Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen 38 ja tukka harmaantuu kovaa vauhtia! Iiik!

Vierailija
15.05.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ekat harmaan tulivat jo ennen kuin täytin 30 vuotta. Pakko alkaa blondiksi! :)

Vierailija
2/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset muuttuvut pian syntymän jälkeen hyvin vaaleiksi. Kun saamme omia lapsia, niin samalla saamme ruskeat hiukset (hormonit?), mutta hiustenlähtöä ei tule (niinkuin monet valittavat että tulis). Jos saadaan lisää lapsia, niin hiukset jatkavat tummumistaan kivan punertavan ruskeiksi (kuten minulla nyt 35 v). +50 vuotiaana on aika harmaille hiuksille. Ei tarvitse värjäilläkään hiuksia, koska tämä jatkuva hiusten värin muutosprosessi raidoittaa hiuksia kivasti=) Hiuksissamme on punapigmenttiä, mutta sitä ei juuri näe aivan lapsena. Murrosiässä alkaa jo tulemaan esiin punapigmentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen olen huomannut kyllä tässä samassa iässä, että hiukset on ohentuneet kamalasti. Ennen oli tosi paksut ja tuuheat, nykyään puolet ohuemmat :(.

Vierailija
4/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäinen harmaa hius tuli jo 22-vuotiaana. Sukuvika, pappa oli jo 30-kymppisenä harmaapäinen.

Vierailija
5/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 48-vuotiaana harmaat ovat edelleen yksittäistapauksia, mutta erottuvat ikävästi tummanruskeista hiuksista, joten pakko on värjätä.

Vierailija
6/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset harmaat kiinnittävät huomiota, mutta onneksi tulevat pikku hiljaa. En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Olen uhannut ruveta värjäämään, jos hyvin nopeasti alan muuttua harmaapäiseksi.

Vierailija
7/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on ollut samanlainen, iättömän näköiset hiukset, vielä yli 80 -vuotiaana oli tummat hiukset. Nyt kun lähenee 90 vuotta on harmaat hiukset. Äidillä on ihan valkoiset ja hänen hiuksensa alkoivat harmaantua jo alle 50-vuotiaana. Eli olen perinyt isältäni tuon taipumuksen...

Vierailija
8/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän hiuksia tietyllä jakauksella ja värjäyksestä aikaa niin "tuppo" harmaita näkyy tänä päivän :/ Nyt olen huimat 27...

Vierailija
9/9 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin päälle kolmekymppisenä niitä on mutta sentään vain tos edessä ei koko päässä, värjätä sais kuukauden välein, taikka alkaa blondiksi