Mikä on pisin aikasi parittelematta ikävuosina 20-30v?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Reilu 1.5 vuotta meni ilman seksiä parisuhteessa eläessä (mies pihtasi) ja sinkkuna ilman seksiä ehdin olla nelisen vuotta ennen kuin täytin 30 vuotta. Sen jälkeenkin on ollut aika hiljaista, koska en tykkää irtoseksistä tai mistään panosuhteista.
Oho, ihan kuin itseni kirjoittama.
Ap
Parisuhteiden välillä n. 2 kk:n tauot. Parisuhteessa ehkä joskus viikko.
8 vuotta tuolla aikavälillä. Ikävuosina 22-39 olin naimatta. N45
Noin viikko
En vieläkään kestä olla ilman paljon pidempään
Vierailija kirjoitti:
8 vuotta tuolla aikavälillä. Ikävuosina 22-39 olin naimatta. N45
Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt treffeillä, tapaillut, seurustellut ja olen neitsyt. Ikää pian 33v.
Sama täällä, ja ikää kohta 47v (N).
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt treffeillä, tapaillut, seurustellut ja olen neitsyt. Ikää pian 33v.
Reilu 10 viikkoa synnytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meitä on paljon. Sek*i on yliarvostettua. Itse harrastin "oikeesti" 1. krt vasta 42-vuotiaana enkä koe menettäneeni mitään erityistä. Selän rapsutusten saaminen on oikeastaan parempaa kuin sek*i!
Menetin neitsyyden 29-vuotiaana. Apteekissa tentattiin ikääni, ilmeisesti jälkiehkäisyyn on jokin ikäraja?
Hmm.. n..2 1/2 vuotta yritin ymmärtää naista joka oli raizkauksen seurauksena muuttunut aseksuaaliksi. Kun tajusin,että minä en häntä voi auttaa niin meille tulikin ero.
5v. Olin ns myöhään kukkiva ja neitsyys meni vasta 25v
Vierailija kirjoitti:
Menetin neitsyyden 29-vuotiaana. Apteekissa tentattiin ikääni, ilmeisesti jälkiehkäisyyn on jokin ikäraja?
Ainakin sterilointiin se on 30v.
3 kk oli varmaan pisin. Olin rikki erään suhteen päättymisen jälkeen ja halusin keskittyä ryyppäämiseen ja bilettämiseen ja unohtaa naiset.
10 v.
Yhtämittaisena pisin aika 54 v. Enkä koe hirveästi menettäneeni. Maailmassa on muutakin.
N54
11v.