Ruokakaupan kotiinkuljetus, eikö yhtään osata katsoa päiväyksiä?? Leivän parasta ennen tänään!!!
Olen koronassa ja tilasin ruokaa kotiinkuljetuksella. Monessa tuotteessa oli todella nopeasti vastaantuleva parasta ennen ja leipäpussissa (8kpl leipiä) jo tänään... Ei jumalauta! En tosiaan halua maksaa täyttä hintaa leivästä joka vanhenee heti. Vaaleaa leipää vieläpä eli todennäköisesti homeessa jo huomenna... Kusetuksen makua tässä hommassa, täydellä hinnalla lähes roskisvanhaa kamaa.
Kommentit (44)
Mä oon aina saanut tuoretta, hedelmät ja vihanneksetkin. Päiväykset on ollut pitkiä. Ei kerrassaan mitään valittamista. Muutaman kerran olen saanut ilmaistuotteita "mainokseksi" mukaan. Nekin tuoreita. Kerran sain 2 tuoretta uutuusleipää ilmaiseksi kaupan päälle. Olen keliaakikko, joten päätyivät pakkaseen vierasvaraksi.
Olen päiväysnatsi, joten tarkistan ne aina tarkkaan. Olemme korona-aikana tilanneet paljon kotiin ja tähän mennessä olemme olleet todella tyytyväisiä. Pari kertaa tuotteita on korvattu vastaavilla, kun oli loppu, kerran tilaus oli myöhässä ja saimme pyytämättä hyvityksen (oli sattumalta aivan kamala sää), mutta kertaakaan ei ole tarvinnut valittaa päiväyksistä tai tuotteiden laadusta. Olemme saaneet välillä mukana tuotenäytteitäkin, joka oli kiva bonus. Toki tilaamme (ehkä) kilpailijan isosta kaupasta.
Olen jo 4 vuoden ajan tilannut kotiinkuljetuksella Citymarketista. Tilausta voi muuttaa tai jopa poistaa koko tilauksen vielä keskiyöllä ennen toimituspäivää. Mitä järkeä olisi kerätä tuotteita etukäteen, kun ei kerääjä voi tietää, mitä tuotteita poistan tilauksestani, mitä lisään siihen tai perunko koko tilauksen?