Mihin miehet käyttää niiden rahat???
Kommentit (75)
Sähkölasku, bensa ja maksulliset naiset vie suurimman osan kaikilta.
Mun mieheni käyttää perheen menoihin ja vähän myös omiin harrastuksiinsa.
Minun mies käyttää ruokaan, alkoholiin ja autoon. Siis vie minut usein ulos syömään, ostaa myös viiniä kotiin, ja autoakin köytän.
Säästän vähintään sen 1 800€ kk kun ei ole oikein sinkkuna mitään ostettavaa.
Sijoitukset, harrastukset ja prostituidut.
Elämiseen ja ylimääräinen sijoitetaan.
Asuntolainaan, vaimo ei ole maksanut penniäkään, ruokaan ja muihin perusjuttuihin , 75%:sti maksan,
työmatkakuluihin n. 700 euroa/kk, sähköön, lämmitykseen, vakuutuksiin jnejne.
Itselleni en ole ostanut esim. vaatteita moneen vuoteen.
Minun miehen kanssa jaetaan kaikki yhteiset menot nettotulojen suhteessa. Loput rahat mies käyttää oman autonsa kuluihin, avustaa oman lapsensa opinnoissa. Lisäksi miehen rahat menee kaljaan, harrastuksiin ja aika paljon myös säästöön. Kiva juttu ettei meillä tule riitaa rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Asuntolainaan, vaimo ei ole maksanut penniäkään, ruokaan ja muihin perusjuttuihin , 75%:sti maksan,
Olen itse nainen ja ihmettelen tätä vastausta. Mahtaako perheessä olla ihan pieniä lapsia vai mistä on kysymys? Tilanne ei kuulosta reilulta miestä kohtaan eikä varsinkaan siltä että perheessä olisi oikeasti puhuttu raha-asioista ja sovittu ja järjestelty niitä sujuvasti ja oikeudenmukaisesti.
Sugarboylle noin 500 euroa kuukaudessa
Yksi pano maksaa 100-200€ /kerta, oli se nainen sitten maksullinen tai baarista napattu. Siitä voi laskea mihin ne rahat menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen ja ihmettelen tätä vastausta. Mahtaako perheessä olla ihan pieniä lapsia vai mistä on kysymys? Tilanne ei kuulosta reilulta miestä kohtaan eikä varsinkaan siltä että perheessä olisi oikeasti puhuttu raha-asioista ja sovittu ja järjestelty niitä sujuvasti ja oikeudenmukaisesti.
Se on niitä miehiä, joille naisen koulutuksella, ammatilla ja tulotasolla ei ollut mitään merkitystä pariutumisen aikaan. Kiinteä perse ja terhakkaat tissit oli valintaperuste.
Peleihin ja olueen. Sitten jos saa jotain säästöön, ostaa uuden tietokoneen tai uuden monen sadan euron ulkoilupuvun, vaikka ei edes ulkoile, tai satasen collegehousut tai uudet kalliit kengät. Sitten syyttää, että lapset on kalliita, vaikka minulla jää vähemmästä määrästä rahaa enemmän säästöön ja minähän ne lasten hankinnat enimmäkseen teen kuitenkin.
Eräs mies ryyppää rahansa.
Työkaverit sijoittaa osakkeisiin.
Itse kulutan elokuviin rahojani (harrastus)
Isäni kuluttaa työtarvikkeisiin ja vaatteisiin.
Kaverini kuluttaa teknologiaan ja
toinen kaveri rock tapahtumiin.
Silti näillä tyypeillä rahaa jää säästöön, paitsi juopolla.
Naisiin / naisten hankinaan / naisen pitämiseksi
Asuntoon, autoon, ruokaan, laskuihin, työkaluihin ja remonttimateriaaleihin, harrastusvälineisiin, harrastusmatkoihin. Naisystävän ylläpitoon muutama satanen kuussa. Joskus ostan vaatteen. Viinaa tai tupakkaa en käytä.
Auton ja asunnon osamaksuihin ja ruokakauppaan. Oletko nähnyt ihmisten herkkukärryjä kaupassa ja bissepurkkeja.
Meillä menee autoharrastukseen... Miehellä viisi jenkkiautoa, jotka pitävät huolen siitä, että rahaa ei muuhun liikene.
Vierailija kirjoitti:
Sugarboylle noin 500 euroa kuukaudessa
Hutsupoikiin eli kelagoldilaisiin osallistuu koko yhteiskunta veroissa kollektiivisesti. Naiset ei joudu hutsuistaan mitään maksamaan itse.
Itseensä. Valittaen sitten jakavat sen pari sataa lapsiinsa, jos vain joka kerta jaksaa pyytää erikseen.