Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva-palstan äö-mania eli älykkyys-öyhötys. Oikeasti älykäs ei öyhötä omasta älykkyydestään

Vierailija
24.04.2022 |

Ensinnäkään ei osata kirjoittaa älykkyysosamäärän lyhennettä oikein, sit kerskutaan täällä omasta virallisesti todistetusta, jostain menaisten kolmen minuutin äo-testista kun tulos oli 1200+.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei öyhöttäisi?

Vierailija
2/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei öyhöttäisi?

Oletko koskaan tavannut livenä älykästä ihmistä, kuka joka välissä muistaisi mainita oman poikkeuksellisen korkean äo:n?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen älykkäämpi kuin te kaikki yhteensä.

Vierailija
4/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän muutamia älykkäitä jotka siitä öyhöttävät. Pikkumaisuutta, itsekorostuksen tarvetta ja heikkoa itsetuntoa löytyy älykkäiltäkin.

Vierailija
5/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenelläkään vauvalaisella ole äo alle 180. Ainakaan mikäli on uskominen aihetta käsitteleviin ketjuihin.

Vierailija
6/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei öyhöttäisi?

Oletko koskaan tavannut livenä älykästä ihmistä, kuka joka välissä muistaisi mainita oman poikkeuksellisen korkean äo:n?

Olen tavannut kaksi, jotka ovat maininneet Mensaan kuulumisen, mutta en tiedä ovatko puhuneet totta. Ainakin ovat toimineet älykkyyttä vaativissa ammateissa.

Vierailija
7/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut ihmisiä, jotka puhuvat älykkyydestäön. Eivät välttämättä lyhötä. Mielenkiintoista on minusta, mikä älykkyydestä tekee niin erilaisen asian kuin vaikkapa jokin fyysinen piirre. Esim jos sanoo, että minulla on kapeat, pitkät jalkaterät. Ympäristö haukottelee tms. Jos jossain yhteydessä mainitsee jotakin, joka kertoo että älykkyys on korkea, niin Eiköhän ala tomaatit lentää. No, itse todellakin rakastan älykkäitä ihmisiä, paljon mielenkiintoisia ajatuksia, yllättäviä käänteitä ja oivalluksia, tuoreita näkökulmia, jne. Opiskellessa alaa, jolle oli vaikea päästä, tuli vastaan useitakin joista ajattelen, että tuo on varmasti älykkäämpi kuin minä, ja se oli mielenkiintoista ja jotenkin innostavaa. Ai niin, ja tavan mukaan tuossa kohti, kun mainitsin että opiskellessani alaa, jolle oli vaikea päästä…jo siinä kohti olisi pitänyt tomaattien lentää ja muutamien alkaa huutaa että niinköhän, olikohan, oletko muka älykkäämpi kuin MiNä, et varmana ole..

Vierailija
8/9 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuka vaan joka.

Vierailija
9/9 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pitäisi laittaa ulos täältä. Sinä suurin öyhöttäjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan