Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Kertokaa minkä tyyppinen mies viehättää?

Vierailija
04.01.2023 |

Millaisiin miehiin ihastut?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, älykäs, vahva, taiteellinen, herkkä, rikas.

Vierailija
2/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 10 vuotta korviani myöten rakastunut. Mies on parasta kokonaisuudessaan ja huonointa kokonaisuudessaan. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mihin joskus ihastut, siihen joskus vihastut. Ei ihminen ole lista ominaisuuksia. Hän on kokonaisuus.

Vierailija
4/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, sopiva huumorintaju, ystävällisyys.

Ulkonäössä ei ole vain yhtä tiettyä tyyppi, mutta se yhdistävä tekijä on, että miehet joihin olen tykästynyt, on olleet pitkiä.

Vierailija
5/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyn pidempi tukkaisista miehistä, jotka kuuntelevat tai soittavat rokkia(tai molempia), ovat syvällisiä pohdiskelijoita, jotka arvostavat taidetta ja kirjallisuutta. Olen tällä hetkellä palavasti ihastunut tällaiseen mieheen :)

Vierailija
6/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se äiti on sinut näin aikaisin herättänyt? Siivoa vaikka huoneesi ajankuluksi.

Vierailija
7/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihastuttaa hyvät käytöstavat ja arvostava suhtautuminen muihin ihmisiin.

Vierailija
8/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nörtti miehen, jonka kanssa pelata viikonloppuisin pelejä.

T. Nörtti nainen.

Vierailija
9/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuokin tuolla aloituksella saavuttaa? Pelkkiä randomvastauksia, niistäkö tehdään yhteenveto ja aletaan sitä roolia....

Vierailija
10/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä, avulias, keskustelutaitoinen, sydämellinen. Eli sellaisiin, joista huokuu hyvyys ja miellyttävyys.

Vierailija
11/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tuokin tuolla aloituksella saavuttaa? Pelkkiä randomvastauksia, niistäkö tehdään yhteenveto ja aletaan sitä roolia....

Paitsi ettei kuka tahansa saa tehtyä itsestään esimerkiksi taiteellista. Sitä joko on luonnostaan tai ei ollenkaan. Ei pysty feikkaamaan.

Vierailija
12/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Älykäs

- Kristinuskossa

- Pitää huolta parisuhteesta

- Liikunnallinen

- Musikaalinen

- Ystävällinen.

Vierailija
13/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervejärkinen.

Vierailija
14/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluinen 25 avaruuskirurgi. Pitää koirista ja matkailusta. Äänestää vasemmistoa.

Vierailija
15/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Yli 195cm

- naamatatuoitu

- huumorintajuinen

Vierailija
16/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervejärkinen.

Kuka muka olisi näin jokeroidussa maailmassa?

Vierailija
17/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastun sellaisiin naisiin jotka ovat 167cm pitkiä, siroja ruumiinrakenteeltaan, toki silti pitää olla muotoja.

Älyä pitää olla sen verran että keksii omaa tekemistä. Lisäksi plussaa on jos ei ole missään tyhjänpäiväisessä hyörimistyössä vaan saa työstä saamillaan tuloilla elätettyä itsensä.

Avainsanoja persoonalle; lämmin, hauska, tarpeeksi älykäs, viettelevä, sanavalmis

Ehdoton no no;

hänen elämänsä muodostuminen niin mitättömäksi sosiaalisilta puoleltaan että tyhjänpäiväisien asioiden esille nostelu ja näistä valittaminen on ainoa vaihtelevuus arjessa.

Läskit eivät ole koskaan herättäneet minkäänlaista vetoa, en oikeastaan tiedä miksi? Varmaan se liittyy läskeille ominaisesta tavasta elämälle epäolennaisten asioiden tapahtuvaksi odotteluun, marttyyriuteen ja siihen paidan etumuksen mahasta irti nyppimiseen.

Vierailija
18/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaamaton, jännittävä ja lihaksekas.

Vierailija
19/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti S kirjoitti:

Mä ihastun sellaisiin naisiin jotka ovat 167cm pitkiä, siroja ruumiinrakenteeltaan, toki silti pitää olla muotoja.

Älyä pitää olla sen verran että keksii omaa tekemistä. Lisäksi plussaa on jos ei ole missään tyhjänpäiväisessä hyörimistyössä vaan saa työstä saamillaan tuloilla elätettyä itsensä.

Avainsanoja persoonalle; lämmin, hauska, tarpeeksi älykäs, viettelevä, sanavalmis

Ehdoton no no;

hänen elämänsä muodostuminen niin mitättömäksi sosiaalisilta puoleltaan että tyhjänpäiväisien asioiden esille nostelu ja näistä valittaminen on ainoa vaihtelevuus arjessa.

Läskit eivät ole koskaan herättäneet minkäänlaista vetoa, en oikeastaan tiedä miksi? Varmaan se liittyy läskeille ominaisesta tavasta elämälle epäolennaisten asioiden tapahtuvaksi odotteluun, marttyyriuteen ja siihen paidan etumuksen mahasta irti nyppimiseen.

Sinä kuulostat ehdottomalta nounoulta.

Vierailija
20/74 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuus on heikko kohtani. Kaikki ihastukseni ja suuret rakkauteni ovat olleet jollain tavalla luovia. Kirjoittajia on ollut eniten, pari piirtäjää myös.

Emotionaalinen turvallisuus on minulle tärkeää. Kaikenlainen aggressiivisuus tai impulsiivisuus tappaa positiiviset tunteet tehokkaasti. Rauhallisuus ja tietty vakaa zeniläinen olemus sen sijaan vetoaa.

Lisäksi arvostan miehessä vastuunottoa, luontevat eläintenkäsittelijät näen melkein heti potentiaalisina kumppaneina.

Olen myös romanttinen luonne ja romanttisuus on vahvassa kytköksessä seksuaalisuuteni kanssa. Luonteva (ei liioiteltu tai lipevä) herrasmiesmäisyys ja naisellisuuteni hyväksyminen/arvostaminen saavat minut näkemään miehen potentiaalisena rakastajana ja seksikumppanina. Sen sijaan miehet jotka esimerkiksi kommentoivat halveksivasti korkokenkien käyttöäni tai laittautumistani ("turhaa ajan ja rahanhukkaa!" On yleisin) saavat minut tuntemaan itseni jätkämäiseksi ja sen seurauksena he itse mielessäni liukuvat auttamatta friendzonelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän