Onko teidän mielestänne typerää lopettaa alkava suhde mieheen sen takia, että hän on asunut aikaisemmin yläpuolellani ja kuulin usein ällöttäviä seksiääniä kattoni läpi?
Ei asuta kumpikaan enää tuossa talossa, mutta tuli ilmi, että olemme molemmat asuneet samaan aikaan siellä, hän juuri minun asuntoni yläpuolella. En voi olla muistamatta, kuinka ällöttävältä ja piittaamattomalta ihmiseltä hän vaikutti asuessani talossa. En sillon siis ikinä nähnyt häntä tai tiennyt muuta kuin sukunimen, mutta törmäsimme muissa merkeissä ja ihastuimme.
Kommentit (77)
Tatin hakkaamisesta lähtee ääntä, halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ääniä? AAH AAH vai törkypuheita?
No sellaisia, että nainen/naisia siellä taisi käydä aika usein ja keskellä yötäkin siellä usein puuhailtiin äänekkäästi.
Kumpa tämä olisi tullut ilmi jo aikaisemmin, niin en olisi ikinä ihastunut koko mieheen.
Jos oletettavasti olette molemmat aikuisia niin onko niiin ihmeellistä että miehellä on ollut seksielämää? Ei siellä välttämättä kukaan muu ole rampannut kun miehen senhetkinen naisystävä. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jotkut ovat äänekkäitä petipuuhissa. Jos jatkat suhdetta saatat vielä itsekin samalla tavalla voihkinnallasi häiritä naapurin yöunia tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos oletettavasti olette molemmat aikuisia niin onko niiin ihmeellistä että miehellä on ollut seksielämää? Ei siellä välttämättä kukaan muu ole rampannut kun miehen senhetkinen naisystävä. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jotkut ovat äänekkäitä petipuuhissa. Jos jatkat suhdetta saatat vielä itsekin samalla tavalla voihkinnallasi häiritä naapurin yöunia tulevaisuudessa.
Eikö sinua ällöttäisi, jos saisit tietää kuunnelleesi kolme vuotta miehesi ja hänen eksänsä ja/tai panojensa naimista?
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi.
Samaa mieltä!
Hyvä, jos on sentään jotkut ymmärtävät minun näkökantani. Pitää vain keksiä, miten kerron miehelle, että lopetan hänen kanssaan. Tuskin voin oikeaa syytä kertoa.
No kyllähän tuossa on turhan suuri ero arvomaailmoissa eikä se tietenkään tilannetta ainakaan paranna, että sitä eroavuutta on joutunut kuuntelemaan aitiopaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua ällöttäisi, jos saisit tietää kuunnelleesi kolme vuotta miehesi ja hänen eksänsä ja/tai panojensa naimista?
No ei. Ihan normaali asia. Ainakin seksiä pitäisi olla tiedossa sitten.
Eri
Mä olen koko ikäni asunut kerrostaloissa, enkä ikinä ole kuullut naapurien seksimölyjä. Olisi kiva, edes kerran kuulla, niin voisin samaistua näihin keskusteluihin paremmin. N59
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jos on sentään jotkut ymmärtävät minun näkökantani. Pitää vain keksiä, miten kerron miehelle, että lopetan hänen kanssaan. Tuskin voin oikeaa syytä kertoa.
Sanot vaan, että ei tämä vaan tunnu nyt niin hyvältä/oikealta että tapailua olisi järkevää enää jatkaa.
Ei kannata alkaa keksimäänkään mitään yhtä syytä (eikä sanoa tuota oikeaakaan) vaan että kokonaisuutena juttu ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuossa on turhan suuri ero arvomaailmoissa eikä se tietenkään tilannetta ainakaan paranna, että sitä eroavuutta on joutunut kuuntelemaan aitiopaikalta.
Mitä se muuten arvomaailmasta kertoo, että on ollut äänekästä seksiä?
Varsinkaan jos ääntelijä on ollut se nainen, miten on ap?
Saattoihan se muutenkin olla joku muu Naapuri, ääni kantautuu kerrostaloissa joskus erikoisilla tavoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kuulla yhden suhteen aikana että mies oli käynyt kaveriporukkansa kaikki naiset läpi yhtä luukunottamatta jota sitäkin oli vongannut. Ei nyt sama asia mutta meinas tulla oksennus kurkkuun kun kuunteli naisten juttuja miehestäni parin viinilasin jälkeen illanistujaisissa. Itse miehen suusta ne kestäisi mutta naisen ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen koko ikäni asunut kerrostaloissa, enkä ikinä ole kuullut naapurien seksimölyjä. Olisi kiva, edes kerran kuulla, niin voisin samaistua näihin keskusteluihin paremmin. N59
No jaa. Pistä pokea pyörimään ja äänet täysille niin pääset hyvin kärryille siitä miltä se feikki-orkku ym touhu kuulostaa.
Se ei ole nautintoa vaan ainoastaan noloa, kun muidu huutaa kuin sirkkeli ja ukko karjahtelee kun sängynpääty hakkaa rytmikkäästi seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kuulla yhden suhteen aikana että mies oli käynyt kaveriporukkansa kaikki naiset läpi yhtä luukunottamatta jota sitäkin oli vongannut. Ei nyt sama asia mutta meinas tulla oksennus kurkkuun kun kuunteli naisten juttuja miehestäni parin viinilasin jälkeen illanistujaisissa. Itse miehen suusta ne kestäisi mutta naisen ei.
Mulle kävi ilmi, että mies on käynyt läpi kaveriporukkansa, harrastusporukkansa, naapurustonsa, tinderin jne jne jne. 🤮
Oletko itse harrastanut miehen kanssa vielä seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se muuten arvomaailmasta kertoo, että on ollut äänekästä seksiä?
Varsinkaan jos ääntelijä on ollut se nainen, miten on ap?Saattoihan se muutenkin olla joku muu Naapuri, ääni kantautuu kerrostaloissa joskus erikoisilla tavoilla
No ap pitää sellaista ällöttävänä ja mies mitä ilmeisemmin ei pidä. Siinä on melkoinen näkemysero joka kertoo arvomaailmojen olevan etäällä ja se aiheuttaa aina vain ongelmia.
Toisekseen koko mies vaikutti ap mielestä ällöttävältä ja piittaamattomalta ym silloin kun ei nähnyt samaa ihmisistä vaaleanpunaisten lasien läpi.
Ja se on se todellinen tuntemus toisesta ihmisestä.
Siis mitä ääniä? AAH AAH vai törkypuheita?