BIISLILISTA! Laittakaa vihabiisejä, jotka auttoivat kun pääsitte kestä vain kusipäästä (tai narsistista) eroon.
Saa laittaa! Mä vedän tänään kännit. Mies henkisesti pahoinpiteli minut niin, että nyt on aika voittaa, antaa vihan tulla ja selvitä itsekseni.
Voin vaikka kertoa, jos et usko. Olen vihainen ja tavallaan myös onnellinen, että pääsin eroon.
Kommentit (107)
Näin joku aika sitten tällaisen videon rallatuksesta, jonka nimi oli Abcdefu, se sai hyvälle tuulelle ja oli erobiisi
Katy Perryn- Roar. Iloinen vihabiisi.
Janet Jackson: What about
.....
Ois kiva, jos laittaisitte kappaleet kirjoitettuna(kin) eväste-estojen takia, ois mukava tietää hyviä ehdotuksia. 😊
Gloria Gaynor - I will survive!
Ei nyt vihabiisi, mutta hyvä erobiisi kuitenkin :) Tsemppiä, ap!
F*ck you Lily Allenin esittämänä. Eka yritys taisi jäädä moden kynsiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin biisin, kuuntelin myös seuraavan biisin tältä artistilta. Itku tuli. Sitä oikeastaan tarvitsen myös. Minun on ollut tosi vaikea itkeä aikoihin, ei vain tule vaikka sattuu ja on paha olla. Joka kyyneleestä olen kiitollinen koska tiedän sen puhdistavan. Tämä artisti sai muutaman kyyneleen valumaan. Kiitos tästä.
AP
Rolling Stones: Out of time, ja Under my thumb. Kuunnellessa voi vaihtaa laulun sukupuolen naisesta mieheksi, jos on tarvis .)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin biisin, kuuntelin myös seuraavan biisin tältä artistilta. Itku tuli. Sitä oikeastaan tarvitsen myös. Minun on ollut tosi vaikea itkeä aikoihin, ei vain tule vaikka sattuu ja on paha olla. Joka kyyneleestä olen kiitollinen koska tiedän sen puhdistavan. Tämä artisti sai muutaman kyyneleen valumaan. Kiitos tästä.
AP
❤️
Blind channel - Died enough for you.
Aivan törkeän hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Blind channel - Died enough for you.
Aivan törkeän hyvä!
Kyllä, helvetin hyvä! Kiitos!
AP
Mulla ei ole vihabiisiä, mutat ostin T-paidan jossa lukee "In my dreams you always die"
Lambretta: Bimbo