Mikä on pisin aikasi parittelematta ikävuosina 20-30v?
Kommentit (91)
10 vuotta. Ja ikävuosina 20-40 se pisin aika on 20 vuotta. Lihan himot voi tyydyttää jopa paremmin ilman kumppania kuin kumppanin kanssa. Henkinen läheisyys ja rakkaus taas... no ne on ihmisten mielikuvitusta, aivan kuin jumalakin.
3 vuotta, ensin 20-23 ja sitten 27-30. Nyt olen 31 ja neljäs vuosi yksin menossa.
En harrastanut seksiä kertaakaan ikävuosina 20-30, en edes suudellut tai pitänyt miestä kädestä. N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 min
Miten pystyit opiskelemaan tai tekemään töitä pyllistellessä?
Helposti.
http://www.xnightflight.com/en/image/female-teacher-fucked-nude-by-male…
Surkea click bait. Kuvassa ei ole kuin yksi "oppilas", ja sekin on saman ikäinen kuin "opettaja".
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö täällä kukaan välikättä vai omaa kättä?
n28
Nyt on hyvä linkki. Voisin laittaa kaikkia järjestyksessa, vasemmalta alkaen.
En ollenkaan. Sukkamajurit ja vaimot ovat parittelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain 3 v paikkeilla. Nuorempana kuukausittain vaihtuvien kumppanien kanssa, ja vanhempana lopetin kokonaan.
Nyt 30-40 iässä keskityn harrastuksiin, kun seksiin liittyy liikaa kaikkea oheiskrääsää ja hankaluuksia, eli metoota, vallankäyttöä ja muuta kommervenkkiä. Ei vaan jaksa sitä säätämistä.
Reilu 1.5 vuotta meni ilman seksiä parisuhteessa eläessä (mies pihtasi) ja sinkkuna ilman seksiä ehdin olla nelisen vuotta ennen kuin täytin 30 vuotta. Sen jälkeenkin on ollut aika hiljaista, koska en tykkää irtoseksistä tai mistään panosuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain 3 v paikkeilla. Nuorempana kuukausittain vaihtuvien kumppanien kanssa, ja vanhempana lopetin kokonaan.
Nyt 30-40 iässä keskityn harrastuksiin, kun seksiin liittyy liikaa kaikkea oheiskrääsää ja hankaluuksia, eli metoota, vallankäyttöä ja muuta kommervenkkiä. Ei vaan jaksa sitä säätämistä.
Hyvä. Normaalistihan ei ole konstikaan olla raiskaamatta. Jos sulle on noin vaikeaa niin voisit olla lopuiän ilman.
Viimeisin seurustelusuhde päättyi kun olin 25-vuotias eli suunnilleen 5 vuotta.
Olin naimisissa ikävuodet 20–22, sitten olin ilman seksielämää, kunnes löysin uuden puolison 32-vuotiaana. Muutama vuosi myöhemmin syntyi lapsi, eikä mies ole sen jälkeen halunnut seksiä. Lapsi on nyt 10-vuotias. Tällä mennään vissiin hautaan asti. Onneksi sitä lakkaa haluamasta, kun ei vuosiin saa.
En ole koskaan käynyt treffeillä, tapaillut, seurustellut ja olen neitsyt. Ikää pian 33v.
Joku incel-reppana teki tämän aloituksen todistaakseen, että "kaikki naiset panevat koko ajan", mutta nyt täällä onkin perjantai-illan introverttien kokoontumisajot, ja AP raukka alapeukuttaa peukalo savuten :D
3 viikkoa.