BIISLILISTA! Laittakaa vihabiisejä, jotka auttoivat kun pääsitte kestä vain kusipäästä (tai narsistista) eroon.
Saa laittaa! Mä vedän tänään kännit. Mies henkisesti pahoinpiteli minut niin, että nyt on aika voittaa, antaa vihan tulla ja selvitä itsekseni.
Voin vaikka kertoa, jos et usko. Olen vihainen ja tavallaan myös onnellinen, että pääsin eroon.
Kommentit (107)
Ysärin koulukiusattuna tämä oli ns. voimabiisi mulle silloin kun se koulun pahin kiusaaja allekirjoittanuttakin piinasi. Vanhempanakin kun ollut ne vähemmän mukavat ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Caliban: paralyzed ☺️
You f*ck.....ing prick
Drop d€ad
You make me sick
Blegh
You f...cking prick
Drop d€ad
You make me sick
Get out of my head👍🏻
Noni! Nyt nousi viha! Tekee mieli oikein kunnolla ravistella ja vetää mukana. Just tällaista mä tarviin. Illan biisi täällä. Kiitti. Oon niin helvetin vihainen, ettei mitään rajaa. Samalla menen ihan vuorirataa eri tunteiden kanssa, joten kuuntelen kyllä kaikki biisit mitä tänne tulee. Omasta mielestäni parhaimpia kommentoin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Sounds : No no song
"In moments like this, don't give a f*ck about you
Cause I've had enough, it's not me, it is you.."Oh. Kiitos. Tää on mahtava.
AP
Ole hyvä. Mukavaa kun pidit. Kannattaa tutustua bändin muuhunkin tuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Caliban: paralyzed ☺️
You f*ck.....ing prick
Drop d€ad
You make me sick
Blegh
You f...cking prick
Drop d€ad
You make me sick
Get out of my head👍🏻
Noni! Nyt nousi viha! Tekee mieli oikein kunnolla ravistella ja vetää mukana. Just tällaista mä tarviin. Illan biisi täällä. Kiitti. Oon niin helvetin vihainen, ettei mitään rajaa. Samalla menen ihan vuorirataa eri tunteiden kanssa, joten kuuntelen kyllä kaikki biisit mitä tänne tulee. Omasta mielestäni parhaimpia kommentoin.
AP
Tuota kun kuuntelet ja vedät mukana kertsiä niin kyllä helpottaa.
Ariana Grande - thank u, next
Ariana Grande - break free
Maggie Lindeman - Pretty girl
Vierailija kirjoitti:
Turmion kätilöt: joko riitää
Kirjoitin väärin biisin nimen, se on sano kun riittää
Vierailija kirjoitti:
Tiktak -paha sana.
Vanhaa kunnon tiktakia, ah, kyllä tämäkin minua voimaannuttaa! Onneksi olen niin monenlaisen musiikin kuluttaja. Sanoma ja oikeanlainen energia on tärkein kriteeri biiseissä. Kiitos sulle myös!
AP
Oh. Kiitos. Tää on mahtava.
AP