Alan miehet eli puliukot ovat kyllä jonkin sortin yli-ihmisiä, kun kykenevät juomaan kuukausia ja jopa vuosiakin. Itse olen ihan romuna neljän päivän jälkeen
Yritän tässä rikkoa nuoruuden ryyppyputki-ennätystä 20 vuoden takaa ja silloin vedin alkkista 9 päivää. Oon jo muutaman tunnin yrittänyt saada voimia mennä alkoon ja kaljakauppaan, mutta ihan hirveä tutina päällä ja oksennus lentää heti kun nousee ylös.
Joka aamulle on tähän asti ollut tarkoituksella viinaa ja kaljaa olon korjailuun, mutta viimeöisten vierailijoiden jäljiltä ei ole mitään millä korjailla.
Tähänkö se ennätyksen jahtaaminen nyt sitten kariutui?
M37
Kommentit (101)
Juot liikaa?
Tai sit alkoholi vaan ei sovi sulle.
Laita ap väliaikatietoja. Ethän vaan vielä sammunut?
Joko on uusi nousu vai riivaako krapula? Ap hei kerro miten menee tänään.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh mikä ketju... mutta pajaria ei vaan voida laillistaa, koska rapauttaisi kansan?
miksi jotain 1600 luvun lopun venäjän ylimmän ruhtinaallisen palvelusluokan jäseniä pitäisi laillistaa?
Geenit vai tottumus, en tiedä.
Minulle tulee krapula jo 4 siideristä ja kestää kaksi päivää. En juo mielelläni mutta joskus tulee lähdettyä viihteelle. Ekan päivän nukun pelkästään ja toisena päivänä olen tosi väsynyt, kolmantena vielä hidas mutta sitten helpottaa. Tietysti myös se valvominen siinä tekee osansa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee krapula jo 4 siideristä ja kestää kaksi päivää. En juo mielelläni mutta joskus tulee lähdettyä viihteelle. Ekan päivän nukun pelkästään ja toisena päivänä olen tosi väsynyt, kolmantena vielä hidas mutta sitten helpottaa. Tietysti myös se valvominen siinä tekee osansa.
Sanot nukkuvasi koko päivän ja selität että valvominen tekee oman osansa. Niin että täh?
kyse ei ole siitä että pulit kykenisivät juomaan, vaan siitä etteivät kykene enää olemaan juomatta. (juoppohulluus)
😵
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla alkoholiallergia. Eihän neljästä siideristä saa edes humalaa.
Alkoholismi on riipouvuussairaus, sen takia ne puliukot pystyy vetämään
Onko morkkis?? Mulla ois. Joskus pari päivää olutta välillä selviten, niin silti kauhea morkkis......
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi on riipouvuussairaus, sen takia ne puliukot pystyy vetämään
Tarkemmin niiden on pakko vetää kun ovat koukussa.
I isn't easy being drunk all the time. If it was easy, everyone would do it.
-Tyrion Lannister
Ei pidä vetää sitä pullollista raakaa yhtenä iltana, vaan aloittaa pienillä annoksilla, välillä vettä ja ruokaa. Sitten vain kasvattamaan annosta pikkuhiljaa, niin kuukauden päästä huomaa, että se yksi pullollinen ei enää tunnukaan paljon missään. Paitsi sitten kun päättää lopettaa, niin ai että kun on paska fiilis, joka lähtee vain juomalla lisää. Että hiljaa hyvä tulee, nimittäin.
Kun on tarpeeksi harjoitellut, aamulla menee pullo väkevää selviämiseen. En ole kokeillut, mutta nähnyt olen. Naapurilla oli tapana tulla seitsemän maissa kylään, korkkasi pullon eteisessä, joi ennen olohuonetta ja kun istuskeli puolisen tuntia alkoi selviämään. Jos mukana oli toinen pullo, siitä otti pikku naukkuja, päihtyminen alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee krapula jo 4 siideristä ja kestää kaksi päivää. En juo mielelläni mutta joskus tulee lähdettyä viihteelle. Ekan päivän nukun pelkästään ja toisena päivänä olen tosi väsynyt, kolmantena vielä hidas mutta sitten helpottaa. Tietysti myös se valvominen siinä tekee osansa.[/quote
Sinulla taitaa olla alkoholiallergia. Eihän neljästä siideristä saa edes humalaa.
Poika oli jättänyt pullon kaljaa jääkaappiin. Minä joi ahneuksissani puoli pulloa ja seurauksena tolkuton krapula. Nuukana join puolikkaasta puolet ja uusi krapula. Viimeisen neljänneksen kaadoin altaaseen. Tuon jutun jälkeen pojan kaveritkin jättivät juomansa meille, nauroivat, että on takuuvarmasti yksi, joka ei juo niitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on tarpeeksi harjoitellut, aamulla menee pullo väkevää selviämiseen. En ole kokeillut, mutta nähnyt olen. Naapurilla oli tapana tulla seitsemän maissa kylään, korkkasi pullon eteisessä, joi ennen olohuonetta ja kun istuskeli puolisen tuntia alkoi selviämään. Jos mukana oli toinen pullo, siitä otti pikku naukkuja, päihtyminen alkoi.
Tuon juomisen voin uskoa mutta että päästäisit naapurisi heti aamusta kotiisi ryyppäämään ei kuulosta uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Peli ei olekaan vielä pelattu! Koodailin tuossa kaverini kanssa ja hän tietää kaverin, joka tietää kaverin, joka myy kallista pimeää kirkasta. Kaiken lisäksi se tuodaan kotiin asti! Ap
Missä hinnoissa tuommoinen aarre on ostaa? Onko kyseessä kirkas, väh 37,5 vahvuudeltaan?
Vierailija kirjoitti:
milloin tehtäis näistä reality ohjelma missä voitais seurata heidän arkea? just pikku kaupunkien lähiöistä ympäri suomea ja muutama pääkaupungilta. voisin jopa alkaa katsomaan tvtä jos tommonen ohjelma tehtäis.
Joo! Eritoten reality voisi olla jossain Asunto Ensin kämpissä, sitä olis kiva seurata ja tuntea paremmuutta täällä keskiluokkaisessa unelmassa
Se on taviksille liian vastenmielinen ajatus niin sitä kieltäydytään uskomasta. Sen kyllä löytäisi netistä jos jaksaisi hakea.