Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varattu nainen flirttailee selvästi ihastuneelle ihmiselle?

Vierailija
23.04.2022 |

Kysymys on otsikossa. En ymmärrä, miksi joku heittää tahallisesti bensaa liekkeihin.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luonteeltani iloinen, vitsailija, ja ystävällinen ja välitön. Hymyilen, tuun jutteleen, pyydän lounaalle, tungen seuraan, katson silmiin, saatan koskea käteen tai olkapäähän. Kohtelen mun ystäviä näin, myös työkavereita ja lomatuttuja joiden seurassa viihdyn. Sukupuolesta riippumatta. Ei se oo flirttiä siitä huolimatta että jotkut luulee niin. Ikinä ei oo kukaan sanonut että lopeta, toi on häirintää. En mä oo vastuussa muiden mahdollisista tunteista, vain omistani.

Vierailija
42/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, niin kauan kun annat flirtille mahdollisuuden, kärsit. Miksi tuet perheellisen muijan sekoilua? Etkö ymmärrä että työpaikoilla tuo on seksuaalista häirintää. Kerro johtoportaaseen ellei muija lopeta ja kerro muijalle, että ilmiannat hänet johtoportaalle ja miehelleen.

En haluaisi tuollaista draamaa kuitenkaan. Ei tapahtunut töissä tämä.

Ap

Draamaa? No miksi sitten valitat täällä? Itsehän suostut pelaamaan naikkosen pelejä. Ja ämmä naimisissa🤮

Olen edelleen ihastunut häneen. En kykenisi sanomaan hänelle pahasti, enkä halua aiheuttaa mitään negatiivista hänen elämäänsä. Olem 100% lojaali hänelle edelleen. Toivoisin, että hän itse tajuaisi jatkossa ainakin muita kohtaan käyttäytyä vastuullisemmin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä flirttailen usein ihan huvikseni, myös naisille, en ole kuvitellutkaan että joku voisi olla minuun ihastunut...

Mikä ihme saa sinut flirttailemaan naisille, jos he eivät kiinnosta "siinä mielessä"? Mikä motivoi sellaiseen?

En tiedä, se on vain sellainen tapa. Hauskanpitoa joka piristää päivää. Yleensä saa hauskoja vitsejä aikaiseksi jos toinen lähtee mukaan kaksimieliseen vihjailuun tms. Tai ehkä minä olen nyt ymmärtänyt flirttailun jotenkin eri tavalla kuin sinä? Ei se minulle tarkoita että haluan sänkyyn. Saatan toki pitää ihmistä viehättävänä tai kauniina/söpönä/komeana, mutta siihen se jääkin.

Ja sitten jonain päivänä jäät kiinni. Itket kun mua ei ymmärretä! Kasva ämmä aikuiseksi, ennenkuin sä oot oikeudessa flirttiongelman vuoksi.

Vierailija
44/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tekeväni tätä joskus. En tosin lähtenyt koskaan flirttiin mukaan mutta huomasin nauttivani huomiosta ja flirtin kohteena olosta vaikka suhteessa olen. Suhteessani on ollut paljon välinpitämättömyyttä ja feidailua miehen puolelta niin pohdin johtuiko siitä. Menin sitten peilin eteen ja lopetin moisen enkä nykyään katso ketään edes päin muuta kuin tervehtiessä.

Vierailija
45/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi se varattu nainen vain jatkaa touhujaan, vaikka tietää, että toinen osapuoli ihastuu entistäkin pahemmin? Se varattu ei tietenkään aio oikeasti suostua mihinkään sen härnäämisen kohteensa kanssa. Mutta mikä saa toimimaan noin?

Mistäs sinä tiedät, mitä ne touhuaa. Vai oletko aina kyttäämässä kiikarit pystyssä?

Vierailija
46/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, niin kauan kun annat flirtille mahdollisuuden, kärsit. Miksi tuet perheellisen muijan sekoilua? Etkö ymmärrä että työpaikoilla tuo on seksuaalista häirintää. Kerro johtoportaaseen ellei muija lopeta ja kerro muijalle, että ilmiannat hänet johtoportaalle ja miehelleen.

En haluaisi tuollaista draamaa kuitenkaan. Ei tapahtunut töissä tämä.

Ap

Draamaa? No miksi sitten valitat täällä? Itsehän suostut pelaamaan naikkosen pelejä. Ja ämmä naimisissa🤮

Olen edelleen ihastunut häneen. En kykenisi sanomaan hänelle pahasti, enkä halua aiheuttaa mitään negatiivista hänen elämäänsä. Olem 100% lojaali hänelle edelleen. Toivoisin, että hän itse tajuaisi jatkossa ainakin muita kohtaan käyttäytyä vastuullisemmin.

Ap

Miksi et vaadi höneltä vastuullisuutta? Sano suoraan ettei ole sopivaa. Miksi alistut kiusaamiselle, sitä tuo on. Ämmä on narsku, joka vaan loukkaa sua, koska oikeesti tyhmä ja haluaa roikottaa sua.

Vierailija
47/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon luonteeltani iloinen, vitsailija, ja ystävällinen ja välitön. Hymyilen, tuun jutteleen, pyydän lounaalle, tungen seuraan, katson silmiin, saatan koskea käteen tai olkapäähän. Kohtelen mun ystäviä näin, myös työkavereita ja lomatuttuja joiden seurassa viihdyn. Sukupuolesta riippumatta. Ei se oo flirttiä siitä huolimatta että jotkut luulee niin. Ikinä ei oo kukaan sanonut että lopeta, toi on häirintää. En mä oo vastuussa muiden mahdollisista tunteista, vain omistani.

Mielestäni kaikki ovat ainakin vähäsen vastuussa lähimmäisistään ja heidän tunteistaankin. Miksi eivät olisi?

Itse en koskettelisi koskaan ketään vieraampaa ihmistä, ellen olisi kiinnostunut romanttisessa mielessä ja havainnut selvää vastakaikuakin ja hyväksyntää.

Onko sinulle luontaisesta käytöksestä seurannut koskaan mitään lieveilmiöitä, kuten näitä ihastumisia? Miksi tai miksi ei?

Ap

Vierailija
48/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin jos joku flirttailisi minulle. 

Vierailija
49/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tekeväni tätä joskus. En tosin lähtenyt koskaan flirttiin mukaan mutta huomasin nauttivani huomiosta ja flirtin kohteena olosta vaikka suhteessa olen. Suhteessani on ollut paljon välinpitämättömyyttä ja feidailua miehen puolelta niin pohdin johtuiko siitä. Menin sitten peilin eteen ja lopetin moisen enkä nykyään katso ketään edes päin muuta kuin tervehtiessä.

Samoin. Joskus meni jopa suuteluun ja rintojen hyväilyyn, mutta yhdyntään vedin rajan. Suhde alkoi sitten toimia kun mies huomasi etten ole mikään itsestäänselvyys ja kaipaan huomiota.

Vierailija
50/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö maailmassa ole todellakaan sinkkuja sulle? Mikä pakko on varattua haaveilla, ja mitä sä siitä oikeesti tiedät mitään? Voi olla piru pirtissä ja ukkonsa ei uskois samaksi naiseksi, jos tietäis ton flirtin puuhailut! Herää jo, älä anna vedättää. Etsi oman tasoisesi älykäs ihminen elämääsi.

Vierailija
51/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo nää tulella leikkivät usein kärventyy karrelle. Ja sama rumba alkaa alusta jonku toisen kanssa. Jotenki sairasta ja häikäilemätöntä kaikkia osapuolia kohtaan. Flirtit on egoistisia, jättävät savuavia raunioita taakseen - ja nauttivat siitä!

Vierailija
52/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä flirttailen usein ihan huvikseni, myös naisille, en ole kuvitellutkaan että joku voisi olla minuun ihastunut...

Mikä ihme saa sinut flirttailemaan naisille, jos he eivät kiinnosta "siinä mielessä"? Mikä motivoi sellaiseen?

En tiedä, se on vain sellainen tapa. Hauskanpitoa joka piristää päivää. Yleensä saa hauskoja vitsejä aikaiseksi jos toinen lähtee mukaan kaksimieliseen vihjailuun tms. Tai ehkä minä olen nyt ymmärtänyt flirttailun jotenkin eri tavalla kuin sinä? Ei se minulle tarkoita että haluan sänkyyn. Saatan toki pitää ihmistä viehättävänä tai kauniina/söpönä/komeana, mutta siihen se jääkin.

Ja sitten jonain päivänä jäät kiinni. Itket kun mua ei ymmärretä! Kasva ämmä aikuiseksi, ennenkuin sä oot oikeudessa flirttiongelman vuoksi.

Jään kiinni? Mistä? :D

Vierailija
53/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätä haahuilu ja etsi tasokkaampi ja rehellinen nainen. Tuohan flirttailee sittenkin vaikka menisitte naimisiin. Mieti, mitä jörkee?

Vierailija
54/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään kiinni? Mistä? :D

Mietipä ihan ite.🤣

Vierailija
55/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. Kai naisten pitää sitten poistaa somesta kaikki mieskaverit ja lopettaa miehille puhuminen. Ei saa katsoa sinne päinkään eikä hymyillä.

Olisiko hyvä, jos myös pukeuduttaisiin mustaan pitkään kaapuun?

Yksi miestyökaveri kerran valitti siitä, että pidin polvipituisia hameita. Kuulemma häntä häiritsi, kun hän näki sääreni. Kun kerroin tästä naiskavereille ja pohdin, että pitääkö nyt alkaa pitää töissä nilkkapituisia hameita tai pitkiä housuja, he sanoivat, että mieshän vain heitti läppää ja miten voit ottaa sen noin tosissasi.

Kuinka nainen voi tietää, mikä on sopivaa käytöstä? Mikä on huumoria ja mikä oikeaa valitusta? Tulkaa kertomaan suoraan ja yksiselitteisesti, jos käytös on sopimatonta.

Vierailija
56/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun minun traumapersoonani aktivoituu tuollaisessa tilanteessa. Käyn terapiassa, mutta muut persoonat puskevat esiin. Eivät he kysy minulta saavatko tulla. Pahoittelen tilannetta. Mieheni ymmärtää missä mennään.

Vierailija
57/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti siksi, että se hivelee naisen itsetuntoa ja nainen rakastaa huomiota. Ihan siis itsekkäistä syistä nainen leikkii toisen tunteilla.

Se olis tää. Ja näitä on yllättävän paljon. Kyllä sen erottaa, kuka on ystävällinen ja iloinen muuten vaan ja kuka pelailee. Kohtelee vaan kylmähkön neutraalisti, niin kyllä näille viesti menee perille.

Vierailija
58/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä keskustelu ei ole flirttailua ja pelkkä hymyily ei ole flirttailua. 

Vierailija
59/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inseille ei kukaan nainen koskaan edes puhu. Nyt haukutaan taas naiset lyttyyn, jos ovat joskus olleet mukavia jollekin. 

Vierailija
60/75 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen ehdotellut jotain, kosketellut, tai tehnyt jotain selkeästi vihjaavaa?