Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestänne typerää lopettaa alkava suhde mieheen sen takia, että hän on asunut aikaisemmin yläpuolellani ja kuulin usein ällöttäviä seksiääniä kattoni läpi?

Vierailija
22.04.2022 |

Ei asuta kumpikaan enää tuossa talossa, mutta tuli ilmi, että olemme molemmat asuneet samaan aikaan siellä, hän juuri minun asuntoni yläpuolella. En voi olla muistamatta, kuinka ällöttävältä ja piittaamattomalta ihmiseltä hän vaikutti asuessani talossa. En sillon siis ikinä nähnyt häntä tai tiennyt muuta kuin sukunimen, mutta törmäsimme muissa merkeissä ja ihastuimme.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oletettavasti olette molemmat aikuisia niin onko niiin ihmeellistä että miehellä on ollut seksielämää? Ei siellä välttämättä kukaan muu ole rampannut kun miehen senhetkinen naisystävä. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jotkut ovat äänekkäitä petipuuhissa. Jos jatkat suhdetta saatat vielä itsekin samalla tavalla voihkinnallasi häiritä naapurin yöunia tulevaisuudessa. 

Eikö sinua ällöttäisi, jos saisit tietää kuunnelleesi kolme vuotta miehesi ja hänen eksänsä ja/tai panojensa naimista?

Itse sain kuulla yhden suhteen aikana että mies oli käynyt kaveriporukkansa kaikki naiset läpi yhtä luukunottamatta jota sitäkin oli vongannut. Ei nyt sama asia mutta meinas tulla oksennus kurkkuun kun kuunteli naisten juttuja miehestäni parin viinilasin jälkeen illanistujaisissa. Itse miehen suusta ne kestäisi mutta naisen ei.

Mulle kävi ilmi, että mies on käynyt läpi kaveriporukkansa, harrastusporukkansa, naapurustonsa, tinderin jne jne jne. 🤮

Tämän takia en halua tutustua miehiin suoraan tapailumielessä, ei ikinä tiedä mitä sieltä paljastuu!

Vierailija
22/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse harrastanut miehen kanssa vielä seksiä?

En onneksi. On ollut miehen puolelta kyllä yritystä, mutta olen kieltäytynyt, koska olen demiseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ei tunnu hyvältä niin totta kai sen saa lopettaa.

Tosin jos itse olisin ap:n asemassa niin kiinnostaisi ennen dumppaamista edes kerran kokeilla seksiä moisen panomiehen kanssa. Saisiko minutkin yhtä äänekkääksi? Tulisipa minunkin kohdalle joku tuollainen.

Vierailija
24/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vain tarkoittaa, että mies on saanut paljon harjoitusta ja naiset voihkineet, eli olleet tyytyväisiä palveluun. Miksi tämä on ongelma?

Vierailija
25/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään syy ole typerä lopettaa suhdetta jos se asia/ominaisuus toisessa haittaa sinua. Typerämpää olisi jatkaa suhdetta ja erota vasta kuukauden tai vuoden päästä.

Vierailija
26/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oletettavasti olette molemmat aikuisia niin onko niiin ihmeellistä että miehellä on ollut seksielämää? Ei siellä välttämättä kukaan muu ole rampannut kun miehen senhetkinen naisystävä. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jotkut ovat äänekkäitä petipuuhissa. Jos jatkat suhdetta saatat vielä itsekin samalla tavalla voihkinnallasi häiritä naapurin yöunia tulevaisuudessa. 

Eikö sinua ällöttäisi, jos saisit tietää kuunnelleesi kolme vuotta miehesi ja hänen eksänsä ja/tai panojensa naimista?

Itse sain kuulla yhden suhteen aikana että mies oli käynyt kaveriporukkansa kaikki naiset läpi yhtä luukunottamatta jota sitäkin oli vongannut. Ei nyt sama asia mutta meinas tulla oksennus kurkkuun kun kuunteli naisten juttuja miehestäni parin viinilasin jälkeen illanistujaisissa. Itse miehen suusta ne kestäisi mutta naisen ei.

Mulle kävi ilmi, että mies on käynyt läpi kaveriporukkansa, harrastusporukkansa, naapurustonsa, tinderin jne jne jne. 🤮

Tämän takia en halua tutustua miehiin suoraan tapailumielessä, ei ikinä tiedä mitä sieltä paljastuu!

No hei, en tutustunut häneen tapailumielessä! Siksi se olikin tuplashokki. 

Vierailija
27/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan vain tarkoittaa, että mies on saanut paljon harjoitusta ja naiset voihkineet, eli olleet tyytyväisiä palveluun. Miksi tämä on ongelma?

Eivät ole tyytyväisiä. Muuten siellä olisi yksi voihkija vuodesta toiseen. 

Vierailija
28/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
29/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Eiku ei

Vierailija
30/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin jos itse olisin ap:n asemassa niin kiinnostaisi ennen dumppaamista edes kerran kokeilla seksiä moisen panomiehen kanssa. Saisiko minutkin yhtä äänekkääksi? Tulisipa minunkin kohdalle joku tuollainen.

Mä en. Ainoa ilo tässä tilanteessa on se, että en antanut sen miehen panna mua.

Vierailija
31/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut ilmi, onko ollut sama voihkija vai useampi?

Vierailija
32/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtuvat (edes voihkivat) naiset ei ole miehelle minkäänlainen meriitti vaikka häntäheikit siipimiehineen niin kuvitteleekin.

Eikä se tosiaan tee miehestä todellista panomiestä. Ennemminkin päinvastoin.

Vierailija
33/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli mullakin mieleen, kannattaisi kokeilla. Jos mies onkin superhyvä ja suhde myös hyvä, niin voisi jatkaa, jos taas on huono, niin tietäisi eroavansa hyvästä syystä.

Vierailija
34/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää ihmiset, jotka hokevat jonkun seksin harjoituksen tärkeyttä ja sitä kuinka se on hyvä asia, että mies on pannut ympäri ämpäri.

Vierailija
35/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset on feikanneet orkunsa jotta rynkytys päättyisi. Mikä tuossa kertoo tyytyväisyydestä?

Vierailija
36/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtuvat (edes voihkivat) naiset ei ole miehelle minkäänlainen meriitti vaikka häntäheikit siipimiehineen niin kuvitteleekin.

Eikä se tosiaan tee miehestä todellista panomiestä. Ennemminkin päinvastoin.

Ei tuota voi tietää, monta naista saanut mies voi olla hyvä tai olla olematta. Omalla kohdallani elämässään eniten naisia _oikeasti_ saaneet miehet ovat olleet parhaita, mutta suurta naistenmiestä _esittävät_ miehet vastaavasti huonoimpia.

Vierailija
37/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan tuosta on? Jos useampi vuosi niin kyllähän se mies on voinut sittemmin aikuistua, se on voinut olla vaan semmoinen vaihe tai nuoruuden hölmöilyä, jolle voi nyt myöhemmin nauraa. Kyllähän ihmiset muuttuu, eikä tuo ole mikään kovin vakava asia kuitenkaan. Mutta jos suht vähän aikaa niin sitten ymmärrän ällötyksen.

Vierailija
38/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi wau mikä haave ja unelma sulla. Haluat siis niin pskaa seksiä, että voihkit ja feikkaat orkun jotta mies laukeaisi "kun sä sait jo"?

No, kukin unelmoi mistä unelmoi.

Vierailija
39/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut ilmi, onko ollut sama voihkija vai useampi?

No hänellä oli joku muutaman vuoden suhde, mutta se päättyi laskujeni mukaan n. 1,5 v vuotta ennen kuin itse muutin pois. Mies asui talossa minua pidempään. Ihan aktiivisesti niitä ääniä sieltä kuului muistini mukaan ja mies on minulle kertonutkin olleensa eron jälkeen Tinderissä ja käyneensä aina "silloin tällöin" treffeillä, mutta ketään parisuhdemielessä sopivaa ei löytynyt. No ehkä meillä on eri käsitys siitä, mikä on silloin tällöin.

Vierailija
40/77 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan tuosta on? Jos useampi vuosi niin kyllähän se mies on voinut sittemmin aikuistua, se on voinut olla vaan semmoinen vaihe tai nuoruuden hölmöilyä, jolle voi nyt myöhemmin nauraa. Kyllähän ihmiset muuttuu, eikä tuo ole mikään kovin vakava asia kuitenkaan. Mutta jos suht vähän aikaa niin sitten ymmärrän ällötyksen.

Vajaa kolme vuotta