Jätättekö asioita tekemättä koska oma ulkonäkö ahdistaa?
Jäi sitten menemättä lenkille, kun katsoin rappukäytävän peilistä ja takapuoli näytti niin rumalta.
Kommentit (284)
Jätän! En kehtaa mennä lenkille tai salille koska ihmiset ajattelee heti että tuolla se läski lyllertää enkä mieluiten mene paikkaan missä on paljon ihmisiä koska ihmiset ovat ilkeitä ja häpeän itseäni.
180cm 95kg mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Täytyy olla työtön ja syrjäytynyt, jos noin pystyy tekeen. Ei auta ahdistaa, kun työt kutsuu. Mistä tuollainen ajatus edes tulee? Rakastakaa itseänne.
Kerran eräs tuttavani kertoi miehensä sanoneen ettei vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt naista, jolla olisi ruma pylly.
Minä näen miehenä päivittäin rumia naisten pyllyjä.
Pikemminkin voisi sanoa niin, että äärimmäisen harvoin näkyy uimahallissa hyvännäköisiä pyllyjä, sellaisia löytyy lähinnä vain nuorilta kilpauimareilta.
Minä näen päivittäin hirvittävän rumia ja käsittämättömän lihavia miehiä.
Silti teillä on oikeus mennä julkisille paikoille, koska oletatte näyttävänne hyviltä. :D
Jätän. Välttelen esimerkiksi liikkumista valoisaan aikaan, kun on paljon ihmisiä liikkeellä.
Kyllä, ei huvipuistoon/lentokoneisiin koska perse ei mahdu. Samoin konsertit ja muut pitää katsoa sillai että voin vyöryä puoliksi käytävälle. Muuten saa lukea itsestään av:lta.
Se oli Asiallinen VPK: s ei tarvitse ajatella , kun Pelastaa ja sammuttaa.🔥👩🚒🚒
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ihminen tuolla katsele miltä näytät hirveesti. Sun omassa päässä vaan tuo elä anna oman ulkonäön estää elämistä
Kyllä monetkin ihmiset katselevat vastaantulijoita, osa katsoo hyvin tarkkaankin. Ja osa sitten kaveriporukassa tai vauvapalstalla juoruaa, mitä tuli nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Täytyy olla työtön ja syrjäytynyt, jos noin pystyy tekeen. Ei auta ahdistaa, kun työt kutsuu. Mistä tuollainen ajatus edes tulee? Rakastakaa itseänne.
Kerran eräs tuttavani kertoi miehensä sanoneen ettei vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt naista, jolla olisi ruma pylly.
Minä näen miehenä päivittäin rumia naisten pyllyjä.
Pikemminkin voisi sanoa niin, että äärimmäisen harvoin näkyy uimahallissa hyvännäköisiä pyllyjä, sellaisia löytyy lähinnä vain nuorilta kilpauimareilta.
Minä näen päivittäin hirvittävän rumia ja käsittämättömän lihavia miehiä.
Silti teillä on oikeus mennä julkisille paikoille, koska oletatte näyttävänne hyviltä. :D
Tietysti molemmissa sukupuolissa on sellaisia jotka ei pidä itsestään huolta. Tuskin lihavat miehet olettaa näyttävänsä hyvältä.
Kävin paljon uimassa ennen, mutta viimeiseen pariin kuukauteen ei ole tullut käytyä, kun eräs vanhempi (mua lihavampi) nainen alkoi siunastella/kauhistella mun kokoani ja että kuinka kehtaan uimassa käydä. Sama nainen puhu musta kakkaa saunassa laudetoverilleen, kuinka "nykynuoriso on niin lihavaa porukkaa" sain suuni auki (ihme) ja totesin että "no, niin näköjään on vanhemmatkin "rouvat" että rouva katsoo vaan itseään" ja lähdin. Mutta sen jälkeen ei oo tullu käytyä.
Ennen kävin vesijumpassa, mutta siellä porukassa ollut mies alkoi haukkua mun ulkonäköä ja kuinka "tuota salen läskiä kassaa ei ollu tunnistaa ilman meikkejä ja vaatteita" et joo, kiva
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset valheet eivät ole sama asia kuin totuus.
Vierailija kirjoitti:
Kävin paljon uimassa ennen, mutta viimeiseen pariin kuukauteen ei ole tullut käytyä, kun eräs vanhempi (mua lihavampi) nainen alkoi siunastella/kauhistella mun kokoani ja että kuinka kehtaan uimassa käydä. Sama nainen puhu musta kakkaa saunassa laudetoverilleen, kuinka "nykynuoriso on niin lihavaa porukkaa" sain suuni auki (ihme) ja totesin että "no, niin näköjään on vanhemmatkin "rouvat" että rouva katsoo vaan itseään" ja lähdin. Mutta sen jälkeen ei oo tullu käytyä.
Ennen kävin vesijumpassa, mutta siellä porukassa ollut mies alkoi haukkua mun ulkonäköä ja kuinka "tuota salen läskiä kassaa ei ollu tunnistaa ilman meikkejä ja vaatteita" et joo, kiva
Erittäin hyvä comeback!
Vierailija kirjoitti:
Jätän! En kehtaa mennä lenkille tai salille koska ihmiset ajattelee heti että tuolla se läski lyllertää enkä mieluiten mene paikkaan missä on paljon ihmisiä koska ihmiset ovat ilkeitä ja häpeän itseäni.
180cm 95kg mies
Oikeastikko osaat lukea ihmisten ajatuksia? Jos joku oikeasti ajattelis noin, niin mitä sitten? Kyse on ajatuksesta, joka ei ole kovin konkreettinen asia ja joka on nopeasti ajateltu ja sitten siirrytty seuraavaan ajattelunaiheeseen...
Olisit laittanut housut jalkaan, niin olisi se takapuolikin peittynyt.
Mutta onhan tuokin toki "syy" jättää lenkit välistä...
Viime joulukuussa olin valmistautumassa pikkujouluihin. Kaivoin kaapista nätin mekon, jota olen käyttänyt viimeksi ehkä neljä vuotta sitten. En tajunnut kuinka paljon olin tässä ajassa lihonut! Mekossa on takana vetoketju. Aiemmin olen saanut sen suht helposti kiinni, mutta nyt piti etsiä virkkuukoukku, jotta sain vetskarista otteen, ja nytkyteltyä vetoketjun kiinni. Siinä nytkytellessä silmiin kirposi häpeän kyyneleet ja otsalle hiki. Olin todella lähellä jättää menemättä koko pikkujouluihin.
Kun mekko viimein oli kunnolla päällä, päätin kuitenkin, ettei se pukemisen vaiva saanut mennä hukkaan. Päättelin, että strechmekko tuskin repeää, eikä revennyt. Pikkujouluissa sain oikein suomalaisilta miehiltä (eikä edes niin kännissä olevilta) positiivisia kommentteja ulkonäöstäni. Näytin kuulemma upealta. Kannatti siis mennä ihmisten ilmoille!
Nyt olen muutaman kiloin laihtunut tuosta joulukuusta, mutta en edelleenkään ole siinä kunnossa, että ko. mekko solahtaisi helposti päälle. Kirjoitan tämän kannustuksena muille naisille. Omasta mielestäni olin ruma läski, mutta pikkujouluissa olleilla miehillä, tai ainakin joillakin heistä, oli eri mielipide. Älkää siis luottako omaan arvioonne ulkonäöstänne! Todennäköisesti muut näkevät teidät kauniimpina kuin te itse.
Mun tekee todella pahaa lukea näitä, koska mikä edes oikeuttaisi ihmisen ajattelemaan pahaa esim. ylipainoisesta, joka liikkuu tai nauttii muuten kropallaan tekemisestä uimassa tai salilla tai missä vaan? Tai ihan vaikka jäätelökojulla syömisestä.
Tiedostan kyllä myös, että kun itse näyttää (vaatteet päällä) urheilulliselle, niin tulee outoa painetta urheillessa näyttää aloittelevammille kuntoilijoille, ettei tuomitse tai jotenkin ylenkatso heitä jos treenataan vaikka pienessä tilassa vierekkäin. Haluan vain tsempata ja keskittyä omaan tekemiseen, mutta olen huolissani siltä minkä kuvan itse annan, ettei toiselle tule huonompi olo vain siksi, ettei ole samaa treenikokemusta. Äh, yliempaattisen ja eri tavalla itsekriittisen ihmisen ongelma, mutta toivottavasti ymmärrätte :)
Ei ahdista mutta en hirveästi tykkää olla esillä
T: Nainen
Vaatteet hävettävät, kun inhoan käydä vaateostoksilla ja rahastakin on pulaa, tämä tekee ihmisten ilmoille menemisen vaikeeks.
Aloittaja millaiset housut sinulla on? Kireät trikoot? Minulla on ihan kiva pylly mutta en voisi silti liikkua ulkona missään kireissä trikoissa, salilla voin niitä käyttää.
Ja jotkut täällä kommentoivat näkevänsä jatkuvasti rumia pyllyjä ja rumia miehiä, minä näen päivittäin paljon ihmisiä mutta en kyllä kumpiakaan edellisistä. Kai sitä jotkut sitten keskittyy muissa ihmisissä hyviin puoliin toiset huonoihin.
En ole alasti mieheni edessä: haukkuu ja arvostelee. En käy saunassa, uimassa, kesällä en ole uikkareissa ym, mieheni silmien edessä, enkä muidenkaan. Äijä itse läskimaha manboobsit, kalju ja keltahampainen. Etoo tuollainen arvostelija, paraskin arvostelemaan!
En mennyt katsomaan Tanskassa asuvaa tätiäni, koska olen liian lihava.
Täti sairastui muistisairauteen ja kuoli, kun kärsin omasta ulkonäöstäni.
En enää nähnyt häntä, mikä on todella surullista.