Onko teidän mielestänne typerää lopettaa alkava suhde mieheen sen takia, että hän on asunut aikaisemmin yläpuolellani ja kuulin usein ällöttäviä seksiääniä kattoni läpi?
Ei asuta kumpikaan enää tuossa talossa, mutta tuli ilmi, että olemme molemmat asuneet samaan aikaan siellä, hän juuri minun asuntoni yläpuolella. En voi olla muistamatta, kuinka ällöttävältä ja piittaamattomalta ihmiseltä hän vaikutti asuessani talossa. En sillon siis ikinä nähnyt häntä tai tiennyt muuta kuin sukunimen, mutta törmäsimme muissa merkeissä ja ihastuimme.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde ei tunnu hyvältä niin totta kai sen saa lopettaa.
Tosin jos itse olisin ap:n asemassa niin kiinnostaisi ennen dumppaamista edes kerran kokeilla seksiä moisen panomiehen kanssa. Saisiko minutkin yhtä äänekkääksi? Tulisipa minunkin kohdalle joku tuollainen.
Oi wau mikä haave ja unelma sulla. Haluat siis niin pskaa seksiä, että voihkit ja feikkaat orkun jotta mies laukeaisi "kun sä sait jo"?
No, kukin unelmoi mistä unelmoi.
Yksi pska seksikerta sinne tai tänne, en minä siihen kuolisi. Mutta jos olisikin mahtavaa niin siinäpä olisikin jotain mitä muistella. Ap:n tilanteessa siis näkisin, että minulla olisi vain voitettavaa siinä, että kokeilisin itsekin miltä sen panomiehen kuuluisa seksi tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin jos itse olisin ap:n asemassa niin kiinnostaisi ennen dumppaamista edes kerran kokeilla seksiä moisen panomiehen kanssa. Saisiko minutkin yhtä äänekkääksi? Tulisipa minunkin kohdalle joku tuollainen.
Oi wau mikä haave ja unelma sulla. Haluat siis niin pskaa seksiä, että voihkit ja feikkaat orkun jotta mies laukeaisi "kun sä sait jo"?
Yksi pska seksikerta sinne tai tänne, en minä siihen kuolisi. Mutta jos olisikin mahtavaa niin siinäpä olisikin jotain mitä muistella. Ap:n tilanteessa siis näkisin, että minulla olisi vain voitettavaa siinä, että kokeilisin itsekin miltä sen panomiehen kuuluisa seksi tuntuisi.
Harmi ettet oo mun paikalla. Itse en nimittäin halua olla yksi nainen miehen monien panojen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet oo mun paikalla. Itse en nimittäin halua olla yksi nainen miehen monien panojen joukossa.
Siinä tapauksessa on täysin oikein jättää kyseinen panomies. Sinulle löytyy varmasti joku sopivampi. Toivottavasti me molemmat vielä löydämme etsimämme :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oletettavasti olette molemmat aikuisia niin onko niiin ihmeellistä että miehellä on ollut seksielämää? Ei siellä välttämättä kukaan muu ole rampannut kun miehen senhetkinen naisystävä. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jotkut ovat äänekkäitä petipuuhissa. Jos jatkat suhdetta saatat vielä itsekin samalla tavalla voihkinnallasi häiritä naapurin yöunia tulevaisuudessa.
Eikö sinua ällöttäisi, jos saisit tietää kuunnelleesi kolme vuotta miehesi ja hänen eksänsä ja/tai panojensa naimista?
Itse sain kuulla yhden suhteen aikana että mies oli käynyt kaveriporukkansa kaikki naiset läpi yhtä luukunottamatta jota sitäkin oli vongannut. Ei nyt sama asia mutta meinas tulla oksennus kurkkuun kun kuunteli naisten juttuja miehestäni parin viinilasin jälkeen illanistujaisissa. Itse miehen suusta ne kestäisi mutta naisen ei.
Mulle kävi ilmi, että mies on käynyt läpi kaveriporukkansa, harrastusporukkansa, naapurustonsa, tinderin jne jne jne. 🤮
Tämän takia en halua tutustua miehiin suoraan tapailumielessä, ei ikinä tiedä mitä sieltä paljastuu!
No hei, en tutustunut häneen tapailumielessä! Siksi se olikin tuplashokki.
Toisaalta on ihan positiivista, jos mies on yhä väleissä vanhojen säätöjensä kanssa. Olisi hälyttävää, jos kaikkiin olisi mennyt välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi.
Samaa mieltä!
Kuin myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oletettavasti olette molemmat aikuisia niin onko niiin ihmeellistä että miehellä on ollut seksielämää? Ei siellä välttämättä kukaan muu ole rampannut kun miehen senhetkinen naisystävä. Seksi kuuluu parisuhteeseen ja jotkut ovat äänekkäitä petipuuhissa. Jos jatkat suhdetta saatat vielä itsekin samalla tavalla voihkinnallasi häiritä naapurin yöunia tulevaisuudessa.
Eikö sinua ällöttäisi, jos saisit tietää kuunnelleesi kolme vuotta miehesi ja hänen eksänsä ja/tai panojensa naimista?
Jos minä olisin sitä mieltä, että seksi ennen avioliittoa (olen et mies ei voihkituttanut vaimoaan) olisi täysin ok, en missään nimessä häiriintyisi siitä, että olisin kuullut seksiääniä vaan pitäisin sitä normaalina.
konservatiiviuskis
Jos toinen ällöttää niin eihän siitä suhteesta mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli mullakin mieleen, kannattaisi kokeilla. Jos mies onkin superhyvä ja suhde myös hyvä, niin voisi jatkaa, jos taas on huono, niin tietäisi eroavansa hyvästä syystä.
Noi miehet dumppaa naisen, vaikka nainen olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kuulla yhden suhteen aikana että mies oli käynyt kaveriporukkansa kaikki naiset läpi yhtä luukunottamatta jota sitäkin oli vongannut. Ei nyt sama asia mutta meinas tulla oksennus kurkkuun kun kuunteli naisten juttuja miehestäni parin viinilasin jälkeen illanistujaisissa. Itse miehen suusta ne kestäisi mutta naisen ei.
Mulle kävi ilmi, että mies on käynyt läpi kaveriporukkansa, harrastusporukkansa, naapurustonsa, tinderin jne jne jne. 🤮
Tämän takia en halua tutustua miehiin suoraan tapailumielessä, ei ikinä tiedä mitä sieltä paljastuu!
Toisaalta on ihan positiivista, jos mies on yhä väleissä vanhojen säätöjensä kanssa. Olisi hälyttävää, jos kaikkiin olisi mennyt välit.
Hälyyttävää on se, että narsistit haluavat pysyä väleissä kaikkien vanhojen säätöjensä ja eksiensä kanssa. Terve ihminen pystyy irrottautumaan.
Jotkut ne keksii näitä tarinoitaan,,, ja toiset uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomiesten seksi on esineellistävää paskaa, harvoin haluavat käyttää kumia. Sain tippurin, en muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälyyttävää on se, että narsistit haluavat pysyä väleissä kaikkien vanhojen säätöjensä ja eksiensä kanssa. Terve ihminen pystyy irrottautumaan.
Sulla taitaa olla paljon kokemusta narsisteista.
Se on hälyttävää. Eli hälyyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse harrastanut miehen kanssa vielä seksiä?
En onneksi. On ollut miehen puolelta kyllä yritystä, mutta olen kieltäytynyt, koska olen demiseksuaali.
Ei häiritsisi, jos mies ei pudonnut katon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan vain tarkoittaa, että mies on saanut paljon harjoitusta ja naiset voihkineet, eli olleet tyytyväisiä palveluun. Miksi tämä on ongelma?
Vaihtuvat (edes voihkivat) naiset ei ole miehelle minkäänlainen meriitti vaikka häntäheikit siipimiehineen niin kuvitteleekin.
Eikä se tosiaan tee miehestä todellista panomiestä. Ennemminkin päinvastoin.
Ei tuota voi tietää, monta naista saanut mies voi olla hyvä tai olla olematta. Omalla kohdallani elämässään eniten naisia _oikeasti_ saaneet miehet ovat olleet parhaita, mutta suurta naistenmiestä _esittävät_ miehet vastaavasti huonoimpia.
Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Nuoletko herpes kalua?
lopeta kuule ihan siitä syystä kun ite haluat ja tee muutenkin elämälläsi ihan mitä haluat, meitä muita ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan vain tarkoittaa, että mies on saanut paljon harjoitusta ja naiset voihkineet, eli olleet tyytyväisiä palveluun. Miksi tämä on ongelma?
Vaihtuvat (edes voihkivat) naiset ei ole miehelle minkäänlainen meriitti vaikka häntäheikit siipimiehineen niin kuvitteleekin.
Ei tuota voi tietää, monta naista saanut mies voi olla hyvä tai olla olematta. Omalla kohdallani elämässään eniten naisia _oikeasti_ saaneet miehet ovat olleet parhaita, mutta suurta naistenmiestä _esittävät_ miehet vastaavasti huonoimpia.
Herpes tarttuu oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Nuoletko herpes kalua?
Kuten myös kondylooma ja muut hpv-virukset.
Jos se mies on kuulostanut vastenmieliseltä seksin aikana (kuten eräs vanha naapurini, jaiks), niin ymmärrän hyvin. Jos sen sijaan kyse on vain siitä, että hän on harrastanut seksiä ilman parisuhdetta, niin minusta vähän tiukkapipoista lopettaa siksi tapailu. Mutta jokaisen pitää olla uskollinen omille arvoilleen. Ehkä ap ja mies ovat vaan liian erilaisia ja tapailu loppuu siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös kondylooma ja muut hpv-virukset.
Kondylooma aiheuttaa lapsettomuutta
Omassa kommentissani: sain tippurin, en muuta viittasi siihen, että tauti tuli, mutta orgasmia ei. Surkea esitys. Mies saanut naisia tolkuttoman määrän, koska on hyvä hurmaamaan, mutta siihen se sitten jääkin.
Jos mies jo alkuvaiheessa ällöttää niin fiilikset on jo pilalla ja niitä on vaikea saada enää kohdilleen. Täysin järkevää lopettaa suhde sellaiseen joka ällöttää, oli syy ällötykseen mikä tahansa.