Taas kerrotaan, että selluliitti on ihanaa ja upeaa. Linkki
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minusta ole upeaa ja ihanaa. Mutta sen sijaan on upeaa ja ihanaa, että voit mennä esimerkiksi sinne uimarannalle ilman, että joku tulee tökkimään, osoittelee tai alkaa pilkkaamaan sinua siitä.
Kuka sinua on viimeksi tullut tökkimään, osoittelemaan ja pilkkaamaan kehostasi?
En ole käynyt moneen vuoteen uimarannalla, mutta arkiaskareita tehdessäni on toisinaan joku kökkö ihminen, joka tulee kommentoimaan ikävästi jostain ominaisuudestani (mustat silmänaluset, vastamakkara, meikkaamattomuus, isot rinnat yms.) Onneksi kommentointi, kopelointi ja muu sellainen on vähentynyt, mutta kyllähän tota tökeröä käytöstä tulee varsinkin näin kevään tullessa melkein joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkas saadaan samanlainen kampanja miehille jotka ovat?
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Totuus on se, että vaikka nämä ylipainoiset selluliittinaiset yrittävät edistää kehopositiivisuutta niin yli 80% heistä kelpuuttaa vaan normaalipainoisia/hoikkia/treenattuja miehiä.
Eli se on pelkkää tekopyhyyttä, yritetään parantaa omia osakkeita samalla kuin itse silti säilyttävät pinnalliset kriteerinsä.
Mikä estää sinua tekemästä instagram tiliä, jossa näytät noita piirteitäsi, ylipainoisuuttasi, kaljuuntumistasi, että olet lyhyt jne?
Miksi aina osoitatte yksittäisille henkilöille näitä kehotuksia, samalla kun itse nautitte siitä edusta, että "media" ja "yhteiskunta" ja "some" hoitaa teidän puolestanne homman? Kuinka monella täällä kommentoivalla on itsellään kantaaottavaa kehopositiivista sanomaa tilit täynnä? Mikä estää?? Miksi ette edes suostu keskustelemaan asioista ja tunnustamaan epätasapuolisuutta, vaan menette heti tuohon samaan jankkaukseen? Eikö olisi reilua sanoa: kyllä, olet oikeassa, tuo on epäreilua.
Ohis, nainen
Noita kehopositiivisyys tilejä on ollut huomattavasti aiemmin, kuin niistä edes alettiin mediassa puhumaan. Kun media on huomannut että näillä ihmisillä on seuraajia ja tästä ihmiset haluavat lukea, he tekevät mediassa asiassa juttua!
Luulisi sinun nyt näin yksinkertaisen asian ymmärtävän.
Samalla tavalla nuo miehet voivat tehdä omat tilit, saada kannatusta asialle, seuraajia mikä herättää median mielenkiinnon ja sitten media tekee asiasta juttuja.
Mutta ei, kun pitää oikeasti vaan päästä ulisemaan asiasta :)
Ja btw, olet väärässä.
Niinpä niin. Et pystynyt. Haluat olla kaksinaismoralisti ja seksisti. Et sinä halua tämän muuttuvan tasapuoliseksi ja tasa-arvoiseksi. Ei sinua kiinnosta ajatella miesten kannalta. Et kykene myöntämään miten epäreilu asetelma on. Ei se minua yllätä yhtään
Kuten sanoin, pelkkää ulinaa sieltä päästä tulee. Sinä se jankkaaja olet. Kuka tahansa mies voi perustaa oman tilin ja miehet voivat alkaa seurailemaan näitä miesten tilejä. Miksi eivät miehet sitä tee? tämä on se sama ulinatapa miehillä, kun valitetaan esim poikien syrjäytymisestä, mutta sitten miehet itse eivät halua tehdä mitään poikien syrjäytymisen eteen. Aina vaan naisten pitäisi tehdä kaikki ja sitten taas ulistaan, kun naiset ovat saaneet jotain naisten eteen tehtyä niin wääh wääh nyt pitää naisten tehdä sama työ miestenkin puolesta!
Minusta kehopositiivisimpia ovat ne, jotka julkaisevat itsestään kuvia tekemässä jotakin, arjen keskellä, tavallisissa vaatteissaan. Ei ole normaalia tai ainakaan terveellistä kehosuhtautumista vääntäytyä lähes alasti kummallisiin asentoihin ja kuvata itseään muiden katsottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Totuus on se, että vaikka nämä ylipainoiset selluliittinaiset yrittävät edistää kehopositiivisuutta niin yli 80% heistä kelpuuttaa vaan normaalipainoisia/hoikkia/treenattuja miehiä.
Eli se on pelkkää tekopyhyyttä, yritetään parantaa omia osakkeita samalla kuin itse silti säilyttävät pinnalliset kriteerinsä.
Mikä estää sinua tekemästä instagram tiliä, jossa näytät noita piirteitäsi, ylipainoisuuttasi, kaljuuntumistasi, että olet lyhyt jne?
Miksi aina osoitatte yksittäisille henkilöille näitä kehotuksia, samalla kun itse nautitte siitä edusta, että "media" ja "yhteiskunta" ja "some" hoitaa teidän puolestanne homman? Kuinka monella täällä kommentoivalla on itsellään kantaaottavaa kehopositiivista sanomaa tilit täynnä? Mikä estää?? Miksi ette edes suostu keskustelemaan asioista ja tunnustamaan epätasapuolisuutta, vaan menette heti tuohon samaan jankkaukseen? Eikö olisi reilua sanoa: kyllä, olet oikeassa, tuo on epäreilua.
Ohis, nainen
Varmasti ihan siksi, että se ei ole totta? Että ei ole totta, että 80 % ylipainoisista naisista kelpuuttaa vain treenatun miehen kumppanikseen. Ja sekään ei ole totta, etteikö miesten ulkonäöstä puhuttaisi. Mutta siis miesten ulkonäköä ei ylipäätään ole koskaan ruodittu mediassa samaan tapaan kuin naisten. Miehet ovat aina saaneet olla enemmän rauhassa. Kertoohan sekin jotain, että kun puhutaan naisellisuudesta, tosi usein naisellisuudeksi nimetään sellaiset asiat, joita naisen pitää lisätä itseensä, jotta olisi naisellinen. Tavallinen, luonnollinen nainen ei riitä, pitää lisätä sitä ja tätä, jotta voisi olla naisellinen.
Mikä ei ole totta? Ettei miehiin kohdistu ulkonäköpaineita? Äläpä puhu sontaa. Miehet ajaa määrällisesti paljon enemmän karvoja kehostaan jatkuvasti kuin naiset. Silti kukaan ei anna vaikutelmaa, että karvoja ajamaton, luonnontilassa oleva mies on rohkea ja oikealla asialla. Naisten vähäisistäkin karvojen ajelusta jatkuvaa juttua.
Sinä se tässä haluat vängätä asiaa yhdestä näkökulmasta, jossa naiset ovat uhreja. Et halua tarkastella muista näkökulmista ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Ohis, nainen
Noita kehopositiivisyys tilejä on ollut huomattavasti aiemmin, kuin niistä edes alettiin mediassa puhumaan. Kun media on huomannut että näillä ihmisillä on seuraajia ja tästä ihmiset haluavat lukea, he tekevät mediassa asiassa juttua!
Luulisi sinun nyt näin yksinkertaisen asian ymmärtävän.
Samalla tavalla nuo miehet voivat tehdä omat tilit, saada kannatusta asialle, seuraajia mikä herättää median mielenkiinnon ja sitten media tekee asiasta juttuja.
Mutta ei, kun pitää oikeasti vaan päästä ulisemaan asiasta :)
Ja btw, olet väärässä.
Niinpä niin. Et pystynyt. Haluat olla kaksinaismoralisti ja seksisti. Et sinä halua tämän muuttuvan tasapuoliseksi ja tasa-arvoiseksi. Ei sinua kiinnosta ajatella miesten kannalta. Et kykene myöntämään miten epäreilu asetelma on. Ei se minua yllätä yhtään
Kuten sanoin, pelkkää ulinaa sieltä päästä tulee. Sinä se jankkaaja olet. Kuka tahansa mies voi perustaa oman tilin ja miehet voivat alkaa seurailemaan näitä miesten tilejä. Miksi eivät miehet sitä tee? tämä on se sama ulinatapa miehillä, kun valitetaan esim poikien syrjäytymisestä, mutta sitten miehet itse eivät halua tehdä mitään poikien syrjäytymisen eteen. Aina vaan naisten pitäisi tehdä kaikki ja sitten taas ulistaan, kun naiset ovat saaneet jotain naisten eteen tehtyä niin wääh wääh nyt pitää naisten tehdä sama työ miestenkin puolesta!
Montako kantaaottavaa kehopositiivisuuden sanomaan keskittyvää tiliä olet luonut julkiseksi sosiaalisen mediaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Ohis, nainen
Varmasti ihan siksi, että se ei ole totta? Että ei ole totta, että 80 % ylipainoisista naisista kelpuuttaa vain treenatun miehen kumppanikseen. Ja sekään ei ole totta, etteikö miesten ulkonäöstä puhuttaisi. Mutta siis miesten ulkonäköä ei ylipäätään ole koskaan ruodittu mediassa samaan tapaan kuin naisten. Miehet ovat aina saaneet olla enemmän rauhassa. Kertoohan sekin jotain, että kun puhutaan naisellisuudesta, tosi usein naisellisuudeksi nimetään sellaiset asiat, joita naisen pitää lisätä itseensä, jotta olisi naisellinen. Tavallinen, luonnollinen nainen ei riitä, pitää lisätä sitä ja tätä, jotta voisi olla naisellinen.
Mikä ei ole totta? Ettei miehiin kohdistu ulkonäköpaineita? Äläpä puhu sontaa. Miehet ajaa määrällisesti paljon enemmän karvoja kehostaan jatkuvasti kuin naiset. Silti kukaan ei anna vaikutelmaa, että karvoja ajamaton, luonnontilassa oleva mies on rohkea ja oikealla asialla. Naisten vähäisistäkin karvojen ajelusta jatkuvaa juttua.
Sinä se tässä haluat vängätä asiaa yhdestä näkökulmasta, jossa naiset ovat uhreja. Et halua tarkastella muista näkökulmista ollenkaan
olen eri, mutta osaatko edes lukea? Tuossa sanoo, ettei ole totta että a) Ylipainoiset kelpuuttavat vain timmin miehen ja b) miesten ulkonäköpaineista ei puhuta.
Missään ei sanottu, ettei miehiin kohdistu ulkonäköpaineita.
Opettele lukemaan.
Näitä juttuja pitäisi tehdä enemmän. Ihmiset eivät enää tiedä miltä tavallinen ihmisvartalo näyttää. Ei tarvitse ihannoida selluliittia, arpia tai kehorasvaa, mutta se pitäisi tuoda esiin enemmän että se on NORMAALIA. Olen nähnyt elämäni aikana niin monia eri ikäisiä ja kokoisia naisvartaloita alastomina tai vähäpukeisina että voin sanoa "täydellisten" vartaloiden olevan häviävän pieni vähemmistö. Ylivoimaisesti suurimmalla osalla on selluliittia, raskausarpia, vatsamakkaroita, roikkuvaa ihoa, hyllyviä kehonosia tai "epätäydelliset" rinnat. Jopa niillä, jotka näyttävät vaatteet päällä "täydellisiltä" löytyy edellä mainittuja ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Sinä voit aloittaa mieskehojen hehkuttamisen vaikka heti. Jos et itse seuraa esim. mitään kehopositiivisuudesta kertovia sosiaalisen median tilejä, voin kertoa sinulle, että niillä hehkutetaan myös erilaisia mieskehoja.
Selluliitti ei tarkoita ylipainoa. Voisitko linkittää tuon tutkimuksen, josta tuo prosenttiluku on peräisin? Jos et, kerro vaikka niin, että minusta tuntuu, että ylipainoiset naiset eivät kelpuuta jne. Tunteiden kohdalla on kyllä niin, että ne eivät ole automaattisesti totta.
Laita tähän niitä sometilejä, niin arvioidaan yhdessä
Ohis
https://www.instagram.com/extra_inches_plussizeblog/
https://www.instagram.com/realryansheldon/
https://www.instagram.com/bopo.boy/
https://www.instagram.com/kelvindavis/
https://www.instagram.com/zachmiko/
https://www.instagram.com/stilashlee/
https://www.instagram.com/guyoverboard/
Ohis myös
Oispa ihanaa kun tuollainen arpinen roikkumaha hyllyisi edessä kera roikkutisujen + selluliitit hölskyen. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Sinä voit aloittaa mieskehojen hehkuttamisen vaikka heti. Jos et itse seuraa esim. mitään kehopositiivisuudesta kertovia sosiaalisen median tilejä, voin kertoa sinulle, että niillä hehkutetaan myös erilaisia mieskehoja.
Selluliitti ei tarkoita ylipainoa. Voisitko linkittää tuon tutkimuksen, josta tuo prosenttiluku on peräisin? Jos et, kerro vaikka niin, että minusta tuntuu, että ylipainoiset naiset eivät kelpuuta jne. Tunteiden kohdalla on kyllä niin, että ne eivät ole automaattisesti totta.
Laita tähän niitä sometilejä, niin arvioidaan yhdessä
Ohis
https://www.instagram.com/extra_inches_plussizeblog/
https://www.instagram.com/realryansheldon/
https://www.instagram.com/bopo.boy/
https://www.instagram.com/kelvindavis/
https://www.instagram.com/zachmiko/
https://www.instagram.com/stilashlee/
Ohis myös
Alin meni väärin : https://www.instagram.com/kennyethanjones/
Vierailija kirjoitti:
Oispa ihanaa kun tuollainen arpinen roikkumaha hyllyisi edessä kera roikkutisujen + selluliitit hölskyen. Not.
sun edessä nyt ei tule koskaan hyppimään kukaan :D
Kaikilla on selluliittia. Ei noin itsestään selvästä asiasta tarvi lehtijuttuja tehdä.
Siis kuka edes huomaa jotain muiden selluliittireisiä tai kankkuja uimahallissa/rannalla? En itse ainakaan katsele muiden ihoa niin läheltä, että mitkään selluliitit tai raskausarvet erottuisivat. Niitä on siis ihan turha hävetä, harvalla on niin paljon että näyttäsi silmiinpistävältä.
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Miksei miehet tehtaile tälläisiä kampanijoita? Tää on nyt sama kun miehet valitteli joskus ettei heille ole turvakoteja, vaikka ne aikalailla pyörii vapaaehtoistyöllä eli mukaan vaan! Ei tarvitse nakittaa kaikkea naiselle.
Selluliitti on ok, kunhan nainen peittää sen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Ohis, nainen
olen eri, mutta osaatko edes lukea? Tuossa sanoo, ettei ole totta että a) Ylipainoiset kelpuuttavat vain timmin miehen ja b) miesten ulkonäköpaineista ei puhuta.
Opettele lukemaan.
Kannattaa sinun itsesi opetella. Se että sinä takerrut tuohon prosenttilukemaan, (koska et muuhun kykene), ei tee kokonaissanomaa tyhjäksi. Lue ajatuksella koko rimpsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Miksei miehet tehtaile tälläisiä kampanijoita? Tää on nyt sama kun miehet valitteli joskus ettei heille ole turvakoteja, vaikka ne aikalailla pyörii vapaaehtoistyöllä eli mukaan vaan! Ei tarvitse nakittaa kaikkea naiselle.
Voi myös aiheellisesti kysyä: miksi on YHTEISKUNNAN yhteinen asia (miesten, naisten, rahoittajien, päättäjien, vaikuttajien siis..) perustaa turvakoteja NAISILLE. Mutta miesten kohdalla tarvitaan rohkeita ja reippaita yksittäisiä yksityistoimijoita?
Mitä sinä itse olet tehnyt minkään eteen? Eikö hävetä haukkua miehiä passiivisuudesta, kun kaikki tulee sulle nenän eteen valmiina, koska sukupuoli.
Ohis, nainen
Vierailija kirjoitti:
Näitä juttuja pitäisi tehdä enemmän. Ihmiset eivät enää tiedä miltä tavallinen ihmisvartalo näyttää. Ei tarvitse ihannoida selluliittia, arpia tai kehorasvaa, mutta se pitäisi tuoda esiin enemmän että se on NORMAALIA. Olen nähnyt elämäni aikana niin monia eri ikäisiä ja kokoisia naisvartaloita alastomina tai vähäpukeisina että voin sanoa "täydellisten" vartaloiden olevan häviävän pieni vähemmistö. Ylivoimaisesti suurimmalla osalla on selluliittia, raskausarpia, vatsamakkaroita, roikkuvaa ihoa, hyllyviä kehonosia tai "epätäydelliset" rinnat. Jopa niillä, jotka näyttävät vaatteet päällä "täydellisiltä" löytyy edellä mainittuja ominaisuuksia.
Juuri näin. Mä olen just tämän takia katsonut tuota Naked Attraction -ohjelmaa, ja nähnyt ainoastaan yhden melkein täydellisen vartalon. Nainen oli tumma ja erittäin kaunis, ja se vartalo ihan mieletön. Jopa rinnat täydelliset ja oikean kokoiset, symmetriset. Tajuttoman kaunis kokonaisuus. Ammatti oli malli.
Ja taisi olla pari miestä, jotka treenanneet, kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lyhyitä
ylipainoisia
kaljuuntuneita
matalan statuksen työssä
korkea/kimeä-äänisiä
Ohis, nainen
Opettele lukemaan.
Kannattaa sinun itsesi opetella. Se että sinä takerrut tuohon prosenttilukemaan, (koska et muuhun kykene), ei tee kokonaissanomaa tyhjäksi. Lue ajatuksella koko rimpsu.
Olisiko, että karvojaan ajamaton mies ei ole sen takia rohkea, koska karvainen mies nähdään seksikkäänä?
Monissa kulttuureissa jopa karvainen mies on nimenomaan se miesten seksisymboli. Vai missä ihmeen kolossa sä olet kasvanut, ettet tiedä miten niin naiset kuin miehet kokevat miehet, joilla karvaiset kädet, jalat ja rinta olevan seksikkäitä? Tai että parta on seksikästä? Varsinkin homoseksuaalipiireissä nimenomaan hyvin maskuliiniset karvaiset miehet ovat haluttuja.
Tässä nyt ihan muutama miesten ulkonäköpaineita koskeva juttu, joka tulee pikagoogletuksella vastaan:
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008579928.html
https://yle.fi/uutiset/3-11987255
https://yle.fi/uutiset/3-10847577
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/11/17/ulkonakopaineet-ovat-myos-mies…
https://yle.fi/uutiset/3-11019117
https://yle.fi/uutiset/3-11693091
https://yle.fi/uutiset/3-6760431