Mies, häiritsisikö sinua jos naisesi jaksaisi syödä kaksi grillimakkaraa??
Kommentit (20)
Paska kysymys - vaihtoehto puuttuu
Syökööt vaikka viisi, kunhan makkaraa vaan riittää.
No mitä helvettiä nyt taas? Jaa 2 makkaraako on sitten jonkun mielestä liikaa häh?
Jotkut naiset ottaa kolmekin nakkia kerralla sisäänsä...
Ajatella, ihan kaksi kokonaista makkaraa 🙄 Nainenhan ei toki tarvitse muuta kuin vähän auringonvaloa ja vettä ravinnoksi, kyllä sen pitäisi riittää.
Halpa-Hallin edessä on usein makkaramyyjä. Menin ostamaan kahta makkaraa, mieheni vierelläni seisten, ja myyjä tietysti ojensi toista miehelleni. Jotenkin nauratti, kun söin itse molemmat.
Aika neiti on jos tuollainen häiritsee. M55
Minä syön aina kaksi makkaraa ja mies syö kolme, siis kesäisellä grilliaterialla. Harvemmin kyllä tulee makkaraa syötyä, ellei kesällä grillata.
Oltiin eilen uuden emännän kanssa avaamassa mökkikautta… ja hänhän se vasta oli melkoinen grillimestari, maustoi meikäläisen grillimakkarat,alakerrassa ennen grilliin laittoa, huh huh.
Jos häiritsee, niin sellainen mies joutaakin pysyä siellä peräkamarissa vaseliinin ja paperirullan kanssa, eikä yrittää rajoittaa kenenkään naisen syömisiä.
Ps. Jaksaisin syödä vaikka kokonaisen paketillisen makkaraa, ja olen hoikka nainen.
Aika lösö nainen saa olla jos kaksi makkaraa jaksaa tunkea naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ottaa kolmekin nakkia kerralla sisäänsä...
Suuhun, peppuun ja pimppaan vai suuhun kerralla?
Nälän eikä jaksamisen määrästä kai siinä on kyse.
Vierailija
</p>
<p>Ps. Jaksaisin syödä vaikka kokonaisen paketillisen makkaraa, ja olen hoikka nainen.[/quote kirjoitti:Syö ihmeessä kaksi pakettia, niin ei tarvitse kitua.
Tää sama provo on ollut täällä jo monta kertaa.
Eikö sulla ole ollenkaan mielikuvitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
</p>
<p>Ps. Jaksaisin syödä vaikka kokonaisen paketillisen makkaraa, ja olen hoikka nainen.[/quote kirjoitti:Syö ihmeessä kaksi pakettia, niin ei tarvitse kitua.
Tarvittaessa syönkin, jos siltä tuntuu.
Jos ottaa lautaselle kaksi makkaraa, pöydästä ei nousta ennenkuin ne on syöty.
mies54v
Ei häiritse, jos ne ovat vegaanimakkaroita.
En oo plösö mutta parhaimpaan nälkään voin syödä 4kpl, yleensä 2kpl
???