Naapurissa asuu kaunis 28-35v sinkkunainen joka kulkee aina yksin, miten lähestyä``
Miten lähestyä?? näen hänet aina yksin kulkemassa kun katson ikkunasta
Kommentit (159)
Kyttääjät on ahdistavia. Ei se kuitenkaan jätä rauhaan vaikka sille sanoo ei.
Voinko kysyy tarviiko se ruokaostosten kanto-apua?
t. a p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vinkkiä miten viedä tuosta "moi" jutusta eteenpäin? Tosiaan näen hänet vain joskus ikkunasta, harvoin pihalla. En kyttää ikkunasta, satun vain istumaan tässä pöydän kulmalla. En voi mennä ulos yhtäkkiä jos näen hänet, vaikuttaa kummalliselta muuten. Mutta aika harvinaista jos joskus törmäisimme esim. portaissa samaan aikaan. Ja vaikka törmäämme niin mitä sitten voin edes sanoa?
t. AP
No mitä haluaisit sanoa hänelle?
No, haluaisin ensin tutustua. Mutta jos ei hänelle käy, niin ymmärrän.
Sitten sanot että haluaisit tutustua. Minusta tuo aiemman kommentoijan neuvo lenkki-/kahvikutsusta ja paperilapusta jossa puhelinnumero oli aika kiva. Se ei velvoita naista mihinkään ja hän saa rauhassa itse päättää mitä tekee.
Musta paperilaput on vaan jotenkin vanhanaikasia
Paras keino kuitenkin antaa toiselle oma numero. Jotenkin outoa olis vaan kysyä että otatko mun numeron. Tuo on varma 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aivan ihanaa tämmöinen. Ihan kun ennenvanhaan kun vielä salaa ihasteltiin ja mietittiin että kuinka osoittaa kiinnostusta.
Toivottavasti natsaa! Ja jos ei natsaa,niin nyt on kevät jo pitkällä ja kevättä rinnassa monilla. Rakkaus on ❤
Joo. On ihanaa. Paitsi, että täällä meidän kulmilla on ainakin neljä pervoa, jotka ovat lähestyneet naapuruston naisia ja siis ihanuus kaukana siinä hommassa. Mutta jos oikeasti joku normaali ja fiksu mies lähestyisi ja olisi siitä itsekin kiinnostunut niin mikä ettei.
Vierailija kirjoitti:
t. a p
Et. Osta koira ja sille naiselle kanssa. Sitten törmäätte aina koiralenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vinkkiä miten viedä tuosta "moi" jutusta eteenpäin? Tosiaan näen hänet vain joskus ikkunasta, harvoin pihalla. En kyttää ikkunasta, satun vain istumaan tässä pöydän kulmalla. En voi mennä ulos yhtäkkiä jos näen hänet, vaikuttaa kummalliselta muuten. Mutta aika harvinaista jos joskus törmäisimme esim. portaissa samaan aikaan. Ja vaikka törmäämme niin mitä sitten voin edes sanoa?
t. AP
No mitä haluaisit sanoa hänelle?
No, haluaisin ensin tutustua. Mutta jos ei hänelle käy, niin ymmärrän.
Sitten sanot että haluaisit tutustua. Minusta tuo aiemman kommentoijan neuvo lenkki-/kahvikutsusta ja paperilapusta jossa puhelinnumero oli aika kiva. Se ei velvoita naista mihinkään ja hän saa rauhassa itse päättää mitä tekee.
Musta paperilaput on vaan jotenkin vanhanaikasia
Ei vanhanaikaisuus välttämättä ole huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran suklaapatukan postiluukusta, Brunbergin pähkinäsuklaan ..ihmettelin sitä viikkoja.
Oli siihen aikaan säpinää yhden ujon työkaverimiehen kanssa, joka asui suht lähellä minua....ehkä oli häneltä tai......
Noh, viestiä ei ollut ja aikani pähkäiltyä suklaan saattoi olla antanut naapurin pappakin kun autoin häntä isojen kauppakassien kanssa.. tottakai autan kivaa pappaa!
Oli niin kiitollinen ja kun häntä pumpusta otti. Sanoi, että minä muistan tämän....
Ei se ehkä sitten työkaverilta ollut, koska löysi toisen friidun....myöhästyin kun kuhnin...
Saahan sitä aina haaveilla sydän pamppaillen....toivoton romantikko, myönnettäköön..Papoilla on hauskaa huumoria ja jos nuoret miehet ottais leikkisää kontaktia neitoihin pappojen tavoin, ei ehkä olis yksinäisiä sinkkunaisia
Suloista :) kopsaa tämä idea ap. Mukaan laitat pienen viestin ja puhelinnumeron.
En minä nyt osaa sanoa kuka pahastuisi tuommoisesta? Tietenkin siinä se pallo jää sitten vastaanottajalle ja jos ei kiinnosta, niin aikuinen ihminen yleensä osaa senkin ihan fiksusti kertoa.
Lykkyä 😉
Kyllä moni suomalainen nainen osaa pitää tuotakin pahimman luokan ahdisteluna. Varsinkin jos se sattuu olemaan vakiovieralija tällä palstalla.
Taitaa AP olla tälläinen sairas pervo.
Vierailija kirjoitti:
t. a p
Minä en osaisi ottaa tätä iskuyrityksenä, vaan luultavasti sanoisin automaattisesti että en ja kipittäisin matkoihini.
Vierailija kirjoitti:
pysy kaukana nii vältyt syytteiltä...
Jos sinulla on kokemusta syytteistä, se ei ole ihan normikeskustelusta aiheutunut. Päinvastoin, sitä saa tehdä todella mittavaa stalkkausta ja häirintää, että syyte nostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran suklaapatukan postiluukusta, Brunbergin pähkinäsuklaan ..ihmettelin sitä viikkoja.
Oli siihen aikaan säpinää yhden ujon työkaverimiehen kanssa, joka asui suht lähellä minua....ehkä oli häneltä tai......
Noh, viestiä ei ollut ja aikani pähkäiltyä suklaan saattoi olla antanut naapurin pappakin kun autoin häntä isojen kauppakassien kanssa.. tottakai autan kivaa pappaa!
Oli niin kiitollinen ja kun häntä pumpusta otti. Sanoi, että minä muistan tämän....
Ei se ehkä sitten työkaverilta ollut, koska löysi toisen friidun....myöhästyin kun kuhnin...
Saahan sitä aina haaveilla sydän pamppaillen....toivoton romantikko, myönnettäköön..Papoilla on hauskaa huumoria ja jos nuoret miehet ottais leikkisää kontaktia neitoihin pappojen tavoin, ei ehkä olis yksinäisiä sinkkunaisia
Suloista :) kopsaa tämä idea ap. Mukaan laitat pienen viestin ja puhelinnumeron.
En minä nyt osaa sanoa kuka pahastuisi tuommoisesta? Tietenkin siinä se pallo jää sitten vastaanottajalle ja jos ei kiinnosta, niin aikuinen ihminen yleensä osaa senkin ihan fiksusti kertoa.
Lykkyä 😉
Kyllä papat osaa 💕 vanhan ajan kunnon romantiikkaa!
Just ihanaa että joku joskus tekee jotain 😀 eikä vaan pällistele puolta vuotta. Siinä kuule ehtii juna monelta mennä.
Kun näet ikkunasta että on tulossa kotiin niin ryntään (pelkkä) pyyhe lanteilla käytävään ja jätät oven lukkoon. Paniikissa änkytät voisitko päästä hänen luokseen odottamaan...
Odota, että näet kun se kävelee pihalla, raota tuuletusikkunaa ja huuda sieltä: "Olen tarkkaillut sinua jo pidemmän aikaa ja haluaisin tehdä lähempää tuttavuutta!".
Sitten vaan odottamaan vastausta räppänä raollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä aivan ihanaa tämmöinen. Ihan kun ennenvanhaan kun vielä salaa ihasteltiin ja mietittiin että kuinka osoittaa kiinnostusta.
Toivottavasti natsaa! Ja jos ei natsaa,niin nyt on kevät jo pitkällä ja kevättä rinnassa monilla. Rakkaus on ❤
Joo. On ihanaa. Paitsi, että täällä meidän kulmilla on ainakin neljä pervoa, jotka ovat lähestyneet naapuruston naisia ja siis ihanuus kaukana siinä hommassa. Mutta jos oikeasti joku normaali ja fiksu mies lähestyisi ja olisi siitä itsekin kiinnostunut niin mikä ettei.
Ap on 28 vuotias, normaali ja mukavan oloinen mies. Ehkä hieman kaukana kuvailemistasi tyypeistä ja sun naapurustosta.
Toki meitä palstailijoita ja naapurustoja on hyvin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. a p
Minä en osaisi ottaa tätä iskuyrityksenä, vaan luultavasti sanoisin automaattisesti että en ja kipittäisin matkoihini.
Sitten kun on useammin nähty ja tietty luotto että on tuttu ja ok tyyppi ettei ole pöllimässä ostoksia niin ehkä...
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli riesa naapurin miehestä, joka kuvitteli minun olevan seuraa vailla. Koputteli ovelle ja vilkutteli pihalla kun katsoin ikkunasta. Kyttäsi suorastaan, milloin menen ulos ja änkesi seuraan. Sitten suuttui kun en ollut kiinnostunut hänestä. Miehet on niin ärsyttävän tyhmiä.
Ja mistäs syystä et ollut kiinnostunut hänestä? Minulla asuu myös seinänaapurissa nainen, joka on vaimomatskua. Hänellä ei näytä olevan omaa saunavuoroa, joten ajattelin kysyä haluaisiko hän tulla minun kanssani vuorollani saunomaan.
Olisin imarreltu jos ikäiseni kivannäköinen tyyppi osoittais huomiota noin.
En mä nyt missään nimessä ainakaan loukkaantuisi. Ihan ihmeellisiä vastauksia varsinkin tuolla ketjun alkupäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin nyt sanoin ekan kerran "moi" kun törmättiin ja tämä nainen vastasi hiljaa "moi". Pieni hymy tuli sieltä. Onko kiinnostunut?
T. Ap
Eiköhän se moikkaa kaikille kohdalle osuville naapureille samalla tavalla, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu.
Normaalissa maassa kyllä se menee noin. Suomen kaltaisessa junttikylässä taas toi tarkoittaa vuosisadan rakkaustarinaa. Varmaan sillä muijalla soi jo hääkellot päässä.
Lykkyä 😉