BIISLILISTA! Laittakaa vihabiisejä, jotka auttoivat kun pääsitte kestä vain kusipäästä (tai narsistista) eroon.
Saa laittaa! Mä vedän tänään kännit. Mies henkisesti pahoinpiteli minut niin, että nyt on aika voittaa, antaa vihan tulla ja selvitä itsekseni.
Voin vaikka kertoa, jos et usko. Olen vihainen ja tavallaan myös onnellinen, että pääsin eroon.
Kommentit (107)
Lily Allen: F*ck you
Icona Pop: I love it
My Chemical Romance: Na Na Na
HUH MITEN PALJON BIISEJÄ! Piti nyt laittaa isolla, jotta saan huomion!
Siis oikeesti ihanaa! Mä tykkään näistä biiseistä tosi paljon mitä ootte laittaneet! Eri genrejä, rockia, poppia, suomiräppiä, ihan kaikkea. Mahtavaa! Kuuntelen kaikki ja oikeasti nautin. Kuuntelen kaikki biisit ja menen tunteella mukaan. En kuitenkaan ehdi vastaan kaikille, joten sanon näin yleisesti, että kiitos!
AP
Creed - overcome. Tämän sanojen luukutamisen ansiosta pääsin eräästä k-päästä yllättävän nopeasti yli. Kunhan vaan sisäisti sanoituksen siihen, millainen se tyyppi oli mua kohtaan, kokonaiskuva tuli erittäin kirkkaaksi päähän. Erittäin voimaannuttavaa, ja nykyään voin taas hymyillä ilman etä pitäisi olla kokoajan varpaillaan.
Kyllä mäkin vihasin ja ajattelin paskoja, mutta mun kohdalla oli niin, että vasta kun pääsin kusipäästä eroon, rupesin ylipäänsä kuuntelemaan musiikkia. Sellaista, mistä ite tykkäsin. Kusipää kun ei antanut mun edes kuunnella muuta kuin sen omia mieltymyksiään, karmeeta soopaa.
Kymmeneen vuoteen en nauttinut mistään, kaikki oli harmaata ja raskasta ja jopa pelottavaa. Kun ero tuli, alkoi myös ihanan lämmin kesä, ja hoilasin ihan onnessani suvivirttä: Jo joutui armas aika, ja suvi suloinen! Viimeinkin sain nauttia siitä, että tuli kevät ja kesä ja mulla lupa odottaa vaikka mitä kivaa ja nauttia kesästä!
Vihabiisejä ei siis ollut eikä tästä sulle nyt apua, mutta olen hengessä mukana, kun pääsit eroon!
Turmion kätilöt: verta ja lihaa
Turmion kätilöt:hengitä.
Vierailija kirjoitti:
Ashnikko - STUPID
Jumal*ta tää oli hyvä! Vitsi kun tapaisin sut irl, lähtisin heti sun kanssa kylille. Tän artistin kappaleita kuuntelen jatkossakin. - N26
ps. kuuntelen tosiaan ihan kaikenlaista, kaikki joka kuulostaa korvaan hyvältä iskelmästä räppiin niin sopii minun makumaailmaani.
AP
Älkää laittako linkkejä tai kappaleita tähän,ei näy kun herjaa evästeitä.
Mun mielestä viimeisin postaamani kappale kuvastaa erinomaisesti sitä tilannetta, kun äitini teki eroa entisestä miesystävästään keväällä 2014 ja muutin äitini kanssa seuraavana syksynä äitini kotikaupunkiin 500 metrin välimatkan päähän äidin puolen mummolasta.
- 54 ja M28
Oma tunteiden tuuletus biisi: Slipknot - Psychosocial