Alan miehet eli puliukot ovat kyllä jonkin sortin yli-ihmisiä, kun kykenevät juomaan kuukausia ja jopa vuosiakin. Itse olen ihan romuna neljän päivän jälkeen
Yritän tässä rikkoa nuoruuden ryyppyputki-ennätystä 20 vuoden takaa ja silloin vedin alkkista 9 päivää. Oon jo muutaman tunnin yrittänyt saada voimia mennä alkoon ja kaljakauppaan, mutta ihan hirveä tutina päällä ja oksennus lentää heti kun nousee ylös.
Joka aamulle on tähän asti ollut tarkoituksella viinaa ja kaljaa olon korjailuun, mutta viimeöisten vierailijoiden jäljiltä ei ole mitään millä korjailla.
Tähänkö se ennätyksen jahtaaminen nyt sitten kariutui?
M37
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Pitää syödä, että jaksaa juoda.
Olen syönyt tasaisesti ja hyvää ravintoa. Tiesin syömisen olevan ensiarvoisen tärkeää ennätystä jahdatessa. Nyt on vaan paha paikka, kun oksennus lentää jo ylös noustessa. Ei pysty syömään, kun oksettaa. Ap
Alkoon ei ehkä kannata tänään mennä jollei ota sorkkarautaa mukaan avaimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Puliukot ei syö koko aikana kun on putki päällä, ei siis viikkoihin, edes kuukausiin.
On j#malauta tavotteet ihmisellä. Tuleeko voittajafiilis jos saavutat sen?🤦♀️
Minulla ennätys oli joskus nuorempana 7päivää kun oli festarit ja niiden jatkot, muistan kyllä miten puolikuollut olin jälkeepäin vaikka oli nuoren bilekestävyys. Äitini luuli että olin kuollut kun kotiin päästyä vaan nukuin ja välillä kirjaimellisesti ryömin vessaan.
Pulivareilla on usein myös kaunis alkkis nainen joka kantaa viinaa miehellensä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoon ei ehkä kannata tänään mennä jollei ota sorkkarautaa mukaan avaimeksi.
Ei jum*lauta! No nyt iski kyllä sitten kusíset paikat. En yhtään ajatellu ees mikä päivä on, saati että alko olisi kiinni. Kalja ei varmaan nouse edes päähän. Ap
Juominen on nyt sulla pakonomaista. Ei se toimi niin, vaan alkoholia pitää HALUTA juoda, jotta tuollaiset pidemmöt sessiot mahdolisia
Vierailija kirjoitti:
On j#malauta tavotteet ihmisellä. Tuleeko voittajafiilis jos saavutat sen?🤦♀️
Jos sinulla ei ole hyviä dokausvinkkejä, älä vastaa.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.
Harjoitus tekee mestarin.
Minulla on jo kolmas kuukausi menossa ilman ongelmia.
N20
Vierailija kirjoitti:
Pulivareilla on usein myös kaunis alkkis nainen joka kantaa viinaa miehellensä.
tahtoisin vain 25-vuotiaanm alkkistytyn
Yhden illlan pikkukänni kostautuu seuraavan päivän sängyssä makaamiseen.
Eihän se alkoholi nouse edes päähän enää siinä vaiheessa, kun välittäjäaineet on lanattu tasaiseksi ja uutta ei ole tulossa. Kuka siitä nauttii..
Peli ei olekaan vielä pelattu! Koodailin tuossa kaverini kanssa ja hän tietää kaverin, joka tietää kaverin, joka myy kallista pimeää kirkasta. Kaiken lisäksi se tuodaan kotiin asti! Ap
Mä en oo koskaan pystynyt juomaan edes kahtena iltana peräkkäin. Pari kertaa kokeillut ja seurauksena huono olo tulee jo toisen päivän eka alkoannoksesta. Muutenkin krapulani ovat yhdestäkin kevyemmästä illasta aivan hirveitä. Olen täysin poissa pelistä seuraavan päivän. En usko et harjoittelukaan auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Peli ei olekaan vielä pelattu! Koodailin tuossa kaverini kanssa ja hän tietää kaverin, joka tietää kaverin, joka myy kallista pimeää kirkasta. Kaiken lisäksi se tuodaan kotiin asti! Ap
Kyllä suomesta viinaa saa kun vähän kyselee kavereilta ja/tai tutuilta. Tsemppiä uuden ennätyksen tavoitteluun. Ryyppääminen on raskas laji ensimmäisten kolmen päivän jälkeen. Oma enkka vain 6 päivää.
Nyt on jo nousukänni päällä. Muutama desi meni Saaremaata ja sitten kykeninkin ihan hyvin kaljaostoksille. Jes! Huomiseksi pitää kyllä ostaa vielä toinen Saaremaa-pullo valmiiksi. On vaa aika tyyristä, kun on parikymppiä per pullo ja kaverille annan vielä femman per hakureissu, mutta ehdottomasti kyllä hintansa väärti tällä erää. Ap
Kyllähän keho hiljalleen tottuu rääkkiin-tiettyyn pisteeseen ainaki. Mutta myös mentaalipuoli on kyllä alkkiksella kuntoa vaativa.