Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvihaalarin koosta. Apua tarvitaan, kiitos!

07.10.2006 |

Poika 3v ja nyt pituutta noin 100 cm. Olen ajatellut haalareiksi Jonathania ja Cittari Lassietec. Mikä koko 104 vai 110? Poika hoikka ja pitkä. Kokemusta kun minulla ei ole näistä haalareista. Vai sopisiko jokin muu merkki paremmin?

On tää nyt vaikeeta mutta olisi tarkoitus mennä yksin ensi viikolla talvivaateostoksille. Saahan niitä vaihtaa mutta oma rumbansa siinäkin.

Kiitos avusta jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tyttö on noin 76cm pitkä. Jonathanin 86cm haalari on aivan liian iso, tyttö hukkuu siihen. Ostin Reimatecin 80cm ja cittarin lassietecin 80cm, reimatec on reilumpi, mutta lassiessakin vielä aika paljon kasvuvaraa.

Joten mielestäni sekä jonathan että lassie on reiluja haalareita. ainakin jonathanista sinuna ottaisin tuon 104cm haalarin.

Vierailija
2/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 3v. n. 101cm poika. Viime talvena oli jo käytössä 98cm haalarit, mutta nyt ne näyttävät menevän päälle juuri ja juuri, pyllistysvara jää olemattomaksi. Eli saavat olla varahaalareina, jos vaikka käy pissavahinko. Ostimme Lassien haalarin 104cm, näytti olevan oikean hyvä. 110cm:een olisi hukkunut. Jos nyt joku hurja kasvupyrähdys tulee, niin sittenhän voi tammialesta hankkia sen isomman.

- tiukkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tosin,mutta kans hoikka(14,8kg) ja on 101cm pitkä.

Ensi talven haalarit olen ostanut kokoa 104.

Vaikuttivat sopivan kokoisilta sopivan väljiltä ,mut ei liian isoilta.

Merkeillä ei niin väliä aika saman kokisia ovat. Osta senllainen mikä miellyttää itseäsi.

Vierailija
4/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme koko perhe ostoksilla Cittarissa ja ne Lassien haalarit aivan järkyn nähköiset ja tuntuiset. Sellaista minun lapsuudesta tutut " ensteks" (vai mikä nyt olikaan...) tapista materiaalia. Vaikka sitä olen ajatellut varahaalariksi ja Jonathania ykköshaalariksi niin jäin kuitenkin miettimään sitä. Yritin saada poikaa kokeilemaan mutta ei niin ei... Hirvee huuto syntyi... Näytti vaan jotenkin näin pelkästään kovin pieneltä se 104 cm. Ehkä se päällä on sit sopiva, mene ja tiedä. Täytynee raahata poika (ja aimo annos kärsivällisyysttä) matkaan ens viikon haalariostoksille.

Vierailija
5/5 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt tämän syksyn hankinnat siten, että jos vain mahdollista vien kotiin sovitettavaksi ja jos ei sovi, palautan tyynesti. Esim. stokka on hyvä tässä, samoin pikkuväki ja eiköhän tuo noissa isoissa marketeissakin onnistu. Jesperjuniorissakin onnistuu. Jostain syystä ei ole huvittanut lähteä ostoksille vauvan ja uhmaikäisen kanssa ;) Ja esim. haalarista saa paremman kuvan, kun sovittelee kotona rauhassa kenkien sun muiden kanssa. Tosin tämä onnistuu helposti vain, jos ko. kauppa on lähellä.