Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokakaupan kotiinkuljetus, eikö yhtään osata katsoa päiväyksiä?? Leivän parasta ennen tänään!!!

Vierailija
22.04.2022 |

Olen koronassa ja tilasin ruokaa kotiinkuljetuksella. Monessa tuotteessa oli todella nopeasti vastaantuleva parasta ennen ja leipäpussissa (8kpl leipiä) jo tänään... Ei jumalauta! En tosiaan halua maksaa täyttä hintaa leivästä joka vanhenee heti. Vaaleaa leipää vieläpä eli todennäköisesti homeessa jo huomenna... Kusetuksen makua tässä hommassa, täydellä hinnalla lähes roskisvanhaa kamaa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakasta leivät

No missä ne sitten lämmittää kun ei ole mikroa eikä leivänpaahdinta? Ja täydellä hinnalla tahdon tuoretta leipää enkä pakastimesta vetistä... 

Onko uunia?

Vierailija
22/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai kauppias haluaa että ne tuotteet myydään ensin pois joiden päiväys menee ekana umpeen koska muuten ne menee roskiin!

Ton takia en tilaa ruokaa kotiin vaan menen sinne kauppaan ja valitsen itse sen tuotteen missä päiväys on pisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa pari kertaa käynyt niin, että tilattu selkeästi viikoksi ruokaa, ja sitten on toimitettu tuotteet huonoilla päiväyksillä. Esim. kolme erilaista salaattia kaikki samalla päiväyksellä.

Vierailija
24/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tottakai kauppias haluaa että ne tuotteet myydään ensin pois joiden päiväys menee ekana umpeen koska muuten ne menee roskiin!

Ton takia en tilaa ruokaa kotiin vaan menen sinne kauppaan ja valitsen itse sen tuotteen missä päiväys on pisin.

Voi olettaa kotitilaajan olevan estynyt itse kauppaan menemästä eli sitä suuremmalla syyllä pitäii olla hyvät päiväykset

Vierailija
25/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin tilauksessa oli briejuusto, jonka parasta ennen oli kahden päivän päästä... Vaikea uskoa, ettei paremmalla päiväyksellä olisi juustoja löytynyt. Harmitti, koska halusin uskoa että kaupat panostavat tähän palveluun, oli vielä k-market mistä tilasimme.

k-marketit  kusettaa varmimmin.

Vierailija
26/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olettaa kotitilaajan olevan estynyt itse kauppaan menemästä eli sitä suuremmalla syyllä pitäii olla hyvät päiväykset

Kauppias haluaa rahan ja hävikkiruuasta kauppias ei saa penniäkään. Bisnes on bisnestä.

Mä olen kuullut että muillakin ollu tota samaa mitä ap:lle käynnyt.

Vierailija
27/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siihen tilaukseen voi kommentoida ja mainita päiväyksistä?

Juurikin näin.

Kommenttikenttään voi välittää keräilijälle tietoa ja toiveita, esim. mahdollisimman tuoreet tuotteet.

Vierailija
28/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole aikaa päiväyksiä tiirailla.

T. Kerääjä.

Ot, mutta miten pääsee keräilijäksi? Olen työtön ja kaipaisin tuollaista helpohkoa, nopeasti opittavaa työtä.

Vierailija
29/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö tilauksen lähimarketista? Siellä voi olla päiväysvalikoima huonompi. Olen tilannut aina CM:sta ja tuotteet on valittu varta vasten pitkillä päiväyksillä, vaikka en ole sitä erikseen pyytänyt. Useamman kerran on jäänyt joku tuote saamatta, koska sen eräpäivä on ollut joko tänään tai huomenna. Joskus siitä on erikseen soitettu ja kysytty ennen toimittamista.

Samaa mieltä muiden kanssa: palautetta kauppaan.

Vierailija
30/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsemalla kotiinkuljetuksen luovut oikeudestasi ronkkia se tuote takarivistä. Mutta nythän voit kehuskella että olet etulinjassa taistelemassa ruokahävikkiä vastaan.

Vierailija
31/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne nyt laittaa vanhimmat täydellä hintaa teille kotiinkuljetuksella ostaville kun ette ole itse valitsemassa. Niin minäkin tekisin.

Vierailija
32/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois ikinä tilata ainakaan mitään vihanneksia saati hedelmiä, ne pitää saada valikoida itse. Muista tuotteista pitää kyylätä päiväykset, ja muutenkin vieras ajatus mulle. Aina pitää saada heräteostoksiakin tehtyä.

Vierailija
33/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö taas!

Jos jostain pikkukaupasta tilaa, voi käydä noin.

Olen tilannut kauan ja hartaasti, niin ainoa moka oli että wessapaperi oli jäänyt pois. Soitin kauppaan ja se hyvitettiin samantien.

Joo eli kannattaa sinne kauppaan valittaa, ei me täällä tuoreeksi leiväksi sulle muututa!

Vierailija
34/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, valita kauppaan älä tänne. Jos siis haluat että kauppa reagoi asiaan.

Vierailija
35/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vois ikinä tilata ainakaan mitään vihanneksia saati hedelmiä, ne pitää saada valikoida itse. Muista tuotteista pitää kyylätä päiväykset, ja muutenkin vieras ajatus mulle. Aina pitää saada heräteostoksiakin tehtyä.

Jaa minä olen saanut priima tavaraa enkä kyllä itse enää viitsi käydä ruokakaupassa laisinkaan. 

Lisäksi tyytyväinen, kun turhat heräteostokset on jäänyt pois. 

Vierailija
36/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei pidä olettaa mitään.

Vierailija
37/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meillä päin ole kuljetusvaiheessa aikaa tutkiskella päivämääriä. Ymmärrykseni mukaan se on kauppa, joka tuotteet toimittaa kuljetukseen tilauksesi mukaisesti! Älä siis moiti kuljetusyrittäjää!

Vierailija
38/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kanssa tätä touhua. Toissapäivänä oli Lidlissä myynnissä leipää jossa seuraavana päivänä päiväys eikä ollut edes laputettu, Alepasta sain juuston jossa oli päiväys mennyt päiviä sitten. Viime syksynä ostin kaappiin varalle peruslääkkeitä ja niistä oli viime kuussa mennyt päiväykset. Joskus ennen oli lääkkeissä päiväykset vuosien päähän. Nyt ei voi luottaa siihenkään.

En uskalla tilata mitään pilaantuvaa juuri tästä syystä. Pitää olla todella tarkkana näissä nykyään.

Vierailija
39/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on useamman kerran tullut citymarketista tuotteita, joissa päiväys päivän tai kahden päästä. Viimeksi tuli juustolajitelma jossa päiväys oli samana päivänä :( ollaan laitettu usein palautetta mutta ei kehtaa kaikista laittaa.. en tiedä miksi. Kasviksiin olen ollut tyytyväinen ja iloinen siitä ettei niitä tarvitse enää itse valikoida.

Vierailija
40/44 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virkaa tällä ruikutuksella on? Ihan väärä osoite valituksellesi. Emme tiedä paikkakuntaa emmekä ketjua, jotta voisimme edes varoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme