Naiset: Kertokaa minkä tyyppinen mies viehättää?
Kommentit (74)
Olen ollut yli 10 vuotta korviani myöten rakastunut. Mies on parasta kokonaisuudessaan ja huonointa kokonaisuudessaan. 🤣
Siihen mihin joskus ihastut, siihen joskus vihastut. Ei ihminen ole lista ominaisuuksia. Hän on kokonaisuus.
Älykäs, sopiva huumorintaju, ystävällisyys.
Ulkonäössä ei ole vain yhtä tiettyä tyyppi, mutta se yhdistävä tekijä on, että miehet joihin olen tykästynyt, on olleet pitkiä.
Sytyn pidempi tukkaisista miehistä, jotka kuuntelevat tai soittavat rokkia(tai molempia), ovat syvällisiä pohdiskelijoita, jotka arvostavat taidetta ja kirjallisuutta. Olen tällä hetkellä palavasti ihastunut tällaiseen mieheen :)
Mites se äiti on sinut näin aikaisin herättänyt? Siivoa vaikka huoneesi ajankuluksi.
Minua ihastuttaa hyvät käytöstavat ja arvostava suhtautuminen muihin ihmisiin.
Haluan nörtti miehen, jonka kanssa pelata viikonloppuisin pelejä.
T. Nörtti nainen.
Mitähän tuokin tuolla aloituksella saavuttaa? Pelkkiä randomvastauksia, niistäkö tehdään yhteenveto ja aletaan sitä roolia....
Hymyilevä, avulias, keskustelutaitoinen, sydämellinen. Eli sellaisiin, joista huokuu hyvyys ja miellyttävyys.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuokin tuolla aloituksella saavuttaa? Pelkkiä randomvastauksia, niistäkö tehdään yhteenveto ja aletaan sitä roolia....
Paitsi ettei kuka tahansa saa tehtyä itsestään esimerkiksi taiteellista. Sitä joko on luonnostaan tai ei ollenkaan. Ei pysty feikkaamaan.
- Älykäs
- Kristinuskossa
- Pitää huolta parisuhteesta
- Liikunnallinen
- Musikaalinen
- Ystävällinen.
Isokaluinen 25 avaruuskirurgi. Pitää koirista ja matkailusta. Äänestää vasemmistoa.
- Yli 195cm
- naamatatuoitu
- huumorintajuinen
Vierailija kirjoitti:
Tervejärkinen.
Kuka muka olisi näin jokeroidussa maailmassa?
Mä ihastun sellaisiin naisiin jotka ovat 167cm pitkiä, siroja ruumiinrakenteeltaan, toki silti pitää olla muotoja.
Älyä pitää olla sen verran että keksii omaa tekemistä. Lisäksi plussaa on jos ei ole missään tyhjänpäiväisessä hyörimistyössä vaan saa työstä saamillaan tuloilla elätettyä itsensä.
Avainsanoja persoonalle; lämmin, hauska, tarpeeksi älykäs, viettelevä, sanavalmis
Ehdoton no no;
hänen elämänsä muodostuminen niin mitättömäksi sosiaalisilta puoleltaan että tyhjänpäiväisien asioiden esille nostelu ja näistä valittaminen on ainoa vaihtelevuus arjessa.
Läskit eivät ole koskaan herättäneet minkäänlaista vetoa, en oikeastaan tiedä miksi? Varmaan se liittyy läskeille ominaisesta tavasta elämälle epäolennaisten asioiden tapahtuvaksi odotteluun, marttyyriuteen ja siihen paidan etumuksen mahasta irti nyppimiseen.
Arvaamaton, jännittävä ja lihaksekas.
Pertti S kirjoitti:
Mä ihastun sellaisiin naisiin jotka ovat 167cm pitkiä, siroja ruumiinrakenteeltaan, toki silti pitää olla muotoja.
Älyä pitää olla sen verran että keksii omaa tekemistä. Lisäksi plussaa on jos ei ole missään tyhjänpäiväisessä hyörimistyössä vaan saa työstä saamillaan tuloilla elätettyä itsensä.
Avainsanoja persoonalle; lämmin, hauska, tarpeeksi älykäs, viettelevä, sanavalmis
Ehdoton no no;
hänen elämänsä muodostuminen niin mitättömäksi sosiaalisilta puoleltaan että tyhjänpäiväisien asioiden esille nostelu ja näistä valittaminen on ainoa vaihtelevuus arjessa.
Läskit eivät ole koskaan herättäneet minkäänlaista vetoa, en oikeastaan tiedä miksi? Varmaan se liittyy läskeille ominaisesta tavasta elämälle epäolennaisten asioiden tapahtuvaksi odotteluun, marttyyriuteen ja siihen paidan etumuksen mahasta irti nyppimiseen.
Sinä kuulostat ehdottomalta nounoulta.
Luovuus on heikko kohtani. Kaikki ihastukseni ja suuret rakkauteni ovat olleet jollain tavalla luovia. Kirjoittajia on ollut eniten, pari piirtäjää myös.
Emotionaalinen turvallisuus on minulle tärkeää. Kaikenlainen aggressiivisuus tai impulsiivisuus tappaa positiiviset tunteet tehokkaasti. Rauhallisuus ja tietty vakaa zeniläinen olemus sen sijaan vetoaa.
Lisäksi arvostan miehessä vastuunottoa, luontevat eläintenkäsittelijät näen melkein heti potentiaalisina kumppaneina.
Olen myös romanttinen luonne ja romanttisuus on vahvassa kytköksessä seksuaalisuuteni kanssa. Luonteva (ei liioiteltu tai lipevä) herrasmiesmäisyys ja naisellisuuteni hyväksyminen/arvostaminen saavat minut näkemään miehen potentiaalisena rakastajana ja seksikumppanina. Sen sijaan miehet jotka esimerkiksi kommentoivat halveksivasti korkokenkien käyttöäni tai laittautumistani ("turhaa ajan ja rahanhukkaa!" On yleisin) saavat minut tuntemaan itseni jätkämäiseksi ja sen seurauksena he itse mielessäni liukuvat auttamatta friendzonelle.
Komea, älykäs, vahva, taiteellinen, herkkä, rikas.