Alan miehet eli puliukot ovat kyllä jonkin sortin yli-ihmisiä, kun kykenevät juomaan kuukausia ja jopa vuosiakin. Itse olen ihan romuna neljän päivän jälkeen
Yritän tässä rikkoa nuoruuden ryyppyputki-ennätystä 20 vuoden takaa ja silloin vedin alkkista 9 päivää. Oon jo muutaman tunnin yrittänyt saada voimia mennä alkoon ja kaljakauppaan, mutta ihan hirveä tutina päällä ja oksennus lentää heti kun nousee ylös.
Joka aamulle on tähän asti ollut tarkoituksella viinaa ja kaljaa olon korjailuun, mutta viimeöisten vierailijoiden jäljiltä ei ole mitään millä korjailla.
Tähänkö se ennätyksen jahtaaminen nyt sitten kariutui?
M37
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo nousukänni päällä. Muutama desi meni Saaremaata ja sitten kykeninkin ihan hyvin kaljaostoksille. Jes! Huomiseksi pitää kyllä ostaa vielä toinen Saaremaa-pullo valmiiksi. On vaa aika tyyristä, kun on parikymppiä per pullo ja kaverille annan vielä femman per hakureissu, mutta ehdottomasti kyllä hintansa väärti tällä erää. Ap
Nousuvaiheessa on hyvä varautua huomiseen. S kaupan aplesiiderit on kuin limukkaa joisi. Oikein näppäriä krapulaiseen aamuun. Kutospakkauksella saa ainakin oksetusolon hetkeksi helpottamaan.
Ihan aloittelijoita olette. Yrittäkää nyt edes. Litra viinaa päivässä tunnu missään. Putki päällä jo +20v.
T. N 47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo nousukänni päällä. Muutama desi meni Saaremaata ja sitten kykeninkin ihan hyvin kaljaostoksille. Jes! Huomiseksi pitää kyllä ostaa vielä toinen Saaremaa-pullo valmiiksi. On vaa aika tyyristä, kun on parikymppiä per pullo ja kaverille annan vielä femman per hakureissu, mutta ehdottomasti kyllä hintansa väärti tällä erää. Ap
Nousuvaiheessa on hyvä varautua huomiseen. S kaupan aplesiiderit on kuin limukkaa joisi. Oikein näppäriä krapulaiseen aamuun. Kutospakkauksella saa ainakin oksetusolon hetkeksi helpottamaan.
Olen täysin olut-/viinamiehiä. En tykkää siidereistä ja lonkeroista ollenkaan. Limuista kylläkin. Limunaatin kanssa vedän Saaremaatakin. Ap
Mä juon mitä vaan niinku kunnon tenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin olut-/viinamiehiä. En tykkää siidereistä ja lonkeroista ollenkaan. Limuista kylläkin. Limunaatin kanssa vedän Saaremaatakin. Ap
Ajattelin ihan samoin ja siksi yllätyin niistä lightsiidereistä. Niissä ei ole sitä kiljumaista hiivan hajua. Tosiaan ovat kuin limukkaa joisi. Voihan niitä terästää kirkkaalla jos tuntuvat liian laimeilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan pystynyt juomaan edes kahtena iltana peräkkäin. Pari kertaa kokeillut ja seurauksena huono olo tulee jo toisen päivän eka alkoannoksesta. Muutenkin krapulani ovat yhdestäkin kevyemmästä illasta aivan hirveitä. Olen täysin poissa pelistä seuraavan päivän. En usko et harjoittelukaan auttaisi.
Kyllä siihen auttaa harjoittelu, ei siis kannata edes yrittää harjoitella. Mulla oli joskus ihan sama kuin sulla, en voinut kuvitellakaan juovani edes kahta päivää putkeen, oksentelin puolille öin asti enkä voinut edes syödä. Sitten aloin juomaan tiheämmin, fyysiset darrat helpottui ja jossain vaiheessa huomasin että kyllähän se toinen päiväkin menee ihan helposti. Nykyään en lähes koskaan juo vain yhtä päivää ja pisimmillään on mennyt seitsemän. Kolme päivää on kyllä aika maksimi jos haluaa että se juominen on vielä hauskaakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ennätys oli joskus nuorempana 7päivää kun oli festarit ja niiden jatkot, muistan kyllä miten puolikuollut olin jälkeepäin vaikka oli nuoren bilekestävyys. Äitini luuli että olin kuollut kun kotiin päästyä vaan nukuin ja välillä kirjaimellisesti ryömin vessaan.
No jos kunnon juomiset on taustalla niin ei siinä nukuta ollenkaan. Unet on poissa.
On se hassua kun Rane voi vetää 50 vuotta kaksi kossuplo per päivä ja oluet siihen. Porskuttaa vaan menemään... Sitten Timppa vetää kesälomalla 4 viikkoa putkeen alkoholia ja lopulta haimatulehdus plus maksakirroosi. On se omituista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ennätys oli joskus nuorempana 7päivää kun oli festarit ja niiden jatkot, muistan kyllä miten puolikuollut olin jälkeepäin vaikka oli nuoren bilekestävyys. Äitini luuli että olin kuollut kun kotiin päästyä vaan nukuin ja välillä kirjaimellisesti ryömin vessaan.
No jos kunnon juomiset on taustalla niin ei siinä nukuta ollenkaan. Unet on poissa.
Jep, helpostihan tuo krapula on mennyt jos on saanut vaan nukuttua :D mä en seitsemän päivän jälkeen saisi ollenkaan unta kuin ehkä joskus darrapäivän jälkeisenä aamuyönä ja silloinkin jotain vartin pätkiä täynnä painajaisia ja kroppa ja lakanat litimärkiä hiestä. Vielä vähintään kaksi seuraavaakin yötä menisi hikisenä ja lyhyissä pätkissä. Päivisin pitäisi kestää karseaa ahdistusta, toivottomuutta ja paniikkikohtausmaisia oloja.
Rahaa tuhlataan siihen, että pilataan terveyttä.
milloin tehtäis näistä reality ohjelma missä voitais seurata heidän arkea? just pikku kaupunkien lähiöistä ympäri suomea ja muutama pääkaupungilta. voisin jopa alkaa katsomaan tvtä jos tommonen ohjelma tehtäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peli ei olekaan vielä pelattu! Koodailin tuossa kaverini kanssa ja hän tietää kaverin, joka tietää kaverin, joka myy kallista pimeää kirkasta. Kaiken lisäksi se tuodaan kotiin asti! Ap
Kyllä suomesta viinaa saa kun vähän kyselee kavereilta ja/tai tutuilta. Tsemppiä uuden ennätyksen tavoitteluun. Ryyppääminen on raskas laji ensimmäisten kolmen päivän jälkeen. Oma enkka vain 6 päivää.
PK-seudulla toimii ainakin venäläisten/virolaisten alkotaksi 24/7. Kun vaan tietää numerot. Heiltä saa myös naisia. Olen testannut joskus aikoja sitten.
Juu erääälle alkkikselle sanottiin sairaalassa että teillä on viime hetket menossa. 56v mies. Ja eli vielä 3 vuotta kunnes maksa vasta petti. Tuntuu siltä että lekurit puhuu omiaan, se on henkilökohtaista kauanko maksa tai munuaiset kestää.
Vierailija kirjoitti:
On se hassua kun Rane voi vetää 50 vuotta kaksi kossuplo per päivä ja oluet siihen. Porskuttaa vaan menemään... Sitten Timppa vetää kesälomalla 4 viikkoa putkeen alkoholia ja lopulta haimatulehdus plus maksakirroosi. On se omituista...
Enoni hoki aina hoikalle vaimolleen "ei pieni akka voi ryypätä kuin mies" Tulos, Eno sairastui maksasyöpään 57-vuotiaana ja lähti tästä maailmasta 61-vuotiaana. Joi 6-12 kaljaa päivässä täytettyään 18v. Hänen vaimonsa joi 2 pulloa viiniä päivässä parikymppisestä saakka, on yhä toimintakykyinen ja terve, täyttää pian 88v. Muistikin on kuin partaterä, ristikirkko, sudoku, palapelit sujuvat. Joka viikko osallistuu pubin tietovisaan ja monta kertaa voittanutkin. On ollut koko aikuisikänsä n. 155cm/50kg poislukien raskauden ajan 60kg. (Jolloin ei juonut pisaraakaan ja huuhtoi tupakat pöntöstä alas samantien kun sai positiivisen raskaustestin)
Kuulostaa amatöörien puuhastelulta.
katkolla tietää mitä lopettamisesta seuraa elikkä ekana tulee tärinät ja sitten tuntuu kaikki muu mikä ei tuntunut kun oli pöhnässä koko ajan.
Mitä vähemmän syö sen terveempi on. Ruoassa on niin paljon kaikkea ylimääräistä nykyisin että se ihmisen elimistön pilaa eikä alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoon ei ehkä kannata tänään mennä jollei ota sorkkarautaa mukaan avaimeksi.
Ei jum*lauta! No nyt iski kyllä sitten kusíset paikat. En yhtään ajatellu ees mikä päivä on, saati että alko olisi kiinni. Kalja ei varmaan nouse edes päähän. Ap
Seuraavan kerran otat huomioon miten alko on auki. Kannattaa laittaa myös kiljut käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää syödä, että jaksaa juoda.
Puliukot ei syö koko aikana kun on putki päällä, ei siis viikkoihin, edes kuukausiin.
Tämä nopeuttaa aivojen rappeutumista.
Jes! Siitä se lähtee.