Mikä on pisin aikasi parittelematta ikävuosina 20-30v?
Kommentit (91)
7 v. ikävuosina 21-28 ja jatkuu edelleen.
N28
Vierailija kirjoitti:
8 min
Miten pystyit opiskelemaan tai tekemään töitä pyllistellessä?
Palstan normaaleilla velatädeillä koko se aika.
Vierailija kirjoitti:
N28
Voin vain kuvitella.. haluaisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 min
Helposti.
http://www.xnightflight.com/en/image/female-teacher-fucked-nude-by-male…
4 vuotta.Oli vaikea ero jossa minä olin se rakastava silloin edelleen.Onneksi pääsin siitä ja löysin sen oikean rakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Haluaisitko mitä? Rakkaus toiseen ja ikävä ei ole vain seksiä.Todellinen rakkaus toista kohtaan on ihan muuta kuin seksiä.En ole n28.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 min
En tehnyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Haluaisitko mitä? Rakkaus toiseen ja ikävä ei ole vain seksiä.Todellinen rakkaus toista kohtaan on ihan muuta kuin seksiä.En ole n28. Haluaisin kyllä....niin tiedät kyllä....
Käyttääkö täällä kukaan välikättä vai omaa kättä?
n28
Siis aina naida sain paitsi kun sain vauvan, meni 3kk ennekuin pieni tytärvauva sai taas äidin kuntoon, mies on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venytän ikäluokkaa ja olen 16-vuotiaasta lähtien ollut pisimmillään ilman seksiä noin puolentoista vuoden ajan viime ja toissa vuonna, kun puolisolla oli syöpäkamppailut päällä. En tosin edes ajatellut seksiä, kun se seksittömyys tuntui niin itsestään selvältä asialta. Tuota ennen pisin pätkä oli varmaan kuukausi.
M37
Kaikilla ei ole edes parittelurauhaa alaikäisenä. Siitä pitää mammoja täällä muistuttaa, että poistuvat joskus kotoaan ja hankkivat lukon teinille oveen.
Munalukko vaan oveen ulkopuolelle.
M21
2 vkoa, mies oli reissutyössä, mutta onneksi vain kerran kuussa.
Aloitin vasta reilusti yli 30 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Siis aina naida sain paitsi kun sain vauvan, meni 3kk ennekuin pieni tytärvauva sai taas äidin kuntoon, mies on ihan ok. Munista en tiedä.
Varmaan jotain 3 v paikkeilla. Nuorempana kuukausittain vaihtuvien kumppanien kanssa, ja vanhempana lopetin kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
2 vkoa, mies oli reissutyössä, mutta onneksi vain kerran kuussa.
No, mitäs siellä kuussa näkyi?
Itse lypsätytin lettua ainoastaan teininä ennen kuin aivot kehittyivät 25-vuotiaana aikuisiksi.