta en voi jakaa sitä täällä, kun en enää muista mikä se oli.
Törmäsin piiiiiitkästä aikaan tähän klassikkoon ja se naurattaa edelleen:D
Silloin kun joku ministereistä sanoi ettei natoon liittymiseen liity minkäänlaista uhkaa venäjän väliintulosta.
22.4.22.Perjantaina päivä leffassa: 70 on vain numero.Nauroin niin että vedet valui silmistä.Johtuiko siitä leffassa oli paljon minua ? Seuraavaksihan olen 70v.
Eilen nauroin vedet silmissä kun katsoin Grillikausi-ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun joku ministereistä sanoi ettei natoon liittymiseen liity minkäänlaista uhkaa venäjän väliintulosta.
Mene rssä helvettiin ja vähän äkkiä!
Söin spagettia ja sanoin sille, että tervetuloa vatsaani. Sen jälkeen nauroin jotain 2 tuntia putkeen.
Tv sarjalle. Yksi kohtaus sai vielä töissäkin nauramaan itsekseen.
Eilen tuli telkkarista elokuva Mies ja alaston ase 2 ½. Olen nähnyt sen kymmeniä kertoja aiemminkin, mutta yhä jotkin vitsit jaksaa naurattaa. Johtuu varmaan siitä, että se on niin tuttu ja turvallinen.
Nauroin tänään kun naapuristani kuului naurua ja röhkimistä. Sellaista "öhöhöhöhööö rööhk röhk ööhöhöhöhööö röhröh"
EU pakotti somejätit sensuuriin-ketjulle. XD
Sille kun täällä jossain ketjussa joku puhui ulkokautta synnyttämisestä, kun tarkoitti alakautta synnyttämistä :D