Onko hullua mennä tarkistamaan, onko miehen auto kuntosalin parkkipaikalla?
Olen alkanut epäillä, käykö hän todella siellä vai onko se peitetarina.
Kommentit (344)
joskus on fiksua katsoa vaan läpisormien ja miettiä samalla mitä tehdä ts tehdä nk toimintasuunnitelma
Käy katsomassa. Olennaista on kuitenkin miettiä, mitä teet, jos mies pettää. Siinä on muutamia vaihtoehtoa 1. Jäädä, jos jäät niin millä ehdoilla ja 2. Lähteä. Moni jää suhteeseen, jos mies ei itse lähde eli 3. Tulla jätetyksi.
Mikään noista ei ole helppo tie. Pettäjät on kusipäitä.
eikö sitä vielä ole päästy katsomaan onko se siellä
Mun ex ei pettänyt varsinaisesti, mutta oli kuitenkin luonteeltaan uskoton. Etsi siis naista jonka kanssa pettää, mutta yksikään nainen ei lähtenyt sen messiin. Ja mulle jäi tästä sellanen trauma, etten voi uskoa koskaan riittäväni miehelle.
Voimia teille joita on oikeasti petetty ❤️❤️❤️
Jos on aikaisemmin jäänyt kiinni jostain, tuo on ymmärrettävää ja järkevää. Muuten ei, koska liiallinen epäluuloisuus ja mustasukkaisuus on epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ylittää tuo kynnys ja alkaa tarkistaa asioita. Onko joku tehnyt niin ja puoliso on jäänyt kiinni pettämisestä?
Ap
Selvittäisin asian jos se noin paljon vaivaa. Tiedän muutamankin "kunnollisen perheenisän" joka pettää vaimoa työaikana. Vaimo "ei huomaa mitään". Hehkuttaa somessa kuinka meidän perhe lässyn lää ja tää eräskin mies neljän vuoden salasuhteelleen lähettää viestiä joka hetki kun voi. Miten tuollaisenkin käräyttää? Tulostaa viestit ja lähettää vaimolle töihin?
Vierailija kirjoitti:
joskus on fiksua katsoa vaan läpisormien ja miettiä samalla mitä tehdä ts tehdä nk toimintasuunnitelma
Niin ehkä tosiaan katsoa hetken aikaa läpi sormien, ei vuosia. Pettäjät ansaitsee rangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mene katsomaan.
Ja keksi jotain asiaa minkä varjolla sun pitää soittaa pihalta ja nähdä.En halua itse jäädä kiinni stalkkaamisesta, jos mies onkin oikeassa paikassa ja näkee minut. Siksi mietityttää. Muuten menisin heti.
Ap
Laita eri vaatteet kuin yleensä. Mene kävellen, kävele siitä ohi. Ei mies sinua silloin tunnista. Tai keksi joku hätävalhe.
Taas tää sama aloitus kuin kuukausi sitten, samat kommentitkin ap:ltä.
Iha selvästi narsisti tuo mies,kaikki täsmää.
Aika säälittävän vainoharhaistahan tuo on, mutta siitä vaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ylittää tuo kynnys ja alkaa tarkistaa asioita. Onko joku tehnyt niin ja puoliso on jäänyt kiinni pettämisestä?
ApSelvittäisin asian jos se noin paljon vaivaa. Tiedän muutamankin "kunnollisen perheenisän" joka pettää vaimoa työaikana. Vaimo "ei huomaa mitään". Hehkuttaa somessa kuinka meidän perhe lässyn lää ja tää eräskin mies neljän vuoden salasuhteelleen lähettää viestiä joka hetki kun voi. Miten tuollaisenkin käräyttää? Tulostaa viestit ja lähettää vaimolle töihin?
Mun olis varmaan pakko puuttua jos tietäisin jonkun pettävän puolisoaan. Mutta ensin selvittäisin onko petetyllä turvaverkkoa eli joko sukua tai sellasia läheisiä ystäviä jotka ei ole myös miehensä ystäviä. Tai vaihtoehtoisesti onko taloudellisesti itsenäinen, eli käykö töissä. Täysin miehestään, miehestään+yhteisistä ystävistään tai taloudellisesti miehestään riippuvaista naista en välttämättä lähtisi järkyttämään petosuutisilla. Jos en sitten itse kokisi voivani tukea erossa. Olis todella nöyryyttävää ja kaikin puolin muutenkin musertavaa saada tietää että ukko pettää (ja että myös ulkipuoliset tietää siitä), mutta itsellä ei ole mahdollisuutta säilyttää omanarvontunteen ripettä ja poistua tilanteesta :(
On hullua.
Miksi olet miehen kanssa johon et luota. Jatkuva epäilys kumpuaa alitajunnasta..
Yksin ennemmin kuin huonossa seurassa.
Pettäminen on pettäjän vastuulla, ei kenenkään muun. Se että estyisi yksi pettämiskerta kun lähtee stalkkeroimaan tai haahuilemaan miehen perään, ei merkitse mitään. Pettää voi periaatteessa vaikka ruoka tai kahvitauolla. Lähdetkö joka päivä miehen työpaikalle tauoilla tsekkaamaan tilanteen..
Miksi tyydytte niin vähään vain ollaksenne jonkun kanssa parisuhteessa. Hullua.
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Mies oli vetäytyvä ja lähti joskus salille neljäksi tunniksi. Se oli pitkä keskustelu, jossa aloittaja sai todelliseen tai keksittyyn ongelmaansa hyviäkin neuvoja. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, mikään ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Mies oli vetäytyvä ja lähti joskus salille neljäksi tunniksi. Se oli pitkä keskustelu, jossa aloittaja sai todelliseen tai keksittyyn ongelmaansa hyviäkin neuvoja. Ei ottanut kuuleviin korviinsa, mikään ei kelvannut.
Ei ole sama.
Vierailija kirjoitti:
Ap
On täysin merkityksetöntä, onko jollekulle joskus tämän maailmanhistorian aikana käynyt niin. Se on täysin irrallinen asia sinun tilanteeseesi nähden.
Joko menet ja selvität asian ensin itsellesi - ja sitten tarvittaessa miehesi kanssa - tai vain synkistelet mahdollisesti turhaan ja paisuttelet asiaa päässäsi yksin. Haluatko tietää totuuden vai etkö? Ei tämä voi olla oikeasti näin vaikeaa.
^tämä. Tai sitten ap voi vaan päättää mielessään, että mies pettää ja sillä siisti. Ottaa eron tai sanoo, että suhde oli tässä. Sitähän tässä nyt haetaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSelvittäisin asian jos se noin paljon vaivaa. Tiedän muutamankin "kunnollisen perheenisän" joka pettää vaimoa työaikana. Vaimo "ei huomaa mitään". Hehkuttaa somessa kuinka meidän perhe lässyn lää ja tää eräskin mies neljän vuoden salasuhteelleen lähettää viestiä joka hetki kun voi. Miten tuollaisenkin käräyttää? Tulostaa viestit ja lähettää vaimolle töihin?
Mun olis varmaan pakko puuttua jos tietäisin jonkun pettävän puolisoaan. Mutta ensin selvittäisin onko petetyllä turvaverkkoa eli joko sukua tai sellasia läheisiä ystäviä jotka ei ole myös miehensä ystäviä. Tai vaihtoehtoisesti onko taloudellisesti itsenäinen, eli käykö töissä. Täysin miehestään, miehestään+yhteisistä ystävistään tai taloudellisesti miehestään riippuvaista naista en välttämättä lähtisi järkyttämään petosuutisilla. Jos en sitten itse kokisi voivani tukea erossa. Olis todella nöyryyttävää ja kaikin puolin muutenkin musertavaa saada tietää että ukko pettää (ja että myös ulkipuoliset tietää siitä), mutta itsellä ei ole mahdollisuutta säilyttää omanarvontunteen ripettä ja poistua tilanteesta :(
Minusta olisi myös hirveä saada tietää ja varsinkin jos kaikki muut tietäisivät. Mutta silti aivan ehdottomasti haluaisin tietää. En haluaisi elää pettäjän kanssa, en mistään hinnasta. Vaikka yksin olisin loppuelämäni mieluummin.
Ap oikeastaan tietää sisimmässään että mies pettää, mutta haluaa ummistaa silmänsä totuudelta. :(
Kyllähän jotkut kattoo pettämistä sormien läpi, ite en pystyis.