Mistä ihmeestä "kaikki" löytävät jonkun kumppanin?
Tuntuu siltä, että melkein kaikilla on aina joku. Mistä he löytävät niitä kumppaneitaan? Tekevätkö ihmiset asian eteen jotain vai tuleeko joku vain kadulla vastaan ja kysyy treffeille vai miten tuo menee? Ollessani nuorempi jotkut lyöttäytyivät seuraani juttelemaan kadullakin, mutta he olivat lähinnä humalaisia tai muuten todella erityylisiä kuin itse olen. Pariin henkilöön olen ihastunut todella paljon, mutta he kaikki olivat varattuja.
Olen itse opiskellut ja tehnyt töitä koko aikuisikäni, pidän huolta terveydestäni ja pukeudun siististi. Olen hoikka ja ihan kohtalaisen näköinen nainen. Talous on kunnossa ja elätän itseni. Tosin kavereita/ystäviä minulla ei ole (ainoastaan hyvänpäiväntuttuja), enkä käy missään tilaisuuksissa koskaan.
Ei ole ollut helppoa löytää kumppania koskaan. Mulle riittäisi yksi kumppani vain ja hänen kanssaan voisin olla sitten loppuelämäni.
Kommentit (51)
Itse löysin netistä, siis nettideitistä vähän ennen kuin kaikki siirtyi tinderiin. Silloiset nettideitit oli mun mielestä kivempia kuin tinder sikäli, että ne olivat "somemaisempia", joillain alustoilla oli jopa mahdollisuus kirjoittaa blogitekstejä joita sitten muut kommentoivat. Joskus joku laittoi myös deittisaitille pystyyn irc-kanavan jolla sitten juteltiin porukalla. Auttoi yksinäisyyteen paremmin kuin joku tinderöinti, ja silti taustalla motivaattorina oli se että sinkkuja tässä ollaan ja haku päällä.
Itse asiassa nykyäänhän tuollainen meno voisi olla jossain sinkkujen fb-ryhmässä? Sellaisia on varmaan monta erilaista ja varmaan saattaa joutua kokeilemaan montaa ennen kuin löytää itseleen sopivan. Jotkut puhuu jostain eurosinkuista, onkohan sekin fb-ryhmä? Ihan arvostavasti siis puhuvat kuitenkin joten kannattaa ehkä kokeilla.
Jos muuten ei löydy vie jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä. Tuskin sinuakaan kukaan muistaa. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet jonnekin mukavaan keskustakuppilaan, ehkä jazzbändin keikalle ja sitten ain juttelemaan mukavan näköisille ja kivan oloisille miehille. Kyllä siitä sitten homma lähtee etenemään.
Eli siis yksin? Mulla ei ole koskaan aikuisena ollut ketään, kenen kanssa edes olisin voinut mennä baariin tai tapahtumiin. Ulkomailla olen reissannut yksin samasta syystä. En ole koskaan käynyt baarissa yksin, enkä muutenkaan ole käynyt niissä oma-aloitteisesti vapaa-ajalla ilman jotain isompaa porukkaa. Pelottaa ajatus jutella miehille. Onko niissä sellaisia ihmisiä, joille maistuu alkoholi enemmänkin? Haluaisin nimittäin käytännössä raittiin puolison. Musiikista ja tanssimisestakin pidän kyllä paljon.
Ap
No menet nyt kesällä lavatansseihin .
Yksi mahdollisuus on harrastukset. Esim. Retkeilijöille ja vaeltajilla on omia yhdistyksiä, jotka järjestää toimintaa. Lintubongarit tekee muutaman tunnin kävelyretkiä jne.
Lavatanssit on ideana kiva, mutten osaa paritansseja, vaan enemmänkin ns. discotanssia ja tanssin yksikseni pop-musiikin/technon säestyksellä. Tykkään retkeillä, mutta sitä olen harrastanut yksikseni.
Ap
Missäpäin asut? Jos Uudellamaalla, harkitse esimerkiksi tätä: https://uuvi.fi/fi/kukkia-ja-kitkentaa/
Kysymyksessä siis retkeilyalueen hoito, ja vastaavia tapahtumia löytyy muualtakin Suomesta.
Ei niitä kaikki löydäkään, näin se vain on, eli puhun itsestäni.
Lyhyitä suhteita on ollut, mutta sellaista oikeaa rakkaussuhdetta, joka olisi johtanut ehkä avio/avoliittoon, en ole vielä tähän keski-ikään mennessä löytänyt. Ihan nätti nainen olen, enkä mikään hirviö luonteeltanikaan, mutta miehiä en vain löydä. Muutama varattu on ihastuttanut molemmin puolin, mutta ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet jonnekin mukavaan keskustakuppilaan, ehkä jazzbändin keikalle ja sitten ain juttelemaan mukavan näköisille ja kivan oloisille miehille. Kyllä siitä sitten homma lähtee etenemään.
Eli siis yksin? Mulla ei ole koskaan aikuisena ollut ketään, kenen kanssa edes olisin voinut mennä baariin tai tapahtumiin. Ulkomailla olen reissannut yksin samasta syystä. En ole koskaan käynyt baarissa yksin, enkä muutenkaan ole käynyt niissä oma-aloitteisesti vapaa-ajalla ilman jotain isompaa porukkaa. Pelottaa ajatus jutella miehille. Onko niissä sellaisia ihmisiä, joille maistuu alkoholi enemmänkin? Haluaisin nimittäin käytännössä raittiin puolison. Musiikista ja tanssimisestakin pidän kyllä paljon.
Ap
Yksi mahdollisuus on harrastukset. Esim. Retkeilijöille ja vaeltajilla on omia yhdistyksiä, jotka järjestää toimintaa. Lintubongarit tekee muutaman tunnin kävelyretkiä jne.
Lavatanssit on ideana kiva, mutten osaa paritansseja, vaan enemmänkin ns. discotanssia ja tanssin yksikseni pop-musiikin/technon säestyksellä. Tykkään retkeillä, mutta sitä olen harrastanut yksikseni.
Ap
Missäpäin asut? Jos Uudellamaalla, harkitse esimerkiksi tätä: https://uuvi.fi/fi/kukkia-ja-kitkentaa/
Kysymyksessä siis retkeilyalueen hoito, ja vastaavia tapahtumia löytyy muualtakin Suomesta.
Täältä lisää retkeilytapahtumia: https://www.hel.fi/static/ymk/harakka/luontoretkikalenteri.pdf
Jos retkeily on sun laji, noissa tutustut samanmielisiin ihmisiin.
Suosittelen nettideittejä, tinderiä, fb-deittiä jne, jos sinusta on vaikea ottaa livenä kontaktia ihmisiin ja tutustua siten. Olen vastaava mies, enkä ole koskaan ollut hyvä ottamaan kontaktia livenä, koska en vain saa itseäni tekemään aloitetta. Noista deittipalveluista olen kuitenkin usein löytänyt seuraa. Löysin sieltä hyvin pitkän parisuhteen ja myöhemmin muutamia lyhyitä myös. Sitä kautta mielestäni juttelu alkaa helposti ja kaikki tietävät heti, että seuraa, usein pitkäaikaista kumppania, ollaan etsimässä.
Kaikki ei todellakaan löydä kumppania ja varmaan nämä tinderin yms treffisovelluksien käyttäjät ovat niitä ketkä löytää helposti kumppanin ja niillä on useita kumppaneita(ei yhtäaikaa).
Väestöliiton mukaan noin 10% ihmisistä elää ikisinkkuna koko elämänsä ajan ja se tarkoittaa sitä että noin joka kymmenes ihminen ei koskaan seurustele elämänsä aikana.
Tälläkin hetkellä suomessa asuu yksin noin 1,1 miljoonaa ihmistä ja heistä valtaosa on sinkkuja, ei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista hakuammuntaa, jos baarista hakee kumppanin. Netissä voi varmistaa, että on halutunlaiset ominaisuudet.
Millä tavalla netissä voi varmistaa mitään, kun täällä kuka tahansa voi esiintyä missä tahansa roolissa ja kuvamuokkaus jne on ihan perustaito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Nyt kun taas on tilaisuudet käynnistyneet ja bändejä pääsee katsomaan, niin keikoille voit ihan hyvin mennä yksinkin. Ihmiset on nyt jotenkin tosi hyvillä mielin, innoissaan kun pääsevät taas pois kotoa, jutellaan sinne tänne ympärille tutuille ja tuntemattomille, jopa tuppisuiden Tampereella. Toki siellä osa on känniörveltäjiäkin, mutta iso osa oikeasti tulee kuuntelemaan musiikkia, ehkä muutaman juoman ottaa, mutta maltillisesti. Mieluista seuraa, jolla on sun mieluinen musamaku, saatat hyvinkin löytää sieltä.
Jos olet nainen, niin tuo saattaa riittää.
Jos olet mies, niin mahdollisuutesi pariutua ilman omaa aktiivisuutta ja riskinottoa pakkien muodossa ovat 0%.
Mites kauppojen palvelutiskit? Usein on komeita miehiä duunissa.