Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka naiset voivatkaan olla ilkeitä toisilleen.

Vierailija
24.04.2022 |

Pitkästä aikaa baarissa neljän ystäväni kanssa. Alkoivat kilvan haukkumaan erästä yhteistä ystäväämme. Ja syy se,että hän on lopultakin löytänyt miehen. Mutta nyt hänestä ei saa enää lapsenvahtia. Ihmettelyä miten niin ruma saa niin komean miehen.
Ja hän ei ole ruma. Maailman ihanin ystävä. Aina auttaa kaikkia. En taida enää haluta nähdä noita muita. Varmaan minusta puhuvat samalla lailla.
N.32

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eniten naisia vahingoittaa toiset naiset, vaikka feministit ovat eri mieltä

Olet 100% väärässä. Miehet on kaiken pahan alku ja juuri.

Olet vain jäänyt vaille kunnon

⢠⣞⣻⣿⣶⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣟⣵⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⠀⠈⠳⢿⣻⣵⣿⣿⣿⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠘⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣦⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣤⣤⣤⡀⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡆⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣾⣶⢹⣿⣿⣿⣿⣿⣷⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⣿⣿⡏⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠛⠿⠿⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡏

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠿⣿⣿⣿⡿⠟⠀

Upea muotovalio

Vierailija
22/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskaltanut tunnustaa sen. Olen juuri tuollainen nainen. Arvostelen kaikkia muita naisia,Olen mustasukkainen jos joku sinkku kaveri löytää,varsinkin,komean miehen. Ainakin yritän iskeä miehen. Omassa liitossani en ole onnellinen. Luulen aina mieheni haluavan kavereitani. Tai en luule vaan tiedän. Eipä ystäviä enää juuri ole. Ja tiedän kyllä että mieheni on kanssani vain seksin takia. Jos löytäisi muun,lähtisi. Siksi pelkään muita naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskaltanut tunnustaa sen. Olen juuri tuollainen nainen. Arvostelen kaikkia muita naisia,Olen mustasukkainen jos joku sinkku kaveri löytää,varsinkin,komean miehen. Ainakin yritän iskeä miehen. Omassa liitossani en ole onnellinen. Luulen aina mieheni haluavan kavereitani. Tai en luule vaan tiedän. Eipä ystäviä enää juuri ole. Ja tiedän kyllä että mieheni on kanssani vain seksin takia. Jos löytäisi muun,lähtisi. Siksi pelkään muita naisia.

Sulla on todella pahoja mt-ongelmia. Eikä pahalla. Käy lääkärissä..

Vierailija
24/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on huonoja kokemuksia "ystävästä"

Iski mieheni kun odotin lasta. Miehen syytä yhtälailla. Mutta ei ystävä tee noin. Eli on naiset pahoja toisilleen. Palattiin kyllä miehen kanssa yhteen. Entisestä ystävästäni en ole halunnut kuulla. Oli kaasona ja piti tulla lapsen kummiksi.[/quote  Kiero käärme, hyvä kun ei ehtinyt lapsen kummiksi.

Vierailija
25/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia naisia, olen pahoillani. 

Naisiin luotan, miehiin en. 

Vierailija
26/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haukkuvat toisiaan selän takana. Olipa yllätys. Tämähän on juurisyy sille, miksi naisvaltaisilla aloilla on niin huono työilmapiiri.

Vierailija
27/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin virastossa äitiyslomasijaisena. Samassa huoneessa työskenteli vakinaisina  kaksi rouvaa, jotka päivät pitkät puhuivat pahaa muista työkavereistaan, välillä minulle tiuskien.  - Kun huoneeseen tuli joku miespuolinen, nämä rouvat muuttuivat kuin taikaiskusta herttaisiksi ja hymyileviksi, olivat minullekin mielin kielin.  En tykkää kaksinaamaisuudesta, miehet ovat minusta useimmiten paljon reilumpia. Sanovat suoraan, eivätkä puhu pahaa selän takana. On varmaan poikkeuksiakin, jotka vahvistavat säännön.

Vierailija
28/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on niiiin ihana. Voi käydä lueskelemassa, hämmästelemässä, ihmettelemässä tällaisia ketjuja JA sitten palata omaan, normaaliin maailmaan.

Vierailija
29/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuvat toisiaan selän takana. Olipa yllätys. Tämähän on juurisyy sille, miksi naisvaltaisilla aloilla on niin huono työilmapiiri.[/quote  Luin yhdestä tutkimuksesta, jossa selvitettiin millaisilla työpaikoilla esiintyi eniten kiusaamista. Tulos oli ikäväkseni: kirkon työntekijöiden keskuudessa.

Naisista kuvittelen näiden pääasiassa muodostuvan, ainakin oman kaupunkini kirkkoherranvirastossa on näin.

Vierailija
30/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen ja mustasukkainen hooro kiljuu miehenkin perässä kortteli raikuen. Kuin pikku pentu.

Vierailija
31/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ystävälleni. Tavataan huomenna. Ja nyt täytyy lopettaa palstailu. Mies tulee töistä. Toivottavasti kohta. Lupasi ainakin.

Ap

Vierailija
32/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, alhaista ja lapsellista käytöstä mutta miten se liittyy naisiin? Eiköhän kaikki ihmiset sukupuolesta riippumatta pysty tuohon. Eiku ainiin, miehet on niin rehtiä ja suorapuheisia kavereita. En tiedä mistä tämä myytti on saanut alkunsa.

Vierailija
33/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yhtä kateellisia. Jos joku sinkkuna ollut mies löytää upean naisen. Kateellisia ollaan. "Joutunut tossun alle" kun ei ehdi nähdä kavereitaan. Vaikka kaikki kyllä tietää että kaverilla on parempaa puuhaa sen naisen kanssa.

Vierailija
34/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yhtä kateellisia. Jos joku sinkkuna ollut mies löytää upean naisen. Kateellisia ollaan. "Joutunut tossun alle" kun ei ehdi nähdä kavereitaan. Vaikka kaikki kyllä tietää että kaverilla on parempaa puuhaa sen naisen kanssa.

Niin totta...

Vierailija
35/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ilta meni pilalle. Tai toisaalta näin mitä todella ovat. Lähdin aika nopeasti kotiin.

Miettinyt kannattaako asiasta kertoa ystävälleni.

Ap

Minä kertoisin ja jatkaisin tämän haukutun ystävänä. Laatu korvaa aina määrän.

Vierailija
36/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on niiiin ihana. Voi käydä lueskelemassa, hämmästelemässä, ihmettelemässä tällaisia ketjuja JA sitten palata omaan, normaaliin maailmaan.

Sanos muuta.

Mutta täytyy kyllä myöntää että välillä normaali elämä hämärtyy kun näitä lukee. Liikaa varmaan.

Alkaa epäillä että onko sitä normaalia sittenkään olemassa, onko nämä tyypit täällä oikeassa ja elämä on tällaista? On ihan väkisin palautettava itsensä realiteetteihin. Muistaa että on olemassa ihmisiä ja sitten ihmisiä. Pitää muistaa kumpiin kuuluu.

Vähän sama kun näitä lukee miten hirveitä kaikki parisuhteet ovat. Olen joskus ajatellut että jos joku nuori naiivi tyttö lukee näitä niin minkälaisen kuvan hän miehistä ja parisuhteista saa!  Kun sadan prosentin varmuudella tietää että tämä on palsta-maailma jolla ei ole mitään tekemistä normaalin maailman kanssa. 

Täällä puretaan katkeruutta ja turhautumista ja huonommuuden tunnetta ja kateutta ja kaunaa. Syljetään myrkkyä oikein urakalla.  Toivottavasti eivät ole samanlaisia oikeassa elämässä! Siinä tapauksessa en kadehdi niitä jotka näitten tielle osuvat. Ja tämä koskee niin katkeria miehiä kuin naisiakin.

Vierailija
37/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta.

Mutta täytyy kyllä myöntää että välillä normaali elämä hämärtyy kun näitä lukee. Liikaa varmaan.

Alkaa epäillä että onko sitä normaalia sittenkään olemassa, onko nämä tyypit täällä oikeassa ja elämä on tällaista? On ihan väkisin palautettava itsensä realiteetteihin. Muistaa että on olemassa ihmisiä ja sitten ihmisiä. Pitää muistaa kumpiin kuuluu.

Vähän sama kun näitä lukee miten hirveitä kaikki parisuhteet ovat. Olen joskus ajatellut että jos joku nuori naiivi tyttö lukee näitä niin minkälaisen kuvan hän miehistä ja parisuhteista saa!  Kun sadan prosentin varmuudella tietää että tämä on palsta-maailma jolla ei ole mitään tekemistä normaalin maailman kanssa. 

Täällä puretaan katkeruutta ja turhautumista ja huonommuuden tunnetta ja kateutta ja kaunaa. Syljetään myrkkyä oikein urakalla.  Toivottavasti eivät ole samanlaisia oikeassa elämässä! Siinä tapauksessa en kadehdi niitä jotka näitten tielle osuvat. Ja tämä koskee niin katkeria miehiä kuin naisiakin.

Kuinka oikeassa oletkaan. Some ja kaikki tv- ohjelmat saanut epäilemään voiko normaalia suhdetta enää ollakaan. Täytyy pitää suhdetta salassa,kun sitten avautuu lopulta,avautuu Somessa. Kuvia sata päivässä. Eikä enää pelkkien nuorten asioita. Ihan me 40+ teemme samaa. Mutta aloitukseen. Ikävä kyllä me naiset usein arvostelemme toisiamme. Vaikka ei olisi syytä,eikä ns.varaa siihen. Itsekin olen syyllistynyt samaan.

Vierailija
38/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin kavereiden kanssa päivitellään toisten kavereiden tekemisiä. Ikinä ei olla ketään kuitenkaan haukuttu rumaksi tai vastaavaa. Meidänkin kommentointi voi kuulostaa ilkeältä, mutta välitetään ystävistämme silti todella paljon. Puhutaan tyyliin "kauhea se X:n uusi mies, mistä se on sellaisen puliukon löytänyt". Teidän ystäväpiirissä näköjään haukutaan ystäviä. Se ei ole oikein.

Vierailija
39/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään sellaista naista kuin tässä ketjussa kerrotaan. Toisaalta en tunne myöskään ketään sellaista miestä kuin tälle palstalle nykyään kirjoittelevat miehet ovat. Palsta ja live ovat kuin eri maailmoista.

Vierailija
40/41 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättikö jotenkin?

Minua ainakin yllättäisi jos ystäväni yhtäkkiä alkaisivat tuollaisiksi kun emme tähänkään mennessä ole puhuneet pahaa niistä jotka eivät ole paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi