Brand Pitt on komeampi kuin Johnny Depp
Kommentit (28)
Saattaa olla, mutta minun ukkoni on sitäkin komeampi.
Molemmat vanhoja kurppia.
Mutta nuori Depp oli komeampi kuin nuori Pitt.
Pitt on aavistuksen verran vähemmän hullu.
Mutta, eipä noi nuoret kollit pärjää Esa Pakarisen komeudelle.
Johnny Deppillä on turhan paljon tatuointeja ja hän viettänyt raskaampaa elämää kuin Brad Pitt.
Entäs Brad Pint? Onko komeampi kuin Brand Pitt?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Brand Pitt?
se on brandnew Bitt
Pidän enemmän tummista piirteistä ja musta Johnny on komeampi. Toki hän oli mun mielestä komein mies mitä olen koskaan nähnyt, jo vuosikymmeniä sitten. Brad on kyllä myös aina ollut komea.
Vierailija kirjoitti:
Hugh Grant ei vissiin ikinä seonnut niin pahasti kun nämä kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt taitaa olla niin, että ne on ne entiset rouvat, joilla on kytkin luistanut pahemman kerran...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalilta vaikuttaa. Sen takiahan hän ei enää Hollyweirdille kelpaakaan.
Ihan nättejä olivat naamaltaan molemmat vuosia sitten. Komeita? Njääh! Siihen kategoriaan pääsee vaan yli 175senttiset.
ei ole kumpiakaan enää kovin komea
Helvetin hyvännäköinen helvetin hyvä näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
ei ole kumpiakaan enää kovin komea
Molemmat on juopporallaa ja naamat niin täynnä botoxia että peruukkki päähän ja Putinia näyttelemään. Matt Damond on kolmas joka on sairaan turpea kasvoistaan. Ja tietysti Alec Baldwin mutta hän nyt on muutenkin seko.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nättejä olivat naamaltaan molemmat vuosia sitten. Komeita? Njääh! Siihen kategoriaan pääsee vaan yli 175senttiset.
Kyllähän nuo molemmat ovat yli 175cm. Eikä sitä komeutta pituudesta katsota.
Kuuntelin muuten juuri podcatjakson, missä kerrottin, että luksushotellin vieraista Brad Pitt oli Ronaldon jälkeen kaikkein mukavin ja Depp puolestaan oli omituisin julkimovieras, joka teki monen tuhannen punnan huonepalvelulaskut ( mutta, toki joku kallis viinikin jo maksaa todella paljon )
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin muuten juuri podcatjakson, missä kerrottin, että luksushotellin vieraista Brad Pitt oli Ronaldon jälkeen kaikkein mukavin ja Depp puolestaan oli omituisin julkimovieras, joka teki monen tuhannen punnan huonepalvelulaskut ( mutta, toki joku kallis viinikin jo maksaa todella paljon )
Itse nuorena ja nättinä työskentelin lomakohteessa missä nämä supertähdet lomailivat. Suurinosa tosi ok ihmisiä mutta ainoa jota muistelen rakkaudella on Charles Barkley. Nuukasti sanottuna kun Barkley tuli lomalle oli piikki auki myös henkilökunnalle. Olin oikeasti surullinen kun kuulin että hänen äitinsä on kuollut.
Nykyään taas. Johnnylla oli vuotensa.